Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
robert1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Če mar 04, 2004 6:58 am
Kraj: Radenci

Senzor odm. gredi

Napisal/-a robert1 So feb 09, 2008 7:31 pm

Pred nekaj časa so se začeli problemi z avtom (Callibra , c20xe), kot je cukanje, motor se je zaganjal...danes pa ni hotel več vžgati.

Po diagnostiki je pokazal kodo 93, kar je senzor odmične gredi.

Zdaj pa ne najdem tega senzorja in me zanima, če je lahko kriv zato, da avto ne vžge več ?
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker So feb 09, 2008 7:53 pm

lahko je krivec, ja. imeli smo podoben primer na servisu ko je sicer na G5 tdi crknil ta senzor in se je avto kar naenkrat sam od sebe vgasnil in ni hotel več vžgat. pol je še parkrat vžgal pa je spet med potjo crknu. od kar pa je bil menjan senzor avto deluje BP.
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice So feb 09, 2008 7:59 pm

JA doh da neuzge ce motor neve kje je?!?!

Ponavadi je na spodnji jermenici ali pa na pokrovu ventilov in je namescen proti eni od jermenic, ali pa celo na zvoncu menjalnika, a pri oplih je ce se nemotim kr na spodni jermenici.
 
Uporabniški avatar
michelin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1101
Pridružen: To avg 15, 2006 7:07 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a michelin So feb 09, 2008 8:16 pm

ja senzor vžiga je tudi meni delal preglavice pri Tipo-tu dokler ga nisem zamenjal ,je vžgal avto peljal in parkiral pa ni več vžgal,če si ga pa malo potisnil je pa takoj vžgal pomoje je res kriv senzor
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p Ne feb 10, 2008 1:44 pm

target_practice je napisal/-a:JA doh da neuzge ce motor neve kje je?!?!

Ponavadi je na spodnji jermenici ali pa na pokrovu ventilov in je namescen proti eni od jermenic, ali pa celo na zvoncu menjalnika, a pri oplih je ce se nemotim kr na spodni jermenici.


Kolikor vem je na zvoncu menjalnika senzor pozicije glavne gredi. Senzor pozicije odmične gredi je ponavadi lažje dostopen, ampak to je tudi odvisno od avta.
In ja, če ti ta senzor začenja odpovedovati se zgodi, da ti kdaj avto med vožnjo cukne, ali večkrat celo ugasne. Možne so tudi težave z vžigom oz. avto vergla in ne vžge. Ponavadi ti senzorji niso dragi in si ga lahko zamenjaš sam. Je pa zanimivo, da so enaki simptomi tudi, če ti začne odpovedovati senzor pozicije glavne gredi, ampak takrat ti bi računalnik pokazal drugačno kodo.
Slika
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Ne feb 10, 2008 3:44 pm

uros_p je napisal/-a:
Kolikor vem je na zvoncu menjalnika senzor pozicije glavne gredi. Senzor pozicije odmične gredi je ponavadi lažje dostopen, ampak to je tudi odvisno od avta.

Sj je ubistvu isti K, pac ecu preko tega senzorja dobi podatek kje je motor in na katerem taktu :) :)
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4485
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Ne feb 10, 2008 4:09 pm

Prijatelj je imel tak problem na Calibri 2.0 16V 150KM l.95, za kodo motorja ne vem

Senzor je montiran na motorju zgoraj levo (če gledaš proti kabini), tam boš opazil kabel, ki gre od požarne stene čez cel motor in levo od napisa DOHC v notranjost.
Prijatelj je ob demontaži potegnil za tisti kabel (3 žičke se mi zdi) in izruval ven..ko sva to spajala, sem opazil, da je bilo že večkrat štukano in verjetno ravno zato, ker se motor pri priganjanju premika-napenja, kabel pa je pri miru in to precvika kabel..
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
robert1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Če mar 04, 2004 6:58 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a robert1 Po feb 11, 2008 5:24 pm

Senzor je bil pri servo pumpi.
Sem zamenjal in zdaj je OK.
 
robert1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Če mar 04, 2004 6:58 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a robert1 To feb 12, 2008 6:41 pm

No, ni čisto OK.
Spet se pojavlja problem, ki se je že pred tem problemom.

Namreč v prostem teku, se motor zaganja, kar pomeni, da ne teče mirno.
Toliko, da ne ugasne, potem pa spet poveča obrate in tako naprej....

Lučka za elektroniko ne sveti.

Kaj bi lahko še bil problem ?
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 To feb 12, 2008 6:51 pm

Ventil prostega teka še poglej... :idea:
 
Mr.tin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: To avg 15, 2006 12:58 pm
Kraj: Dornberk

Napisal/-a Mr.tin To feb 12, 2008 8:15 pm

Lambda sonda...
 
Uporabniški avatar
Roady
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Če jul 22, 2004 4:06 pm
Kraj: Radenci

Napisal/-a Roady Sr feb 13, 2008 5:47 pm

Sam sem imel isti problem na calibri ampak na 2.0i c20ne. Zamenjal sem LMM in tipalo za vodo od takrat je bilo vse ok. Jaz bi rekel, da je LMM. S kot pa si? mislim, da še nekje imam en LMM za c20xe pa lahko menjama pa boš takoj videl če je LMM al ni. :)

Lp,

Roady
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov