Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

kako zablokirati glavno gred

Napisal/-a zogobrc Sr mar 26, 2008 7:36 pm

Imam en problem pri menjavi zobatega jermena.Na glavni gredi morm zamenjat zobnik za zobati jermen.Kako naj zablokiram glavno gred,da se nebo premikala,da bi lahko odvil vijak ki drži zobnik na glavni gredi.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr mar 26, 2008 7:55 pm

pri katerem avtu? Lahko si sam izdelaš orodje,s katerimi primeš potem jermenico med luknjami,da se ti takrat ne premakem (izgleda podobno kot vile z dvema špicama - ne znam drugač povedat:) ) ali pa primeš z roko,močno pištolo v roko in sam gasa :)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr mar 26, 2008 8:02 pm

No pr nekaterih avtih se tud z "vilco" ne da prijet ker al nimaš kam naslonit ali pa jermenica nima lukenj...... najbolša rešitev je pištola...
Rešitev ki pa jo jaz prakticiram pa je da daš u peto, nekdo pa ti močno stopi po bremzi...... verjem da se motor ne bo zavrtel :)=
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Napisal/-a zogobrc Sr mar 26, 2008 8:12 pm

S pištolo sem poskusil odšravfat pa negre Očitno zlo zategnjenoJe pa reno megan.
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Sr mar 26, 2008 8:14 pm

lisko je napisal/-a:Rešitev ki pa jo jaz prakticiram pa je da daš u peto, nekdo pa ti močno stopi po bremzi...... verjem da se motor ne bo zavrtel :)=

To bo še najboljš.
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Sr mar 26, 2008 10:10 pm

Jaz vedno zablokiram vztrajnik pa je. Pri starejsih avtih je večinoma luknja za nastavitev in preverjanje vžiga in tam zagozdim v zobe močen izvijač pa je.
Če ni luknje pa je spodaj med karterjem in menjalnikom samo zaščitni pokrov in se tam pride do vztrajnika.
Lisko-tova varianta je tudi vredu.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Re: kako zablokirati glavno gred

Napisal/-a TUNING_BOY Če mar 27, 2008 7:47 am

zogobrc je napisal/-a:Imam en problem pri menjavi zobatega jermena.Na glavni gredi morm zamenjat zobnik za zobati jermen.Kako naj zablokiram glavno gred,da se nebo premikala,da bi lahko odvil vijak ki drži zobnik na glavni gredi.


js se strinjam z alanq4, drugač pa tud lisko ti je dobr povedal.

Aja pa še to, neboš menjal zobnika ampak jermenico, čeprav vsi vemo kaj misliš ;)
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Napisal/-a zogobrc Če mar 27, 2008 10:06 am

Vijak sem odtegnil.
na zobniku sem našel oznako za nastavitel položaja jermenice na ohišju motorja pa ne.A mogoče ve kdo kje se ta oznaka nahaja?
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Pe mar 28, 2008 10:36 am

vem da nekateri kombiji imajo/so imeli oznako na pokrovu ki ga daš gor čez jermenice in jermen-zaščitni pokrov, tak da poglej če je slučajno pri teb isto
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Napisal/-a zogobrc So mar 29, 2008 12:02 pm

Sem zrihtal.Dal jermenice v položaj Zobati jermen gor.
poskusil avto vžgti ampak noče vžgat.Iskro ima kje je lahko vzrok?
Pa še eno stvar sm opazil jermen sm fino našponal ampak ko sm verglav avto opazil da ga hoče dol vrečti.Kje je tu vzrok?
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh So mar 29, 2008 2:38 pm

Nekaj nisi dobro nastavil/sestavil skupaj. Vse jermenice in španarji morajo biti točno v liniji. Brez opletanja, zamaknjenosti, poševnih kotov... skratka, mora biti poravnano v nulo.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Napisal/-a zogobrc So mar 29, 2008 3:03 pm

to je zdaj ok!
vžge se pa zmerom ne:)
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY So mar 29, 2008 4:48 pm

si zihr da si trofu točno fazo?
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
SlaFko
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Po jan 15, 2007 1:19 pm

Napisal/-a SlaFko So mar 29, 2008 4:53 pm

zogobrc je napisal/-a:to je zdaj ok!
vžge se pa zmerom ne:)

Priporočam benz pa vžigalice... :lol:
Nekej maš zamaknjeno! Bojim se za ventile!
'Ko voli nek' izvoli...
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Napisal/-a zogobrc Ne mar 30, 2008 7:21 am

TUNING_BOY je napisal/-a:si zihr da si trofu točno fazo?


Lej dal sm po oznakah.Pa tudi one črete na jermenu se ojemlejo z oznakami na jermenicah!
Nimam pojma kaj bi še lahko pogledu :roll:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov