Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Kako ugotovit mrtvo točko na gredi

Napisal/-a zogobrc To apr 08, 2008 8:44 am

Imam problem pred časom sm že pisal sm menjal na parih avtih zobate jermene.
Tu imam pa zdj problem res da dam lahko na oznake. sam se vseeno bojim da nebo ok.kako bi točno ugotovil če je vse v mrtvi točki oziroma fazi:)
 
novak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So jun 10, 2006 9:49 am
Kraj: MB

Napisal/-a novak To apr 08, 2008 8:57 am

Če so oznake nimaš kaj komplicirat ,ker je to 100% ziher.Če pa nimaš oznak,oziroma jih ne najdeš pa si z izvijačem sam označi preden vzameš jermen dol. Na katerem avtu sploh menjuješ?
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Napisal/-a zogobrc To apr 08, 2008 10:05 am

Reno megane 1,6 98letnik
oznake so samo na jermenicah na ohišju jih ni videt .sm že poskusil varijanto oznake na jermenicah in oznake na jermenu,Ampak zdj avto noče vžgati
 
novak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So jun 10, 2006 9:49 am
Kraj: MB

Napisal/-a novak To apr 08, 2008 10:25 am

Sedaj ti je najlažje da vzameš prvo svečko ven not pa daš izvijač in počasi vrtiš motor naprej tako dolgo dokler ni izvijač v najvišjem položaju.Ko se začne spuščat si že preko zgornje mrtve točke.Poglej če ni na menjalniku kak porov skozi katerega bi se videle oznake na vztrajniku.Če ni si sam označi.potem pa vzemi dol pokrov na glavi motorja in nastavi na četrtem valju odmično gred tako da bo sesalno ventil odpiral izpušni pa zapiral.V tem trenutku morata oznaki na vztrajniku pokrivati,če pa se ne pa prestavi jermen in avto mora vžgat!!
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY To apr 08, 2008 10:34 am

auto data
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Napisal/-a zogobrc To apr 08, 2008 1:44 pm

kaj mi pomaga auto data sm vse načožil naračunalnik......
pa zahtrva neke kode.Neda se zrihtat:)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To apr 08, 2008 2:16 pm

kakor jaz vem ma reno že od nekdaj na vztrajniku cahne!Pa kako lahko dol daš jermen preden si narišeš cahne na jermenico in na ohišj,blok,glavo...NE PA NA JERMEN!! In zdaj praviš da ne vžge no sej mogoče si samo tok sfalil da ti je ventile povil pa boš lahko motor še mal bolj spoznal.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To apr 08, 2008 2:55 pm

Če normalno obrača in nič ne ruži.....pol si verjetn samo vžig falil.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Napisal/-a zogobrc To apr 08, 2008 3:00 pm

normalno verga avto tko kot si napisal.
Kako pa nj pol vžig naštelam?
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Napisal/-a zogobrc To apr 08, 2008 3:13 pm

čare je napisal/-a:kakor jaz vem ma reno že od nekdaj na vztrajniku cahne!Pa kako lahko dol daš jermen preden si narišeš cahne na jermenico in na ohišj,blok,glavo...NE PA NA JERMEN!! In zdaj praviš da ne vžge no sej mogoče si samo tok sfalil da ti je ventile povil pa boš lahko motor še mal bolj spoznal.


nism js reku da sm nariso oznake na jermen!
na jermenu so tovarniške oznake to sm mislil!
 
BoBeR52
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Po mar 31, 2008 8:41 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a BoBeR52 To apr 08, 2008 3:23 pm

čare je napisal/-a:kakor jaz vem ma reno že od nekdaj na vztrajniku cahne!Pa kako lahko dol daš jermen preden si narišeš cahne na jermenico in na ohišj,blok,glavo...NE PA NA JERMEN!! In zdaj praviš da ne vžge no sej mogoče si samo tok sfalil da ti je ventile povil pa boš lahko motor še mal bolj spoznal.

Kot si reku,na vztrajniku morajo bit oznake
100 ljudi 100 čudi, 100 žena 200 sisa
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Napisal/-a zogobrc To apr 08, 2008 3:37 pm

BoBeR52 je napisal/-a:
čare je napisal/-a:kakor jaz vem ma reno že od nekdaj na vztrajniku cahne!Pa kako lahko dol daš jermen preden si narišeš cahne na jermenico in na ohišj,blok,glavo...NE PA NA JERMEN!! In zdaj praviš da ne vžge no sej mogoče si samo tok sfalil da ti je ventile povil pa boš lahko motor še mal bolj spoznal.

Kot si reku,na vztrajniku morajo bit oznake


ja to je ja sam kaj pa za zgorjo gred za ventile kaj pa tisto????
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND To apr 08, 2008 3:45 pm

Lahko bom izpadu žleht ampak vseeno, če ne veste kako se stvar naredi pelte avto h mehaniku! To zdaj nasplošno mislim za vse take mojstre. Ker se mi kdaj zdi prau neumno, ko pride eden na forum, ki je motor vidu samo od daleč ko je odpru haubo in sprašuje kako bo npr. zamenju tesnilo glave pa kaj more pazit pa kako se podre, pa kako se spet skup sestavi... Pol pa jamra, da mu cuka pa kuha pa nikamor ne gre pa kaj vem kaj vse.
Le čevjle sodi naj kopitar!
Moje mnenje! Pa brez zamire.
 
BoBeR52
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Po mar 31, 2008 8:41 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a BoBeR52 To apr 08, 2008 3:51 pm

zogobrc je napisal/-a:
BoBeR52 je napisal/-a:
čare je napisal/-a:kakor jaz vem ma reno že od nekdaj na vztrajniku cahne!Pa kako lahko dol daš jermen preden si narišeš cahne na jermenico in na ohišj,blok,glavo...NE PA NA JERMEN!! In zdaj praviš da ne vžge no sej mogoče si samo tok sfalil da ti je ventile povil pa boš lahko motor še mal bolj spoznal.

Kot si reku,na vztrajniku morajo bit oznake


ja to je ja sam kaj pa za zgorjo gred za ventile kaj pa tisto????


Tisti gredi za ventile se reče odmična gred.Nevem kako bi ti razložu mogu bi vidt kako zgleda ta mašina ampak kukr sm renaulte rihtal so mel skor vsi neke vrste "blokado" da si zaustavil odmično gred in s tem seveda dal motor v fazo..Glej tudi po tem da mora biti prvi valj na vžigu.Zdej kr sm ti jst pisal velja vsaj za nekak novejše motorje,tega pa kot sm že reku bi mogu vidt d bi ti povedal lepše.. :P
Pa vseeno se tut jst strinjam s tem da bo bolj če zapelješ mehaniku ker poviti ventili (če že niso) le niso tko pocen :con
100 ljudi 100 čudi, 100 žena 200 sisa
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Napisal/-a zogobrc To apr 08, 2008 3:52 pm

HOLLAND je napisal/-a:Lahko bom izpadu žleht ampak vseeno, če ne veste kako se stvar naredi pelte avto h mehaniku! To zdaj nasplošno mislim za vse take mojstre. Ker se mi kdaj zdi prau neumno, ko pride eden na forum, ki je motor vidu samo od daleč ko je odpru haubo in sprašuje kako bo npr. zamenju tesnilo glave pa kaj more pazit pa kako se podere, pa kako se spet skup sestavi...
Le čevjle sodi naj kopitar!
Moje mnenje! Pa brez zamire.



Nič slabega nisi povedal stem.
Počasi se daleč pride če sm stalnko kaj druga pošlihtal bom še pa to:Sj se pa itak celo živlenje učimo!
 
BoBeR52
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Po mar 31, 2008 8:41 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a BoBeR52 To apr 08, 2008 3:56 pm

zogobrc je napisal/-a:
HOLLAND je napisal/-a:Lahko bom izpadu žleht ampak vseeno, če ne veste kako se stvar naredi pelte avto h mehaniku! To zdaj nasplošno mislim za vse take mojstre. Ker se mi kdaj zdi prau neumno, ko pride eden na forum, ki je motor vidu samo od daleč ko je odpru haubo in sprašuje kako bo npr. zamenju tesnilo glave pa kaj more pazit pa kako se podere, pa kako se spet skup sestavi...
Le čevjle sodi naj kopitar!
Moje mnenje! Pa brez zamire.



Nič slabega nisi povedal stem.
Počasi se daleč pride če sm stalnko kaj druga pošlihtal bom še pa to:Sj se pa itak celo živlenje učimo!

Že ampak ne serjemo evrov da bi se učili take stvari..Saj to je prav da se nečesa lotš sam in delaš do konca samo vseeno nebi rabu razdirat doklr nebi bil 100% da je motor v fazi ;)
Ker če prav razuem si dal ti jermen dol,novega gor zdaj pa nisi zihr d je motor v fazi? :P
Zadnjič spremenil BoBeR52, dne To apr 08, 2008 4:13 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
100 ljudi 100 čudi, 100 žena 200 sisa
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND To apr 08, 2008 3:59 pm

Saj vem pa nisem in ne misli tebe osebno ampak hočem rečt, da me kdaj kdo prau razjezi, ker je prau očitno, da se mu niti približno ne sanja kako stvar zgleda pa bi se lotu generalko delat.
Zadnjič spremenil HOLLAND, dne To apr 08, 2008 4:29 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Napisal/-a zogobrc To apr 08, 2008 4:02 pm

BoBeR52 je napisal/-a:
zogobrc je napisal/-a:
HOLLAND je napisal/-a:Lahko bom izpadu žleht ampak vseeno, če ne veste kako se stvar naredi pelte avto h mehaniku! To zdaj nasplošno mislim za vse take mojstre. Ker se mi kdaj zdi prau neumno, ko pride eden na forum, ki je motor vidu samo od daleč ko je odpru haubo in sprašuje kako bo npr. zamenju tesnilo glave pa kaj more pazit pa kako se podere, pa kako se spet skup sestavi...
Le čevjle sodi naj kopitar!
Moje mnenje! Pa brez zamire.



Nič slabega nisi povedal stem.
Počasi se daleč pride če sm stalnko kaj druga pošlihtal bom še pa to:Sj se pa itak celo živlenje učimo!

Že ampak ne serjemo evrov da bi se učili take stvari..Saj to je prav da se nečesa lotš sam in delaš do konca samo vseeno nebi rabu razdirat doklr nebi bil 100% da je motor v fazi ;) Ker če prav razuem si dal ti jermen dol,novega gor zdaj pa nisi zihr d je motor v fazi? :P


Nebom več kometiral.
niti besede več nenapišem
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice To apr 08, 2008 4:23 pm

Potem se pa odstrani z foruma, ker neki biser inteligence glih nisi.
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga To apr 08, 2008 5:12 pm

Ja boh pomagej, kaj ma pa vžig, če daš ti prov motor v fazo, potlej se tut vžig ujema, sej ga ma preko senzorja mrtve točke. Po vsej verjetnosti si fazo sfalil.

Fazo pa ujameš tako, da se cahn na zobniku odmične gredi (zgoraj) ujema s cahnom ozr črtico na alu ohšiju pokrova ventilov. Spodaj pa je prav tako cahn. In če ne najdš cahnov na ohišju, imaš po vsej verjetnosti cahna na zobatem jermenu, in če tadva ujameš je pravtako dobro ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov