Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
FoxTer
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne feb 10, 2008 11:25 pm
Kraj: kp

Nabijanje kompresije v hladilno tekočino Evasion 2.0 T

Napisal/-a FoxTer So mar 01, 2008 2:09 pm

Lep pozdrav vsem!

Imam Citroen Evasion.
Problem je pa sledeči:
Pred kratkim sem zamenjal antifriz, prezračil na vseh točkah. Po nekaj dneh sem ugotovil, da nekje pušča, saj mi je javljalo, da je premalo hladilne tekočine. Ok, natočim 1/2 litra vode in grem probat. Po 10 km preverim stanje in ugotovim, da je raztezna posoda porozna, saj se je na njej delala pena (Antifriz). Dobro, si mislim, bom zamenjal.
Naročim novo + senzor livela tekočine + čep. Zamenjam, prezračim, vse OK.
Drugi dan žena pride domov in pravi: "mi je pokazalo premalo vode"...
Grem pogledat, manjka 1/2 litra vode.
Nalijem, prižgem motor, mater vola, začnejo mehurčki hodit gor... :cry: :cry: :cry: .
Je prepihalo tesnilo na glavi...
Grem do enga mehankarja, če bi mi pogledal, koliko bi vse skupaj prišlo. Se zmenimo.
Naroči garnituro tesnil in teflonov + tesnilo za glavo. Da pobrusit in poštimat glavo.
Zmontira skupaj, prižge motor, vse OK. Preveri še enkrat livel hladilne tekočine :shock: :shock: :shock: manjka 1/2 vode :?: :?: Ma kaj ta avto je tako žejen al kaj ????
Potegne palčko za olje ven, GROZA, emulzija... :cry: :cry: :cry: :cry:
Zdaj pa glavno vprašanje.
Moje mnenje je, da je počena glava.
Koliko možnosti pa je, da je počena kakšna srajčka v cilindru ali pa celo počen blok ???

Bi prosil za kakšno bolj strokovno mnenje. Vem, da vas je tu precej mojstrov, pa bi res prosil za mnenje.
Sicer sem že najdu drugo glavo, pa bi želel prej vedet, če je sploh smiselno poizkusti menjat, ker mi nihče ne zna povedat ali je res glava hin.

Sem pa pred 14 dnevi zamenjal kompresor od klime (550 € z montažo), tako, da menjavat motor bo ratalo kr drag štos...
Sem pa zasledil, da je bilo pri teh motorjih 2.0T precej problemov z glavami.

Že v naprej najlepša hvala za pomoč,
Lp, FoxTer
My dream: Ford Mustang Shelby GT500
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar So mar 01, 2008 5:01 pm

Opa, tole pa res vse kaže na počeno glavo ali blok... Ne preostane ti drugo, kot razmetat mašino in pogledat kaj sere...
Je pa še ena možnost, nevem kako je z temi motorji, če ma mogoče turbino hlajeno tudi preko vode in olja, lahko da ma turbina kako razpoko in gre olje pa voda skup...
BMW E46
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So mar 01, 2008 5:47 pm

Lahko, da si iz vročega motorja spustil vodo, nato takoj nalil mrzlo noter, po možnosti še s šlaufom mrzle vode "pral" mašino. To smo večkrat opisali kot neprimerno. Motor XU10J2T ni znan po tem, da bi imel težave z vodo. Če imaš srečo je šla glava, v nasprotnem primeru pa je počen blok. Če je pred menjavo dihtunge samo žrlo vodo, zdaj pa je šla tudi v olje, je možna tudi napaka pri sestavljanju. Če luknje vijakov glave ne spihaš z zrakom, da gre tekočina ven, pri zategovanju poči blok, izrecno navodilo PSA, pa tudi za ostale. Brez panike, še enkrat si v miru brez nervoze poglej in oceni stanje. Drugače pa je teh 8-ventilskih motorjev kar precej na voljo, npr v Benetkah sem zadnjič en XM videl pri prvemu od bratov Ansaldo na levi. Pa g.Novak ima sigurno kakšen blok, pa Bine v Žireh (www.Avtoodpad.si), pa Bolha...
Priponke
XU10_Citroen.jpg
 
Uporabniški avatar
FoxTer
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne feb 10, 2008 11:25 pm
Kraj: kp

Napisal/-a FoxTer So mar 01, 2008 7:45 pm

joztom je napisal/-a:Lahko, da si iz vročega motorja spustil vodo, nato takoj nalil mrzlo noter, po možnosti še s šlaufom mrzle vode "pral" mašino. To smo večkrat opisali kot neprimerno. Motor XU10J2T ni znan po tem, da bi imel težave z vodo. Če imaš srečo je šla glava, v nasprotnem primeru pa je počen blok. Če je pred menjavo dihtunge samo žrlo vodo, zdaj pa je šla tudi v olje, je možna tudi napaka pri sestavljanju. Če luknje vijakov glave ne spihaš z zrakom, da gre tekočina ven, pri zategovanju poči blok, izrecno navodilo PSA, pa tudi za ostale. Brez panike, še enkrat si v miru brez nervoze poglej in oceni stanje. Drugače pa je teh 8-ventilskih motorjev kar precej na voljo, npr v Benetkah sem zadnjič en XM videl pri prvemu od bratov Ansaldo na levi. Pa g.Novak ima sigurno kakšen blok, pa Bine v Žireh (www.Avtoodpad.si), pa Bolha...



Najlepša hvala za odgovor. Moram počakat ponedeljek, pa bom zvedu kaj več.
Bom tudi napisal kako bom rešil vse skupaj....
Še enkrat hvala.
Lp, FoxTer
My dream: Ford Mustang Shelby GT500
 
Uporabniški avatar
FoxTer
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne feb 10, 2008 11:25 pm
Kraj: kp

Napisal/-a FoxTer Po mar 10, 2008 5:19 pm

No tako, avto je popravljen in doma. Sicer pa cela kalvarija....
Očitno je bila glava hin. Je pa tko, bom povedal celo zgodbo, da ne bi prihajalo do nesporazumov, saj so bili na servisu na koncu koncev zelo fer !!!
Poravnat so dali drugo glavo, zmontirali vse skupaj nazaj in mi dali avto kot popravljen, plačal sem 848 €. po 10 km pa je začela spet kompresija nabijat nazaj v vodo. Po pogovoru z mehanikom, ki je vse skupaj popravljal, sem zvedel, da je uporabil tesnilo, ki ga je montiral že prej na prejšnji glavi???(novo tesnilo je novo samo prvič...). Zraven je bil tudi šef delavnice in je kar malo čudno pogledal, jaz sem pa skoraj popi***l. Res da nisem mehanik, ampak nekaj pojma pa že mam, če sem si generalno na R5 l.1974 naredil sam leta 94, pa avto še danes vozi...
Ok, se zmenimo, da pustim avto tam (četrtek 6.3.08 ). Danes (ponedeljek 10.3.08 ) so me poklicali, da lahko pridem po avto. Zdaj avto dela normalno, doplačal nisem nič, vem pa da so glavo še enkrat ravnali in dali novo tesnilo! Dobil sem tudi enoletno garancijo na opravljeno delo in vgrajene nove dele (predvsem senzorji in termostat).
Vse skupaj se je sicer zavleklo, vendar pa so na servisu odreagirali pošteno in mi dodatnega dela niso zaračunali.

Naknadno sem izvedel, da ima mehanik, ki je servis opravil, namen dati odpoved.
Mogoče je s tem povezana vsa površnost.
Uglavnem: en velik - za mehanika
in en velik + za servisno delavnico.

Lep pozdrav in veliko varnih km vsem,
FoxTer
My dream: Ford Mustang Shelby GT500
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov