Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Kuharca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To feb 12, 2008 11:34 am

Garancija in prekoračitev 45-dnevnega roka

Napisal/-a Kuharca To feb 12, 2008 12:07 pm

Pozdravljeni,


V začetku decembra se mi je pokvaril avto, in sicer je "zaribal" motor nekaj tedov po rednem servisu. Avto je na pooblaščenem servisu na popravilu točno 2 meseca, kar pomeni, da so prekoračili 45-dnevni rok, kolikor ima proizvjalec/prodajalec časa, da odpravi napako. Avto je namreč star leto in pol ter zanj velja garancija.

Sedaj zahtevamo novo vozilo, iz avtohiše pa so nam sporočili, da se sicer z našo zahtevo strinjajo, vendar nam bodo obračunali uporabo našega vozila za čas, ko smo ga uporabljali. Kar konkretno pomeni, da smo nam ponudili enako novo vozilo (vendar slabša izvedba) z doplačilom.

Zanima me, če imajo pravico do obračunanja uporabe, saj v 20. členu ZVPot piše, da mora proizvajalec izdelek (citiram iz člena) "brezplačno nadomestiti z enakim novim in brezhibnim izdelkom."


Kaj vi menite o tem? Zanimajo me predvsem praktične izkušnje, če je kdo bil v podobni situaciji. Že vnaprej hvala.
 
stardo
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: To mar 14, 2006 9:47 pm
Kraj: SG

Napisal/-a stardo To feb 12, 2008 12:18 pm

Nisem še bil v taki situaciji glede na vrsto izdelka. Sem pa bil v zvezi z mobilnimi aparati. Ne glede na to pa ZVPot govori isto za vse.

Na zastavljeno vprašanje si si praktično že sama odgovorila. Edina varjanta, da ne dobiš enakega izdelka je, če slučajno tega izdelka ne delajo več in ti ga nadomestijo z drugim (novejšim), ki ima iste lastnosti.

Lp
Dve stvari se definitvino splača met: Pogrebni zavod v Iraku pa pooblaščen servis za Renaulte
 
Uporabniški avatar
c.o.b.
Uporabnik
 
Prispevkov: 973
Pridružen: Če maj 04, 2006 5:16 pm

Napisal/-a c.o.b. To feb 12, 2008 12:23 pm

Kar konkretno pomeni, da smo nam ponudili enako novo vozilo (vendar slabša izvedba) z doplačilom.


zakaj pa slabša izvedba? če menjajo, morjo dat čist isti avto, razn v primeru kokr je zgori opisan, da se avta ne proizvaja več, sam na slabše pa nikakor ne morš pristat. za ker avto pa gre?

Lp
 
Kuharca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To feb 12, 2008 11:34 am

Napisal/-a Kuharca To feb 12, 2008 12:25 pm

Res je, ZVPot govori enako za vse izdelke, za katere se izda garancija.

Mogoče sem nerodno zapisala ... Sama zamenjava je nesporna in tudi v avtohiši priznavajo, da smo zaradi prekoračitve 45-dnevnega roka do nje upravičeni.

Zanima pa me, kaj pomeni besedica brezplačno - da mi lahko zaračunajo uporabo ali mi je ne smejo. Z drugimi besedami, če imam z zamenjavo kakšne koli stroške.
 
Kuharca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To feb 12, 2008 11:34 am

Napisal/-a Kuharca To feb 12, 2008 12:27 pm

Ne vem, zakaj slabša izvedba, najbrž je ta na voljo takoj, medtem ko bi za popolnoma enako izvedbo morali še počakat ...
 
Uporabniški avatar
c.o.b.
Uporabnik
 
Prispevkov: 973
Pridružen: Če maj 04, 2006 5:16 pm

Napisal/-a c.o.b. To feb 12, 2008 12:33 pm

lahko probaš to zvedet na uradu za varstvo potrošnikov, če se kle ne bo noben javu s konkretnimi podatki. tm bi zihr mogl vedet..

sam po moji logiki, ne bi smela plačat. npr. ti si se zmenila za nakup avta 1,5 let nazaj, takrt plačala ( oz. na kredit, leasing, položnice - to ni važn kako, ampak takrt si bla prpravlena denar reskirat in si ga), torej ti on takrt naprej pripada avto. če se je pa ta pokvaru tok zgodi oz. ga ne znajo popravt, je pa čist njihova stvar. uglavnem ti morš met avto od dneva nakupa do dneva ko ga boš prodala in ne bi smela jim plačt za uporabo avta če je biu le-ta tvoj. edin da dobiš zdej čist nov avto, je pa njihova stvar - bi pa v štartu nardil avto bolj zanesliv :D moje mnenje, je pa dost stvari nelogičnih na svetu...

Lp

p.s. ker avto?
 
Uporabniški avatar
simimedi
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: So jan 14, 2006 12:14 am

Napisal/-a simimedi To feb 12, 2008 12:47 pm

Moja izkušnja - sicer ne z avtom, temveč trdim diskom. Malo pred iztekom garancije (ki je bila dve leti) mi je trdi disk crknil (oz. imel je nekaj slabih sektorjev). Pošljem zadevo v reklamacijo (Mimovrste.com), kjer so mi brez problema disk zamenjali z novim. V tem času so se seveda kapacitete povečale, tako da sem dobil namesto 200Gb celo 300Gb. Stvar je bila zamenjana pod garancijo brez kakršnihkoli stroškov zame (razen dostave na servis). Mislim, da bi to moralo veljati tudi pri avtu!

LP
 
Kuharca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To feb 12, 2008 11:34 am

Napisal/-a Kuharca To feb 12, 2008 12:54 pm

c.o.b., tako nekako tudi jaz razmišljam. Sicer pa sem klicala že zjutraj na Urad za varstvo potrošnikov in čakam odgovor (ga bom kasneje napisala).

P.S. Japonski terenc.
 
stardo
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: To mar 14, 2006 9:47 pm
Kraj: SG

Napisal/-a stardo To feb 12, 2008 5:50 pm

Konkretno: Doplačaš (lahko) v primeru, da ti ponudijo boljše (močnejše, bol opremljeno,...) vozilo kot je bilo tvoje.

Moja (laična) razlaga: Osnova za garancijo je bil račun na katerem natančno piše kaj je predmet pogodbe in posledično na ta predmet se nanaša garancija za brezhibno delovanje. Hočem povedat, da ti oni morajo nadomestit izdelek s takim kot se nanaša račun oz. garancija in ne more bit odstopanj v tvoje slabo.
Dve stvari se definitvino splača met: Pogrebni zavod v Iraku pa pooblaščen servis za Renaulte
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash To feb 12, 2008 5:58 pm

Tako je kuharca, preberi pogodbo, ki vključuje tudi garancijo in v kakšnih razmerah se ta izvaja.
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD To feb 12, 2008 6:10 pm

Za Avte sicer ne vem

ampak za druge izdelke je tako da ti morajo dati drugo stvar ki je enaka ali boljša od te ki si jo nesel na popravilo. lahko ti tudi vrnejo denar - to je njihova odločitev. Slabšega izdelka pa ne smejo dat. Po moje je isto z avtom - pokliči na katero od brezplačnih svetovalnih pisarn.


Lp
Andrej
Slika
 
stardo
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: To mar 14, 2006 9:47 pm
Kraj: SG

Napisal/-a stardo To feb 12, 2008 6:16 pm

Sej je tk ko sm prej napiso. Zakon o varstvu potrošnikov jasno govori za vse izdelke in jih ne deli na podskupine.
Dve stvari se definitvino splača met: Pogrebni zavod v Iraku pa pooblaščen servis za Renaulte
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar To feb 12, 2008 6:16 pm

Kuharca je napisal/-a:c.o.b., tako nekako tudi jaz razmišljam. Sicer pa sem klicala že zjutraj na Urad za varstvo potrošnikov in čakam odgovor (ga bom kasneje napisala).

P.S. Japonski terenc.

a gre za rav4 (2.2 d4d 136 konjev)??

ker pri tem avtu poznam podobn primer..
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov