Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

[Clio2] Regulator prostega teka - menjava

Napisal/-a -tomi- Če apr 10, 2008 2:04 pm

(R Clio 2 1.4 8v 75KM benc. l.2000)

pozdrav!
na netu sem našel sliko regulatorja prostega teka za moj avto in glede na prvi pogled ne zgleda komplicirana stvar za vgradit, res pa je da pojma nimam kje in kako globoko v motorju je zadeva nameščena.

Slika

...ker nimam ravno dveh levih rok in marsikatero manjšo stvar na avtu zamenjam sam me zanima ali je menjava regulatorja prostega taka stvar ki jo lahko opravim sam ali rabim avto peljat na servis? kje je ta zadeva? in ali je potrebna kaka kalibracija po menjavi?

Hvala za pomoč!
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Napisal/-a Black_Racer® Če apr 10, 2008 6:38 pm

To lahko sam menjaš je ćist easy,nimaš kj zajebat ;)
1 3 5
2 4 6 R
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- Če apr 10, 2008 7:17 pm

ja? ok, kje pa najdem tale čudež?
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Če apr 10, 2008 7:23 pm

NA sesalnem delu, v blizini lopute, se pravi tam kjer imas gas zajlo. V vecini premierov ga drzita dva torx vijaka tko da brez teh klucev bo tezko slo :) Je pa priporocljivo ko se menjas njega, da das dol komplet loputo in spucas vse, ker ti vecinoma crknejo zaradi nabiranja saj.
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- Pe apr 11, 2008 8:21 am

target_practice je napisal/-a:NA sesalnem delu, v blizini lopute, se pravi tam kjer imas gas zajlo. V vecini premierov ga drzita dva torx vijaka tko da brez teh klucev bo tezko slo :) Je pa priporocljivo ko se menjas njega, da das dol komplet loputo in spucas vse, ker ti vecinoma crknejo zaradi nabiranja saj.

...mam torx izvijače, no pol pa očitno nadaljevanje mojega vprašanja glede na tvoj odgovor, kako zahtevno pa je snet in spucat loputo? to se dela kako? spiha, obriše z mokro krpo/ščetka?

...najlepša hvala!!!!

:)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe apr 11, 2008 9:06 am

Odpne se kontakte, paziš, da odmakneš jeziček in ne odlomiš konektorja. Snameš motorček prostega teka. V majhni skodelici ga namočiš v tekočino za čiščenje fergazerjev. Predvidevam, da ultrazvočnega čistilca iz Hoferja za 30€ nimaš. Nato zadevo po pol ure vzameš ven in spihaš ter obrišeš z mehko cunjo. Zadeva se sama kalibrira in tudi stalno miga. Vklaplja jo kombinirano stikalo na loputi, nekateri mu rečejo potenciometer, ko zapreš gas se odpira ali zapira do predvidenega prostega teka, cca 750 RPM. Včasih ne pomaga čiščenje. Tudi bi bilo zanimivo vedeti, zakaj hočeš to menjati, ali zatika, ali crkava?
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- Pe apr 11, 2008 9:12 am

serviser me je opozoril da regulator prostega teka hrešči (in res), v kabini se ga ne sliši zunaj pa če pozorno poslušaš slišiš ....žžžžžžž žžžžžžžžžžžžžžžž žžž.... če pa poslušaš pod havbo pa itak, no in baje pravi oz. verjetno se je kak zobček v motorčku odkrušil, serviser prav da ni krize dokler dela in če me zvok ne moti da pač nej pustim ....samo meni res ni želja da kje na kaki poti v minhen ali milano zadeva crkne - me pa zvok ne moti. ...hvala za vso pomoč!
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Pe apr 11, 2008 9:27 am

Če ti ta stvar odpove, potem ti avto "trokira" na minimumu ... po domače povedano... :lol:
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe apr 11, 2008 9:49 am

Mam jaz isti motor in me ravno zdaj nekaj zeza ta motorček. Sem bil zraven ko se je mehanik zajebaval z njim. Je pa ugotovil, da ni problem v motorčku ampak v kablu, ker ko je menjaval sklopko je rekel, da zgleda, da je nekje stisnilo žico in ne dobi štroma. Mi skoz gori lučka za elektroniko in pod malo večjimi obrati laufa pa pri mrzlem vžigu mu je treba malo pomagati z gasom, da se spravi v pravi ritem. Še grem enkrat nazaj, da mi to zrihta.
Do njega prideš najlažje, če je dvignjen. Je nad desno polosevino.
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N Pe apr 11, 2008 11:23 am

si bom sposodil temo. mene zanima v kolkih primerih pomaga ce ga samo scistis. na servisu so mi rekli d je sel falit, smo ga ze 3x resetirali, trenutno dela ze 3 tedne, ampak imam obcutek da bo s5 "crknu" in bo motor na 3k obratov laufu.

hvala
Extreme N
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe apr 11, 2008 11:40 am

Pri Copex je ene 40€.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Pe apr 11, 2008 1:44 pm

Evo glih včeraj to očistil se že pozna pri vožnji motor bolj potihem teče in lepo potegne dela za cca 40min. Gre se pa za Xantia 1.8i Jaz sem to naredil z motor sprejem deluje v 5 do 10min. odvisno kaj čistiš pol sem pa vse z zrakom spihal in je ko nov prej pa je bil vse črn in zamaščen in veliko prahu je bilo okol tega ,ropotal pa še ni tako, da sedaj dela bp. Mislim pa ,da se tudi prej dvigne :shock: :D kar pa sploh ni slabo. ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov