Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sofoiks
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Pe jul 01, 2005 6:42 am

A6 2.5tdi 2000letnik, kadi belo-modro

Napisal/-a sofoiks So feb 09, 2008 7:58 pm

No da napišem kaj je bilo, če bi kdo imel tak problem. Avto je kadil zato ker je bi zamašen filter odduška za olje, ki se nahaja zraven turbine. Ker se ni imel pritisk kam odvajat je strgalo obe tesnili na pokrovu ventilov in s tem malo puščanje olja in veliko modrega dima iz izpuha. Če je ta filter zamašen probate tako da ko se motor ogreje odvijete pokrov za nalivanje olja in če dvigne pokrovček pa še modrikat dim da ven udari je to to. Ponaredka ni original pa je 87€ na porsche verovškova.

Po dveh mesecih se zgodba ponovi

No po menjavi termostata in vseh dihteng, olja in filtra oljnih hlapov mi je spet začel kadit moram preverit kakšne barve je dim ampak voham olje zdej kakšna je možnost da je spet ta filter šel prevozil sem ene 4000km kar vem da je veliko premalo da bi ga moral menjat jutri bom pogledal še viskoznost olja koliko je ker mi je dal mehanik neki long life olje za 30k km. mah pomoje ga je treba na kakšne računalnik priklopit da vidimo če kaj pokaže ali ima kdo mogoče kakšno idejo?

Hvala za pomoč
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 So feb 09, 2008 10:51 pm

Daj no motor je fuččččč bo treba to menjati :idea: ;) :roll: pač A in čez 350 tkm :D
 
Uporabniški avatar
sofoiks
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Pe jul 01, 2005 6:42 am

Napisal/-a sofoiks So feb 09, 2008 11:01 pm

realno nevem koliko na števcu 178k pa menjaj motor niti ni kakšna pomoč take in podobne komentarje zadrži zase hvala
 
Uporabniški avatar
blind3k
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 584
Pridružen: Ne avg 19, 2007 11:27 pm
Kraj: Ljutomer,Koper

Napisal/-a blind3k Ne feb 10, 2008 12:06 am

prvo probaj dat na tester, mogoče je kaki senzor, kateri daje napačne podatke in se zamaši ta filter.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Ne feb 10, 2008 12:43 am

to sem že napisal ene parkrat, da odduše se zamaši in ga je treba spucat takoj ko začne kadit
so pa znaki taki kot da je motor fuč. torej olje meče gor, luft piše čez šipko od olja in čez pokrov za natakanje olja in avto abnormalno kadi in nikamor negre.
Ni treba menjavat, dost je da se spuca tisti filter ;)
LP Rok
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Ne feb 10, 2008 12:47 am

Ivan36 je napisal/-a:Daj no motor je fuččččč bo treba to menjati :idea: ;) :roll: pač A in čez 350 tkm :D


se podpišem, pa tak audi
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Ne feb 10, 2008 1:17 am

pomoje je kar glava oz.nekaj v zvezi z dihtungo na glavi.Sicer pa so A6 2.5tdi imele neke tezave in mislim da ravno taksne-ne spomnim se ravno najbolje..
 
Uporabniški avatar
sofoiks
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Pe jul 01, 2005 6:42 am

Napisal/-a sofoiks Ne feb 10, 2008 6:04 am

Naj napišem še enkrat kako je bilo.

Kupim avto se malo pozanimam zakaj bi tako kadil peljem enemu mojstru v trzinu da bi mi pregledal turbinosamo dvignil je pokrov za nalivanje olja in je rekel da naj prvo zamenjam filter oljnih hlapov. To naredim istočasno dam njemu naj mi očisti turbino vseh umazanij in naj pogleda če je ok. On to naredi in reče da je ok. Ko vse skupaj kolega mehanik sestavi avto ne kadi večmoder ampak normalem črn dim ampak samo ob pospeševanju. Potem čez nekaj časa se odločim zamenjat še termostat, kjer je treba razdret celi sprednji del da se pride donjega to pomeni vse hladilnike tudi od intercoolerja, mi zamenja še filtre in olje. To sestavi in se odpeljem avto se je potem segreval na delovno temperaturo v glavnem kao da sem use zrihtal. Dva dni kasneje mi gre alternator spet je treba cel sprednji del dol dat. Ga odnesem električarju mi ga zrihta vse se spet zmontira in glej ga zlomka po tej montaži spet kadi. Sam sumim mogoče da ni kakšne senzor na intercoolerju ali kje na tej poti ali pa da ni kakšna cev dobro nataknjena in vleče zrak. Vidite, če mi je prvič po menjavi filtra oljnih hlapov nehal kaditi in je začel po tej demontaži in montaži spet zato se mi zdi da je nekaj z zadnjim servisom. Res pa je da še nisem ugotovil kje zgoraj mi pušča olje na glavi sem menjal tesnilo na obeh karterjih tudi ostane samo še na glavi kjer je možnost da ne dihta dobro in ali je lahko tudi to posledica da se mi zdi da enkrat gre dobro drugič pa ne tako in mogoče zato tudi kadi?

Hvala
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Ne feb 10, 2008 8:09 pm

LMM? pa naj ti šeenkrat spiha oddušek oz filter olja al kak si napisal zgoraj.
Drugače pa an teh motorjih baje rade grejo odmične. Pač se olje menja na krajši interval in je.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Ne feb 10, 2008 10:47 pm

Saj vem ,da sem grdo napisal samo če ne bi bil A6 bi pa reku, da je vse za en k*** sedaj boš pa to rihtal in tako dalje a imam prav :roll: saje je res lepe oblike ta model samo ti se rabiš voziti ne pa mehanika špilat ;)
 
Uporabniški avatar
sofoiks
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Pe jul 01, 2005 6:42 am

Napisal/-a sofoiks Po feb 11, 2008 6:49 am

Lej Ivan36 saj bi se strinjal s tabo ampak v ta avto sem dal do zdaj 400€ kar računam za vsak rabljen avto, ki ga kupim da bo treba dal 400-500€. Prej sem mel mondeota 2.0tdci 2001 pa sem takoj moral dat 900€ za vztrajnik sklopko in potisni ležaj. Ta mi pa dela normalno vleče tudi ok samo kadi pa me moti zaradi drugih ki so za mano. Pokadi pa samo takrat ko naprimer čakaš na semaforju 30-60sek in spelješ prva in druga pokadita pol ne več. Jst mislim da je not mi dal mehanik preredko olje to moram preverit imam kantico v avtu bom sporočil.

Ivan saj ni zamere kot sem rekel bi se strinjal da je motor zanič ampak vleče pa dela normalno samo ta defekt dimljenja je od menjave olja naprej. Drugače pa poznam napake teh motorjev in pa vem tudi da ima praktično vsak avto neko hibo, ki se ji reče tovarniška napaka ampak bog ne daj da bi jo priznali hehe
 
Uporabniški avatar
sofoiks
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Pe jul 01, 2005 6:42 am

Napisal/-a sofoiks Po feb 11, 2008 10:00 am

evo sem pogledal dal mi je not 5-40W mogoče kdo ve koliko je za te motorje?
 
Uporabniški avatar
rogacp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:14 pm

Napisal/-a rogacp Pe feb 15, 2008 10:27 pm

v autodati piše za srednje podnebje 15w40 in alternativa 10w40 (motor AFB in AKN - 150KM) in 10w40 (motor AKE- 180KM) vse pa mislm da polsintetično (pomoje ni nč narobe, če daš sintetično notr). Bi šu pa na uradne servis vprašat, kakšna navodila majo, kaj morjo notr vlivat.

ne me pa držat za besedo. Ker za mojega tut piše neki druzga kokr sm dau notr.
 
Uporabniški avatar
_BuLLet_
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Po jul 23, 2007 12:54 am
Kraj: Radlje ob Dravi

Napisal/-a _BuLLet_ Pe feb 15, 2008 11:25 pm

imilet1 je napisal/-a:pomoje je kar glava oz.nekaj v zvezi z dihtungo na glavi.Sicer pa so A6 2.5tdi imele neke tezave in mislim da ravno taksne-ne spomnim se ravno najbolje..


Audiji od 97 pa do facelifta so imeli probleme z odmičnimi gredmi ..
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So feb 16, 2008 6:15 am

sofoiks je napisal/-a:Lej Ivan36 saj bi se strinjal s tabo ampak v ta avto sem dal do zdaj 400€ kar računam za vsak rabljen avto, ki ga kupim da bo treba dal 400-500€. Prej sem mel mondeota 2.0tdci 2001 pa sem takoj moral dat 900€ za vztrajnik sklopko in potisni ležaj. Ta mi pa dela normalno vleče tudi ok samo kadi pa me moti zaradi drugih ki so za mano. Pokadi pa samo takrat ko naprimer čakaš na semaforju 30-60sek in spelješ prva in druga pokadita pol ne več. Jst mislim da je not mi dal mehanik preredko olje to moram preverit imam kantico v avtu bom sporočil.

Ivan saj ni zamere kot sem rekel bi se strinjal da je motor zanič ampak vleče pa dela normalno samo ta defekt dimljenja je od menjave olja naprej. Drugače pa poznam napake teh motorjev in pa vem tudi da ima praktično vsak avto neko hibo, ki se ji reče tovarniška napaka ampak bog ne daj da bi jo priznali hehe


Opisal si simptome ali počene glave ali skurjenih vodil ventilov ali ( v najbolšem primeru) uničene teflone.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sofoiks
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Pe jul 01, 2005 6:42 am

Napisal/-a sofoiks So feb 16, 2008 7:22 am

se teflone kako pretestira ali se pač samo zamenja?
Hvala lisko sam sem pomislil na teflone res pa je da se mi zdi da pušča olje na tesnilu glave ker vse druge sem že zamenjal
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So feb 16, 2008 9:12 am

Nikjer nisem zasledil koliko imaš prevoženih.......Ampak verjetno ne tako malo.

Se ne more testirat ker je to mehanični del motorja :) Simptomi so pa točno taki... avto sicer gre normalno ampak ob malo dalešm laufanjo na mestu ( ali vožnji navzdol-zaviranje z motorjem) in potem naglem pospeševanju pokadi belo modro in seveda pije olje. Jaz ko sem na mojem nardil generalko pred tremi leti sem ugotovil da ima počeno glavo..... razpoka ni bla drastična zato sem jo dal samo brusit in nardil skupaj nazaj. Avto je šel normalno ampak pač kadil vsakič ko si pospeševal ( prva faza) ali pa, ko si laufal na mestu in potem dodal gas. Tri leta je šlo tako.... potem pa je do konca prepihalo tesnilo.
Dobil sem drugo bolšoš glavo, ki ni počena, ki ima še dobre vodila ventilov ( v stari so ventili kr poplesavali in tefloni niso mogli opravljat dela.... ) in nardil skupaj nazaj. Avto niti malo ne skadi več....... in v 10.000km ni spil niti deci olja... Ima pa avto kot celota prevoženih preko 500.000km.

Vendar ko boš razdiral pazi.... ko boš jemal ventile ven probaj kako zračnost imajo v vodilih.. če imajo zračnost to pomen, da so vodila na koncu, kar pa spet pomen da če boš menjal teflone bodo le ti opravljali delo mogoče 10-20 tisoč km potem pa bo avtek spet veselo kadil.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sofoiks
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Pe jul 01, 2005 6:42 am

Napisal/-a sofoiks So feb 16, 2008 11:05 pm

ja lisko simptomi so taki kot si napisal. A to si sam menjal teflone saj so sprešani not ali imaš celo delavnico doma hehe, če imaš se priporočam za ene par €
Kilometrov ima 177000km ampak ta podatek je pri avtu hitro za lase povlečen bog ve koliko ima nisem pa peljal na servis da mi povejo mogoče niti nočem vedeti :?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So feb 16, 2008 11:59 pm

Nabiti so na vodila teflonov..... Če se mal znajdeš si nardiš orodje tako kot za jemanje ventilov ven kot tudi za ponovno nabitje teflonov nazaj :)

Glede na to pa da praviš da ti meče olje ven celo pri odušniku....in da piha ven pri pokrovčku za nalivanje olja.... so pa znaki obrabljenih obročkov..... več ali manj je motor verjetno zrel za generalko. Najbolje boš videl če boš šel k kakemu majstru da ti pomer kompresijo.... Enake simptome sem imel jaz na mojem.....čeprav je avtek normalno šel je ob merjenju kompresije se pokazalo , da je motor zrel za generalko...

Delavnice pa žal nimam..... še ko petko šravfam se mi dogajajo težave s prostorom...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov