Sam sem malo brskal in nasel sem stran kjer je opisan postopek in se mi zdi da bo prislo prav ce to napisem tukaj, ker najverjetneje se bo kdo poleg avtorja kdaj menjaval in iskal uporabne napotke :)
Dodal bi kar sem iz strani na spodnjem linku razbral;
- Kot je ze oseba pred mano napisala je priporoèljivo èe imate air bag, da se odklopi akumulator (vedno najprej minus ko odklapljate, in ko priklapljate najprej plus - mislim da zato da ne preskocijo iskre in ne poskodujete racunalnik radio pa se kaj), ali pa še bolje odstranite varovalko za airbag ker se lahko sproži pri odklapljanju ali priklapljanju (èe odklopite varovalko pa vam ne bo treba ure ponovno nastavljati :) )
- Najverjetneje so na zadnji strani volana vijaki, ki drzijo airbag, ko najdes vijake jih odvijaci, in airbag odstranis in najverjetneje prides do matice.
-èe boste imeli zamenjani volan brez airbaga, bo najverjetneje svetila luèka za airbag (rešitev je vezava upora - razbrano iz prej omenjene strani , ampak upornosti ne bi vedel, kdo si upa oz. se spozna na elektroniko se lahko malo poigra z uporcki)
ampak èe znate razdret armaturko (na primer za citroen Xsara vem da je zelo enostavno - samo ne na silo!) si lepo odklopite lucko za airbag na stevcu, pa se kaksno pregorelo luc lahko menjate :)
-Potrebno je posebno orodje wheel puller, ki se ga dobi v trgovinah z avtodeli, upam da pri nas to tudi velja in se da dobit.
http://www.usahardware.com/products/man ... 350001.gif
http://www.freeengineinfo.com/aftermark ... cement.htm
PS. Razmisljam o nakupu starejsega renault cabria in ker je edino kar me moti pri renaultih so obupno grdi volani, sem mal iskal kako menjati volan, naslednje bo seveda iskanje primernega volana, a to bo ze drugi post.