Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
dejcx
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr feb 06, 2008 11:55 pm
Kraj: celje

golf tdi

Napisal/-a dejcx Če feb 07, 2008 12:13 am

pozdravljeni!
Imam sledeč problem:
pred cca 2 mesca nazaj mi je avto nad cca 3500 obrati zgubil moč in končna hitrost je bila okoli 120 km/h ,ko sem ugasnil avto je šol spet normalno do 3500 obratov. Zamenjal sem LMM ter ga resetiral na testerju. Ampak avto negre tak kot prej,pospeški so slabši nima takšnega navora in končna je komi 180 km/h. Z tem LMM sem vozil cca 1 mesec in spet mi je začel nagajat pri cca 3500 obrati. Šel sem ga reklamirat v štacuno, dobil drugega ,ga priklopil mehanik mi resetiro ampak avto še spet nima takih pospeškov kot nekoč. Ta LMM vozim cca 14 dni in zopet mi je začel nagajat pri cca 3500 obratih ampak ne vedno. To je že drugi LMM v 2 mescih, nimam pojma kaj bi še lahka blo. tester ne najde nobene napake ,pregledal sem vse cevke ,cevi od turbine vse brez problema. LMM je original Booshov in tudi številke se ujemajo z taprvim LMM. Gre pa se za golf 4 1.9 TDI 74 KW in sicer pumpe diese motor,avto ima prevoženih realnih 115.000 km. Če mogoče kdo ve vzrok naj javi prosim!
lp
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če feb 07, 2008 12:27 am

overboost
prevelik tlakturbine mas..po vsej verjetnosti se ja zapacala.treba bo turbino mau spucat.
en je kupu sredstvo za pucanje injektorjev pa je blo dobr.drgac pa pucanje turbine z delom pride okol 200 eur.a mas kj cevi mastne tm dol pr intercoolerju?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če feb 07, 2008 12:28 am

ka pa blindiranje EGR ventila
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
dejcx
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr feb 06, 2008 11:55 pm
Kraj: celje

Napisal/-a dejcx Če feb 07, 2008 12:32 am

kar se tiče cevi in motorja je vse suho . EGR ventil sem spucal cca mesec nazaj z sprejem za čiščenje in ni bistvene razlike, bil je pa res zapacan , blindiral ga pa res nisem
 
dejcx
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr feb 06, 2008 11:55 pm
Kraj: celje

Napisal/-a dejcx Če feb 07, 2008 12:34 am

aja pa tut pred mescom sem v nafto naliv sredstvo za čiščenje injektorjev
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če feb 07, 2008 12:34 am

jaz ti predlagam,da kupis cistilo od STP-ja za ciscenje sob,namrec obstaja verjetnost da je ena soba hin-tako je bilo tudi na nasem sluzbenem kangooju-ni sel vec kot 120km/h.Lahko tudi zapres EGR-ne bo nic skodilo.Obstaja pa tudi moznost da kje kaj zraka vlece-poglej cevke za dovod nafte ce so kaki mehurcki,ker teh ne sme bit....
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če feb 07, 2008 12:35 am

to da ti je pr 3500 rpm nehau vlect ga je vrglo v zasilni program.na enmu forumu glih tekla debata o tem in menjava lmm-ja ne odpravi tega.in je blo na tesetrju ugotovljeno da je prevelik tlak turbine.verjetno gre pri tebi za drugo tezavo
Ni vse res kar napišem
 
dejcx
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr feb 06, 2008 11:55 pm
Kraj: celje

Napisal/-a dejcx Če feb 07, 2008 12:38 am

mehurčke v cevi bom bolj težko vido ker so vse cevi črne, naftni filter sem tut menjo pred 3000 km ,avto pod štangasom tudi lepo laufa se ne zaganja, vžiga tudi kot mina ni važno al je topo al pa je tuni minus
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če feb 07, 2008 12:40 am

madona to pa more bit hudič....hmmm...nimam pojma ka bi blo...bom za foro šel gledat mal po netu če je mel kdo kak podoben problem. ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
dejcx
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr feb 06, 2008 11:55 pm
Kraj: celje

Napisal/-a dejcx Če feb 07, 2008 12:42 am

ja ko mi je mehanik priklopo avto na tester je res izpisal napako na motorju in mi je reko ,da je po njegovih izkušnjah to LMM, ga bom v ponendeljek pelo enmu drugemu na tester ko je večji maček
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če feb 07, 2008 12:44 am

ka pa zračni filtri,pa grelne pa tak naprej to si vse preveril?osnovne stvari?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
dejcx
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr feb 06, 2008 11:55 pm
Kraj: celje

Napisal/-a dejcx Če feb 07, 2008 12:54 am

im nobody je napisal/-a:ka pa zračni filtri,pa grelne pa tak naprej to si vse preveril?osnovne stvari?


filtri vsi menjani, kar pa se tiče grelnih svečk vžiga v prvem
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če feb 07, 2008 12:56 am

da se ni auspuh sesul :lol:...a kadi kaj bolj kokr prej?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Če feb 07, 2008 6:39 am

Potrebno se je peljati z avtom in preko testerja odčitati vrednosti LMM in tlak turbine. Iz teh parametrov se da razbrati, kaj je narobe, možno je tudi da je v okvari elektro magnetni ventil ki krmili lopatice na turbini... možnosti je veliko.

LP
 
Uporabniški avatar
swifty
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 526
Pridružen: Sr dec 25, 2002 3:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifty Pe feb 08, 2008 11:30 pm

Mehurčke v cevi imam jst na 66kW tdi-ju :?

Pa prav tako mi nekaj ser.je nad 3500rpm,kr zamori ga in tako tudi ostane(cca 170km/h) :roll:
http://lasagnarecipes.org.uk
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker So feb 09, 2008 1:56 am

da bi pa na servis pelou pa dau tistih 20-30€ za diagnozo pa ne...
 
Uporabniški avatar
swifty
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 526
Pridružen: Sr dec 25, 2002 3:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifty So feb 09, 2008 8:37 am

S|icKeR je napisal/-a:da bi pa na servis pelou pa dau tistih 20-30€ za diagnozo pa ne...


Diagnozo mam zastonj kot prvo in razn indikatorja temp.motorja pravi, da je use ok...ta indikator pa ni razlog cukanju smart ass :roll:
http://lasagnarecipes.org.uk
 
Uporabniški avatar
bzzero
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To dec 18, 2007 11:04 am

Napisal/-a bzzero Po feb 11, 2008 12:49 pm

A ni tko, d atesterji ne zaznajo nepravilnega delovanja EGR ventila? Zablendirat EGR, pa zna bit boljs. To lahko nardis sam.
 
slavkot1
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: So feb 09, 2008 7:20 pm

Napisal/-a slavkot1 Po feb 18, 2008 10:24 am

men tut na golfu 1.9 tdi 66kw to dela da zgubi moč ko se 150 pelm oz ko sm se 150 pelu pol sm dal pa mehaniku pa je lepo turbinco zapru tko da ne polne preveč na velkih obratih pa zdj lepo po avtocesti 180 pr 190 mu pa zmanka moči pa treba odvzet kontakt pa nazaj užgt da resetera računalnik. Je pa v lj kao en k za 100€ lepo spuca turbino mi dal en mehanik cifro njegovo sm morm najdt k bi rd dal že enkrat spucat. Drgač mi pa mn žre avto zdj ko je turbina zaprta :D aja to glede mehurčkou? a pol nesmejo bit tm v cevi mehurčki pr men so že od nekdaj pa čist lepo dela avto. Da bi zgubu moč je pa na računalniku odčitano ko sm med vožnjo prvo drugo pa 3 mogu prtisnt pa je računalnik odčitu da je prevelk pritisk. pospeški pa to je pa vse enako zdj kot je blo prej predn so mi zaprl turbino. je pa problem ta da ko se tubina odpre je okol lopute umazanija pa se sprime pa pol vratc nazaj ne spusti prec zato preveč polne saj tko mi je reku un
 
Uporabniški avatar
swifty
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 526
Pridružen: Sr dec 25, 2002 3:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifty Po feb 18, 2008 9:56 pm

slavkot1 je napisal/-a:men tut na golfu 1.9 tdi 66kw to dela da zgubi moč ko se 150 pelm oz ko sm se 150 pelu pol sm dal pa mehaniku pa je lepo turbinco zapru tko da ne polne preveč na velkih obratih pa zdj lepo po avtocesti 180 pr 190 mu pa zmanka moči pa treba odvzet kontakt pa nazaj užgt da resetera računalnik. Je pa v lj kao en k za 100€ lepo spuca turbino mi dal en mehanik cifro njegovo sm morm najdt k bi rd dal že enkrat spucat. Drgač mi pa mn žre avto zdj ko je turbina zaprta :D aja to glede mehurčkou? a pol nesmejo bit tm v cevi mehurčki pr men so že od nekdaj pa čist lepo dela avto. Da bi zgubu moč je pa na računalniku odčitano ko sm med vožnjo prvo drugo pa 3 mogu prtisnt pa je računalnik odčitu da je prevelk pritisk. pospeški pa to je pa vse enako zdj kot je blo prej predn so mi zaprl turbino. je pa problem ta da ko se tubina odpre je okol lopute umazanija pa se sprime pa pol vratc nazaj ne spusti prec zato preveč polne saj tko mi je reku un




Js sm zdej meu agipovo nafto notr in lahko rečem avto konkretno 190km/h po gorenjski avtocesti potegne,nič ne cuka tako,da sm vesel 8)

Glede mehurčkov imenjak,si mi polepšal spanec 8)

Zaprtje turbine WTF :shock: ,to pomoje sploh ni dobr,ko rabiš konje pol,ti niso na voljo :?:
http://lasagnarecipes.org.uk
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov