joj.. še niste nč odkril
si videl katro? ali pa axa?
zadnji krak torzije je pod kotom glede na cesto... na karoseriji je višje pro kolesu je nižje...
ko hočeš naprej hoče krak postati vodoraven... zato počepne dol. ker avto "razteguje".
če greš nazaj pa krak hoče it dol... čer je kolo pri miru avto pa potiska nazaj.
seveda če maš ročno.
tega nebi bilo če bi bili kraki torzije čisto vodoravni.
avto ne skače, oz. skoraj nič če maš narejeno... hmm
honda civic bingo recimo. ali pa nissan micra star tip, ali pa vse listnate vzmeti... itd.
je pa roka pravokotno na kolo (tko kot imaš spredaj). potem ni važno ali vlečeš ali ne... avto ne bo skaku gor/dol...
ravno obratno bi bilo... če si lahko predstavlaš...če bi na axu dal zadnje kolo dol in bi avto vlekel.. levo desno. avto nebi skakal...
če bi isto pri hondi naredu, bi ... ko bi avto vlekel proč bi počepnil, ko bi se naslonil na bok bi ga dvignilo...
upam da sem na hitro pomagal...
sori za nerazumljiv jezik :P
lp
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....