Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
AM123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To jan 29, 2008 12:11 pm

Okvara TDI vozila

Napisal/-a AM123 To jan 29, 2008 12:15 pm

Pozdravljeni!

Pred kratkim se je moje vozilo Passat TDI (90 KM - 2000 letnik) pričelo čudno obnašati. Ko pospešujem do recimo 100 km/h, ni nežav, vse v redu. Nato pa avto neha pospeševati. Občutek med vožnjo je, kot bi bila neka blokada, ki smo jo vajeni pri bencinskih motorjih ko prekoračim določene obrate motorja. In avto ne gre več kot 130 km/h in imaš občutek da ima motor 25 KM namesto 90 KM. Kaj bi lahko bilo narobe? Dva dni nazaj sem z avtomobilom vozil 160 km/h brez težav.

Hvala
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm

Napisal/-a W3s7_S1D3 To jan 29, 2008 12:21 pm

Možno, da se ti je snela cevka od podtlaka ;)
Lahko pa da je LMM.
 
AM123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To jan 29, 2008 12:11 pm

Napisal/-a AM123 To jan 29, 2008 12:24 pm

Hmmm. LMM? Nisem ravno avtomehanik, tako da ne vem kaj to pomeni.
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P To jan 29, 2008 12:25 pm

Kaj pa v ostalih prestavah? Se normalno zvrti do max obratov?

LMM je drugače merilec pretoka zraka. Tipična napaka vseh tdijev.
 
AM123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To jan 29, 2008 12:11 pm

Napisal/-a AM123 To jan 29, 2008 12:28 pm

V bistvu je vedno pri isti hitrosti in isti prestavi. Mislim, da z samimi obrati ni težav, ne morem pa trditi, ker nisem bil pozoren, bom pa danes preveril ali je vezano na obrate ali hitrost.

Opazil pa sem še, da avto bistveno bolj kadi (lep modrikast dim - olje). Do zdaj je avto res morda za spoznanje "popil" tudi nekaj olja. Pri prevoženih 12000 km je stanje na indikatorju olja šlo on maximuma do minimuma.
 
Uporabniški avatar
stealth
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Če feb 10, 2005 8:02 pm

Napisal/-a stealth To jan 29, 2008 12:54 pm

Sem imel neki podobnega na Alfi... na koncu sem moral menjati turbino, potem je blo ok.
Dodge Stealth Twinturbo AWD
 
AM123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To jan 29, 2008 12:11 pm

Napisal/-a AM123 To jan 29, 2008 12:58 pm

Ja, to bi bilo super. (Menjava turbine) Koliko pa sploh stanejo turbine ali se jih morda da obnoviti in kje?
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a GoGo To jan 29, 2008 1:26 pm

W3s7_S1D3 je napisal/-a:Možno, da se ti je snela cevka od podtlaka ;)
Lahko pa da je LMM.


Če bi bla cevka avto na splošno nebi nikamor šel, meni se je to zgodilo na sharanu 110km, pa sem dejansko rabil pol pol ure, sa sem prišel na 80kmh, v klanec se je pa
praktično ustavil.

@AM123: a se to dogaja samo v eni prestavi, ali ti že od prve naprej slabo vleče?
Lep dan!
 
Uporabniški avatar
stealth
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Če feb 10, 2005 8:02 pm

Napisal/-a stealth To jan 29, 2008 1:37 pm

Sem imel neki podobnega na Alfi... na koncu sem moral menjati turbino, potem je blo ok.
Dodge Stealth Twinturbo AWD
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs To jan 29, 2008 2:22 pm

stealth je napisal/-a:Sem imel neki podobnega na Alfi... na koncu sem moral menjati turbino, potem je blo ok.


Katera alfa in letnik? Koliko kilometrine je imela za sabo?

lp
Slika
 
igor84
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: To sep 11, 2007 7:43 pm

Napisal/-a igor84 To jan 29, 2008 2:37 pm

Isti problem je mel moj prijatelj kot ga mas ti (na passatu 98)... menjal je LMM pa ni nic pomagalo nato pa je menjal turbino pa je blo OK. stane pa priblizno 500-600 €.. obnovitev pa mislim da okoli 400€.. tu nekje LMM pa okoli 100€..

LP...
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p To jan 29, 2008 3:54 pm

Najprej dat avto na tester / VAG-COM, primerjat vrednosti v 3. prestavi, gas na polno od ~1500-4000 obr:
- pretok zraka dejanski/zahtevan
- pritisk turbine dejanski/zahtevan
- odprtost EGR ventila

Morda je tudi potrebno samo ocistiti turbino, ce se avto vozi samo v nizkih obratih, se lopatice VNT mehanizma rade zapacajo in ostanejo v eni poziciji. V kolikor tvoj motor nima variabilnih lopatic (velika verjetnost, ker je 90KM model) pa je lahko ventil zapacan.

Ista stvar je bila na 90KM motorju od znanca. Avto enostavno ni sel cez 4000obr v 4. in 5. prestavi. Potem pa so spucali turbino in je vse delalo BP.
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 To jan 29, 2008 5:49 pm

se strinjam
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice To jan 29, 2008 6:24 pm

AM123 je napisal/-a:Hmmm. LMM? Nisem ravno avtomehanik, tako da ne vem kaj to pomeni.


Ce pa nisi, pa zapelji avto do mehanika. Kaj mislis da bos iz kabnine zavrtel par stikalc in bo zadeva kr zalaufala nazaj!?!?!
 
Luky
 

Napisal/-a Luky To jan 29, 2008 7:02 pm

fotr mel isti problem, velikrat mu ga je metal v blokado, (vozu se je 1 let s takim avtom, še na morje je šou s takim), fora je pa bla k mu ga ni vedno vrgl v blokado, pa ta avto je zmer vozu na daljše relacije. pa p do različnih hitrosti mu ga je vrgl v blokado, recimo do 130, 80, 100. No uglavnem napaka je bla na turbini, turbino je pol mehanik dol vzel jo dal nekam da so jo neki obrusl, (neki takiga, ne vem čist točno)
avto je pa bil isto passat 1.9 tdi 130KM
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov