bom kr tle vprasal kaj in kako
zacel se mi je oglasat zadnji desni lezaj na moji corsi (letnik 2008, gsi model). vsaj po mojem mnenju je tko, sodec po zvoku.
zdaj pa me zanima ce ve kdo kje se ga najbolj splaca iskat? pa je to samo lezaj al pride v kompletu z diskom?
hvala za pomoc in Lp
_furby_ je napisal/-a:avto ni v garanciji. je pa prejsnji lastnik imel nizanega cca. 2 leti in sumim da je to glavni vzrok za odpoved lezaja.
hvala za pomoc. grem jutri v akcijo
_furby_ je napisal/-a:bom kr tle vprasal kaj in kako
zacel se mi je oglasat zadnji desni lezaj na moji corsi (letnik 2008, gsi model). vsaj po mojem mnenju je tko, sodec po zvoku.
zdaj pa me zanima ce ve kdo kje se ga najbolj splaca iskat? pa je to samo lezaj al pride v kompletu z diskom?
hvala za pomoc in Lp
sasocar123 je napisal/-a:Pozdravljeni !
Ker imam na avtu 19', so kolesni ležaji zelo obremenjeni. Gre se za seat leon mk1 in sedaj sem že počasi začel opažat, da mi ležaji postajajo glasni.
Je kakšna varianta, da bi kupil nove in jih kako ojačal, da jih nebi menjal ravno vsako leto .. Kot naprimer karbonska sklopka in podobno.. Kdo mogoče ve ža kakšno finto, če seveda je ?
Hvala za odgovor in Lp,
sasocar123 je napisal/-a:Hm.. v originalu ima 225/45/17, zdaj pa imam 225/35/19 .. Mislim čudno mi je to, ker a3, ki ima original 15col, pa leon, ki ima original 17, imata povsem identične ležaje. Zato sem imel v mislih, da se mogoče dobi kakšne močnejše oz. bolj trpežne za tak voz ..
lp,
tristan01 je napisal/-a:sasocar123 je napisal/-a:Hm.. v originalu ima 225/45/17, zdaj pa imam 225/35/19 .. Mislim čudno mi je to, ker a3, ki ima original 15col, pa leon, ki ima original 17, imata povsem identične ležaje. Zato sem imel v mislih, da se mogoče dobi kakšne močnejše oz. bolj trpežne za tak voz ..
lp,
Glede na to, da je širina gume ista kot original, bi kolo moralo stati tako kot je tovarniško predvideno, pod pogojem da je ET platišča pravilno izbran. Se je pa treba zavedati, da je 19" guma precej nizka (35%), kar pomeni da guma sama kot takšna ne blaži skoraj nič. Torej se vsi tresljaji in udarci s cestišča prenašajo na podvozje in v karoserijo. Ležajev žal ne moreš menjavati kar poljubno - mora biti ustreznih dimenzij. Boljšega kot je prva vgradnja ali prvi vgradnji enak ležaj direktno od proizvajalca žal ne boš dobil. Seveda pa obstajajo tudi cenejše različice, za katere se ponavadi izkaže, da dokaj hitro vzamejo slovo.
Na kratko, se bo treba sprijazniti, da so ob tako nizkih gumah ležaji precej bolj obremenjeni. Precej lahko material ohraniš s pametno vožnjo in izogibanju luknjam, počasno vožnjo žez grbine/ležeče policaje in podobno. Menjavo ležaja naj opravi strokovnjak, saj slabo/nepravilno vstavljen ležaj spusti dušo že po nekaj 1000 kilometrih.
LP Tristan01
PS: Ležaji so isti pri Audi in Seat, pa tudi Golf ima enakega, saj so avtomobili iz iste skupine (VAG) in so nastali na enaki platformi. Podobno je tudi z motorji, menjalniki in še kakšnim sestavnim delom.
Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 118 gostov