Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

altenator proba

Napisal/-a im nobody Pe apr 11, 2008 8:28 pm

no pa mi vi povejte če je to res....kak sprobaš altenator če dela(razn merjenja)...ko avto laufa odklopiš kleme iz akumulatorja in če avto laufa altenator dela oziroma je dober če pa crkne avto pa je altenator hin :?: :?: :lol: :lol:
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Pe apr 11, 2008 8:43 pm

Ja nisem ravno električist ampak mislim, da, če odklopiš kleme ni več sklenjen krog in bo vseeno crknu. Mogoče se motim. :?:
 
Uporabniški avatar
acom
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe dec 24, 2004 10:21 am
Kraj: ljubljana

Napisal/-a acom Pe apr 11, 2008 8:52 pm

Če boš odklopil kleme bo avto crknil. Alternator ustvarja magnetno polje z elektriko, ki jo dobi iz akumulatorja. Če se aternator vrti in nima napajanja, ne bo dal nič od sebe. Ko avto dela ti lučka za akumulator ne sme goret, če gori je nekaj narobe.
Si lahko kje sposodiš voltmeter? Pomeri in napetost mora bit (ko motor teče) nad 13,7V da je akumulator OK.
Tine a greva v grapo? Ne k' gre d'ž.
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Pe apr 11, 2008 9:06 pm

1.PRAVILO !

NIKOLI,NIKOLI ne snemaj kleme iz akumulatorja med delovanjem, ker tvegaš poškodbe alternatorja (regulator-diodna plošča) oziroma poškodbe na avtomobilski elektroniki zaradi prevelikega udara napetosti.

2. Če zadeva deluje potem je napetost višja od 13V pa do nekaj čez 15V.

Za zadnje se priporoča tudi pravilna izbira akumulatorjev.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Pe apr 11, 2008 9:07 pm

poz!

2X strel v meglo.
1. Toko krog je še vedno sklenjen le 1 izvor napetosti je odstranjen. Zaradi vzporedne vezave to ne prekine tokokroga.

2. Če bi si alternator ustvarjal magnetno polje z elektriko, pol bi vskraval elektriko namesto proizvajal. Je pa res, da to kar si napisal, se zgodi ob Zagonu alternatorja. Za razliko od Dinamota, le-ta potrebuje neko začetno napetost, da se vzpostavi elektromagnetno polje.

Če odklopiš kleme, žal ni dovolj. Če je alternator popolnoma zanič pol se bo ugasnil, ampak motor za delovanje potrebuje minimalno energije, saj da se ustvari iskra je potrebno le nekaj J energije.

Voltmeter pa da je vsaj ene 14 V ko imaš prižgane luči, radio ....


lp, FReAK.
Slika
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Pe apr 11, 2008 9:11 pm

To odklaplanje klem je zelo praktičen način za skurit računalnik od avta ali kaj drugega.

Če alternator dela izveš tako da pri vžganem motorju pomeriš napetost na akumulatorju (mora bit recimo 14,5). Če ne dela bo med 12 do 13. Če je kakšna dioda prebita najlažje ugotoviš tako da na akumulator priključiš osciloskop in pogledaš obliko signala (signal mora biti enakomerno valovit - usmerjena 3 fazna napetost)
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe apr 11, 2008 9:13 pm

:shock: men pa nikor kazalec na armaturki ne prileze čez 12V, z prižganimi lučmi radijem in digitalno klimo. Pa nimam nobenih problemov pri vžigu al pa med vožnjo
LP Rok
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe apr 11, 2008 9:18 pm

Drocky je napisal/-a::shock: men pa nikor kazalec na armaturki ne prileze čez 12V, z prižganimi lučmi radijem in digitalno klimo. Pa nimam nobenih problemov pri vžigu al pa med vožnjo

Ti cajgri so tko tko..... men cajger vedno kaže pod 12 voltov.... v knjigi piše da če pade napetost na rdečo polje potem je nekaj narobe..... v resnici pa ima 13.7 volta.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr Pe apr 11, 2008 9:55 pm

Preizkus alternatorja samo z multimetrom ce nimas na voljo osciloskopa:
1.Enosmerna napetost mora pokazat 14.3-14.6 V
2.Izmenicna napetost (kontrola diod) me sme dvignit cez 100 mA
Mercedes Benz service
 
Uporabniški avatar
acom
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe dec 24, 2004 10:21 am
Kraj: ljubljana

Napisal/-a acom So apr 12, 2008 7:53 pm

H-FReAK je napisal/-a:poz!

2X strel v meglo.
1. Toko krog je še vedno sklenjen le 1 izvor napetosti je odstranjen. Zaradi vzporedne vezave to ne prekine tokokroga.

2. Če bi si alternator ustvarjal magnetno polje z elektriko, pol bi vskraval elektriko namesto proizvajal. Je pa res, da to kar si napisal, se zgodi ob Zagonu alternatorja. Za razliko od Dinamota, le-ta potrebuje neko začetno napetost, da se vzpostavi elektromagnetno polje.

Če odklopiš kleme, žal ni dovolj. Če je alternator popolnoma zanič pol se bo ugasnil, ampak motor za delovanje potrebuje minimalno energije, saj da se ustvari iskra je potrebno le nekaj J energije.

Voltmeter pa da je vsaj ene 14 V ko imaš prižgane luči, radio ....


lp, FReAK.


Freak tole kar si napisal zgoraj ni res. Preverjeno.
Sem menjaval akumulator, pa nisem želel radija "izgubiti", ker ima kodo. Avto sem vžgal (kleme iz drugega avta), odklopil kleme, nato pa odklopil akumulator v svojem avtu in avto je crknil. Alternator je bil pa brezhiben, še danes dela 7 let kasneje.
Alternator sam sebi ne more dati dovolj toka da bi potem proizvajal elektriko.
Tine a greva v grapo? Ne k' gre d'ž.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So apr 12, 2008 9:39 pm

Jugiči,fičeki,stoenke,petke....grejo vsi brez akuja....Zanimivo pa je avto pri višjih obratih začne trokirat čeprav nima ajnšprica ampak frgazer motor.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne apr 13, 2008 12:43 am

mehanska blokada rotorja?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Ne apr 13, 2008 10:11 am

acom je napisal/-a:
H-FReAK je napisal/-a:poz!

Za razliko od Dinamota, le-ta potrebuje neko začetno napetost, da se vzpostavi elektromagnetno polje.
lp, FReAK.


Alternator sam sebi ne more dati dovolj toka da bi potem proizvajal elektriko.


Pri tem delu se strinjam z @acom. 12 V ki jih daje akumulator, je neka referenčna napetost. In to napetost bo regulator v alternatorju prepoznal kot tisto, na katero mora spravit elektriko od sebe. Z njo bo ustrezno napajal rotor. Če akumulator odklopiš, regulator "ne ve več" kaj je 12 V in ne more regulirati napetosti iz alternatorja. Zato ne bo več napajal svojega rotorja, in iz statorskega navitja ne bo prišlo nič. Alternator bo dal od sebe premajhno napetost, da bi lahko električni porabniki sploh delovali.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov