Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
hamrster
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe nov 02, 2007 3:48 pm

golf 2-neuravnotezen tek motorja!

Napisal/-a hamrster So mar 22, 2008 4:37 pm

Imam golfa 2 1.3 bencin motor, prevozenih nekje 150000 km, letnik 1989, pred kratkim narejen servis na motoju (olje, svečke, filtri,..). v samem začetku ko sem ga kupil, sem imel probleme z motojem, ki je bil hladen. Avto je cukalo pa cukalo, dokler se ni segrel, potem pa je sel lpo okej. Nekje pred 14 dnevi smo menjali komplet forgazer, se pravi iz dveh enega skup sestavli. sprva je motor lepo tekel nekje 2 dni potem pa so se pojavili problemi. Ko je mrzel ima zelo visok "zavh" kot bi drzal plin nekje do konca, ga nenormalno cuka, tako da se ni moč normalno pelati, ko pa se segreje motor duši in mu zmankuje moči v prostem teku in ko pohodim plin se čuti kako nekaj ovira njegov normalen tek.
Ce imam kdo s tem izkušnje naj mi prosim svetuje, kako pa kaj storiti preden ga pelem na orginalen servis vw , oz. kaj bi lahko bilo narobe?
Za odgovore se vam vnaprej zahvaljujem.Lp
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer So mar 22, 2008 5:50 pm

golfa 2 se ti ne splača vozit na vw servis...pojdi k najbližjem mehankarju ki ga poznaš

mogoče bi bila kriva loputa?
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Ne mar 23, 2008 5:35 pm

Pri teh motorjih je kar umetnost nastaviti avtomatski zaug u piko
In povsej verjetnosti ti ga to duši.
po domač povedan : zaug loputa se do kraja zapre , pri takem položaju je na
rebrastem vodilu prva loputa že dokaj odprta.
Če pa nastane pehud podtlak ti tudi lahko ta podtlak odpre drugo loputo dvostopenjskega frgazarja.
Skratka bi lahko rekel zaradi enega kiksa potegne za seboj verižno kup nepravilnosti

Ko boš odpravil prvo težavo poglej še vakum na frgazarju na zadnji strani črn ki služi da ti zauh loputa
pri dodajanju gasa ko je mrzel motor ne zaduši.
kot tretje pa se rado pojavlja napačno reguliranje topel / hladen zrak na sesalni cevi
Zapel se do kakega starega mačka, da ti zaug pravilno nastavi

glede regulacije hladen/topel zrak pa se posluži klasike.
Ko bodo zunajne stopinje nad 10 snemi cev ki gre na zaščitni pleh nad auspuh kolektor.
In ne boš imel težav z lenobo ko se motor segreje.
iz kje si?
 
hamrster
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe nov 02, 2007 3:48 pm

Napisal/-a hamrster Po mar 24, 2008 2:13 pm

sem iz maribora, pa ce poznaš mogoce kakšnega starega mačka da bi mi za soliden denar popravu, sploh neupam sam kaj delat ker ponavadi ni to okej :D
 
Uporabniški avatar
erixon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr jun 16, 2004 2:41 pm
Kraj: Dom je kjer je avto...

Napisal/-a erixon Po mar 24, 2008 8:21 pm

Sem imel Jetto 1,6 B z skoraj enakimi problemi. Na začetku, ko je bil hladen je cukal, ko se je segrel je bilo v redu.

Probaj tole: poglej svečke in daj noter ene navadne, ne se afnat s kakšnimi 3 polnimi ali pa nekaj fenci. Bolj kot so navadne, bolje bo delalo.
Druga stvar pa probaj speljati topel zrak od izpušnega kolektorja k fergazarju oz. filtru za zrak, ker sem imel v mrazu probleme, ker je bil zrak, ki je prišel do vplinjača premrzel in si lahko pritiskal gas do konca, motor ni pa dal nič od sebe. Poraba je šla pa v nebo... Jaz sem tečavo rešil, da sem kupil en konc pleha, ki se je privaril na izpušni kolektor, od teka pa se je napeljala gibljiva cev od strani do zračnega filtra, da se je zmešal topel zrak z mrzlim. Od takrat nisem imel teh težav več.

Kar se tiče pa vplinjača, pa upam, da nisi dal noter od 1,6 ker so zelo zahtevni za nastavit.
Rad imam ženske, ki znajo bočno parkirat.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov