Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
damjanf1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Če feb 07, 2008 6:26 pm
Kraj: dolenjska

lučka za olje

Napisal/-a damjanf1 Če feb 07, 2008 6:34 pm

Kolega ima A6 2.5 TDI 180KM letnik 2000, in se mu je med vožnjo prižgala lučka za olje. Ustavil je in ugotovil, da je olja dovolj. Po kakih 10 s opozarjanja je lučka ugasnila in se spet prižgala po kakih 20km vožnje.
Priklopil sem na tester Hex can in ni nobenih napak na motorju. Olje je bilo menjano pred kakimi 1000km, vendar oljni filter ni bil menjan (pri menjavi so ugotovili da nimajo pravega filtra )
Vendar to naj ne bi bil razlog za lučko, saj je baje senzor pritiska olja pred filtrom. Če bi bil fuč senzor pritiska bi moral to tester javiti?

Kaj je še lahko vzrok prižiganja lučke?

Damjan
adrenalin
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms Če feb 07, 2008 8:15 pm

A je mozno da manjka kaksno drugo olje?
 
Bezi
Novinec
 
Prispevkov: 285
Pridružen: Ne apr 29, 2007 1:23 pm

Napisal/-a Bezi Če feb 07, 2008 8:22 pm

iz lastnih izkušenj: lučka za olje se mi je že večkrat prižgala če sem avto kar hudo teral, čeprav je bilo olja dovolj. isto se dogaja kolegu pri ventu 1.6 16v, tudi na maminem saxoju se mi je že to zgodilo, avto je celo ugasnil in gorela je lučka za olje. po mojem elektronika.....
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če feb 07, 2008 8:24 pm

Kak pa je dejanski tlak v motorju? Recimo meni na armaturki kaže 1 bar....v resnici pa je 2.2 bara.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: lučka za olje

Napisal/-a lumpii Če feb 07, 2008 8:56 pm

damjanf1 je napisal/-a:Kolega ima A6 2.5 TDI 180KM letnik 2000, in se mu je med vožnjo prižgala lučka za olje. Ustavil je in ugotovil, da je olja dovolj. Po kakih 10 s opozarjanja je lučka ugasnila in se spet prižgala po kakih 20km vožnje.
Priklopil sem na tester Hex can in ni nobenih napak na motorju. Olje je bilo menjano pred kakimi 1000km, vendar oljni filter ni bil menjan (pri menjavi so ugotovili da nimajo pravega filtra )
Vendar to naj ne bi bil razlog za lučko, saj je baje senzor pritiska olja pred filtrom. Če bi bil fuč senzor pritiska bi moral to tester javiti?

Kaj je še lahko vzrok prižiganja lučke?

Damjan

Mislim da je senzor za pritisk olja.
Zadeva pride montirana nekje v bližini oljne pumpe spodaj pri karterju. Senzor vsake toliko cajta zataji, kljub temu da oljna pumpa deluje.
ZAdevo odpelji h kakemu privatniku da zadevo zamenja.
Jaz sem imel na passatu isti problem, pa smo vse podrli in prečekirali, na koncu pogruntali da je hin ta senzor.
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če feb 07, 2008 10:03 pm

pri nekaterih znamkah avtomobilov je tako,da če je preveč olja v motorju oz. čisto na max. se rada prižiga lučka za olje,ko je motor fajn segret...
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Pe feb 08, 2008 11:22 am

1.menjave senzorja, v kolikor se napaka ponovi je mozno daima probleme oljna pumpa oz ventil na njej.
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Pe feb 08, 2008 1:31 pm

Kaj pa armatura?
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: lučka za olje

Napisal/-a adis Pe feb 08, 2008 1:56 pm

imel podoben primer, ko se mi je prižgala lučka za olje sem mislil da me bo kap ker je olja bilo več kot dovolj...menjava senzorja za pritisk olja je rešila problem.
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Pe feb 08, 2008 4:19 pm

sonček je napisal/-a:Kaj pa armatura?


Kaj z njo, smrdi, je grda?
 
damjanf1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Če feb 07, 2008 6:26 pm
Kraj: dolenjska

Napisal/-a damjanf1 Pe feb 08, 2008 4:49 pm

OK- pol bomo najprej zamenjal senzor.
Lisko: na armaturi nima kazalca za pritisk olja. Bom pa preveril če se da slučajno to pogledat preko vag coma.


Damjan
adrenalin
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Pe feb 08, 2008 8:00 pm

VAG-COM nima te opcije.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe feb 08, 2008 11:10 pm

Veliko zimskih vžiganj motorja in vožnje pod zaugom počasi razredčijo olje, in tako se prižge signal nizkega pritiska olja. Ne pomaga menjava senzorja, vsaj običajno ne. Koristi dober filter MANN in pa kvalitetno olje. Castrol ima ravno z razklofanostjo težave, na avtocestah je še kar prida. Sem nekaj let RS točil pa mi je še danes žal, če ne drugo, je cena pretirana za tako nizek nivo kvalitete. Lahko da je zdaj kaj boljše. Zamenjaj filter in olje, za VAG je verjetno tisti ARAL primeren. Ne kupuj polsintetike, ali pravo sintetično olje ali pa najcenejši dvotaktol, vse ostalo je nateg.
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe So feb 09, 2008 10:54 pm

Ni finta v VAG-COM-u ampak v tem, da motor nima merilca pritiska olja, temveč samo stikalo.
Pred časom sem stikal po tujih forumih, ker sem rabil podatek o pritisku olja in ugotavljal, da ima večina VW motorjev le stikalo, ki se vklopi, če je pritisk olja ustrezno velik ali večji... Če hočeš pritisk zmerit, je treba nabavit merilc pritiska...
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So feb 09, 2008 11:25 pm

Sej tud če bi mel merilec pritiska in bi se ga dalo pogledat preko vag coma..... bi lahko bili podatki napačni. Men na armaturki kaže 1 bar...... v resnici pa sem ga meril z navadnim manometrom in narjenim nastavkom katerga sem privil namesto stikala.... in pokazal je 2.2 bara.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
damjanf1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Če feb 07, 2008 6:26 pm
Kraj: dolenjska

Napisal/-a damjanf1 Ne feb 10, 2008 12:29 pm

Jozetom: Olje je notri Aral čista sintetika- in mislim da je to najboljša izbira.

Je možno da je notri preveč olja- ima ga čisto do max. na palčki
Ali kdo ve podatek kakšen naj bi bil pritisk olja v tem motorju- če bi montirali gor manometer?


Damjan
adrenalin
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne feb 10, 2008 12:42 pm

Preveč olja škodi samo mazalnemu sistemu s pomakanjem ojnic in oblivanjem batov. Posledično rado izriva semeringe na glavni gredi. Za mazalni sistem na pritisk nima količina olja nobenega vpliva ker ga zajema spodaj v karterju. Lahko je mrežica na zajemalniku ali še najraje slabši filter olja. Lahko je tudi smetana v oljnem sistemu, si pogledal pod pokrov za nalivanje? Kolikorkrat sem poskušal menjati senzor je bil na koncu vedno v redu. Padec pritiska povzročajo ojnični ležaji, odmična gred in redkeje glavni ležaji, takrat je že vse skupaj pri koncu. Najprej pa res poskusi zamenjati filter in senzor, to je najcenejši test.
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Po feb 11, 2008 7:12 am

lisko je napisal/-a:Sej tud če bi mel merilec pritiska in bi se ga dalo pogledat preko vag coma..... bi lahko bili podatki napačni. Men na armaturki kaže 1 bar...... v resnici pa sem ga meril z navadnim manometrom in narjenim nastavkom katerga sem privil namesto stikala.... in pokazal je 2.2 bara.


Zgleda je origialni merilec bolj čudne kvalitete...
Drgač pa na VAG-COM-u lahko greš na "Engine" in na "Measuring blocks" in če računalnik kateri parameter meri, tam tudi vrednosti najdeš, le vedeti je treba, na katerem naslovu oz. kateri blok je treba gledat....
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po feb 11, 2008 7:52 am

2 bara pri 2000RPM mora imeti pritiska olje na tem motorju po Autodata.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov