Napisal/-a dr.otkar Ne mar 23, 2008 12:04 pm
Kar se mene tiče. če nisi taxist in imaš avto za normalno hišno uporabo, po napisanem NIMAJO kaj govorit, edino oprostite ponižno in pridite še kdaj.
Od tega je odvisen Vaš ponovni obisk in prava kvaliteta servisa.
Če ti bojo hoteli nekaj računati, jok brate odpade, nisem jaz kupil china šponarja, marveč ste ga vgradili in prodali Vi, ki vgrajujete samo in samo originalne nadomestne dele , ki po logiki original delov ne smejo crknit.
Saj je brez veze nakladat, boste že napisali po praznikih kakšna je bila reakcija servisa. Z lepo besedo se reši več kot z vpitjem in nesramnim obnašanjem kakšen servis so, kakšen material imajo, mogoče ti bodo glede na napako ki ni njihova krivda (servisa) ampak materiala priznali kašen servis avta v dobro ali pa vsaj popust pri naslednjem obisku ????
mislim, da imaš zamašeno žico ............