Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Aston
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Sr feb 27, 2008 12:57 pm

rover 111 kabrio težave z obrati motorja...

Napisal/-a Aston Po apr 07, 2008 2:44 pm

Pozdravljeni

Imam Rover 111 kabrio, letnik 1995 z 120000 prevoženimi km.Težavo pa imam z previsokimi obrati mašine v prostem teku, običajno bi morali biti okoli 700-900 obratov,vendar pri meni se gibajo nekje med 900-1300 včasih za kratek čas poskočijo tudi do 1500 ali več brez da bi pritiskal gas to se mi dogaja predvsem ko stojim pred semaforjem in podobno.Predvsem pri mrzli mašini ko ga vžgem in preden se mašina segreje obrati nikoli ne padejo pod 1100, zdi se mi da postaja vedno slabše saj obrati čedalje bolj nihajo in tudi poraba goriva večja.Druga težava, ki je mogoče povezana z obrati pa je, da se mi pojavlja nekakšna mast na stenah ekspanziske posode, hladilna tekočina pa je motna, smrdeča in umazana na dnu pa so nekakšne rjave usedline.Pred slabim letom je bila menjana hladilna tekočina,olje,filtri,jermeni, svečke...Zato se mi zdi vse skupaj čudno.Ali je možno da je šla dihtunga na glavi motorja in je to vzrok za vse skupaj.

Hvala za odgovore!

lp
 
Uporabniški avatar
TriCikl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 726
Pridružen: So okt 21, 2006 10:20 am
Kraj: Štajerska

Napisal/-a TriCikl Po apr 07, 2008 2:50 pm

Mogoče tankaš 100 oktanski bencin?
Prelude To Disaster
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Po apr 07, 2008 5:05 pm

Za motnost in usedlino v ekspanzijski posodi je skor sigurno tesnilo glave, za nihanje obratov pa možno, da je motorček prostega teka.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po apr 07, 2008 8:44 pm

Motna voda je samo eno - dihtunga na glavi, nihanje obratov pa je povezano s tem. Ko boš popravil(zamenjal dihtungo) bodo tudi obrati enakomerni.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Aston
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Sr feb 27, 2008 12:57 pm

Napisal/-a Aston To apr 08, 2008 8:25 am

Ja sm se kar bal, da bo dihtunga to zna bit kr drago popravilo, jez računam okol 300-500eur s tem da upam, da se nova tesnila še dobijo.Mogoče kdo ve za kakšnega uredu serviserja, ki bi to zrihtu dost ugodno, ker verjetno bom šel na rover servis Benčina u Lj, ta sicer obvlada sam se mi zdi dost drag.100 oktanskega bencina pa ne tankam ponavadi 95.
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND To apr 08, 2008 8:34 am

Pa ne vozi na pooblaščen servis. Enga dobrega mehanika najdi in mu pelji.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To apr 08, 2008 9:25 am

Je veliko dobrih mehanikov, ki delajo na črno. Poišči enega, dihtunge za roverja pa naroči iz anglije kr kit komplet vseh dihtung, pa še obročke zraven in te bo prišlo tm do 200 evrov. Pol pa to vse en mehanik zmontira (generalka je ponavadi okol 100 do 150 evrov - menjava samo dihtunge pa okol 60 evrov), pa imaš avto za nekaj časa poštiman.

Preveri, pa če ni glava počena. Če je pa to, se ti pa splača drugo mašino poiskat in jo sam zamenjaš.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
TriCikl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 726
Pridružen: So okt 21, 2006 10:20 am
Kraj: Štajerska

Napisal/-a TriCikl To apr 08, 2008 10:23 am

Uprasam ker so men pri roverju obrati nihal kadar sm tanku 100.
Prelude To Disaster
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov