C5 je napisal/-a:Tudi sam razmišljam o nakupu ELM327 in OBD2 409.1 vmesnikov.
Zanima pa me naslednje - ali je kdo preizkusil Bluetooth oz. WiFi različice ?
Vem, da je povezava s kablom kvalitetnejša, so pa kabli bolj kot ne kratki, zato si lokacijsko omejen.
Kako se obnesejo USB podaljški, kako brezžična povezava ?
Predvidevam da bi USB podaljšek moral delovati vsaj do skupne dolžine z osnovnim kablom 5m.
Kako se obnese brezžična povezava, BT ali WiFi - predvsem z vidika motenj v komunikaciji z laptopom.
Pa ne sedaj nekih teorij razpredat - naj odgovarjajo tisti, ki imajo izkušnje z uporabo USB podaljška ali z brezžično povezavo.
LP
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Največ se da narediti z namenskimi ročnimi testerji, kar za nekoga, ki se profesionalno ukvarja z mehaniko ne bi smel biti problem - še več, to je danes nujno zlo, za tekoče delovanje delavnice.
Vse kar je do 5m povezave s kablom ( USB ) nima nobenih motenj, kar se pa tiče brezične povezave - hja je pa odvisno od lokacije in ostalih motečih dejavnikov v okolici.
Lep pozdrav
bridgestone je napisal/-a:Edini za katerega vem da dela "aftermarket" kable za VAG grupo (za avte po 2005) je Ross tech iz amerike, vendar najcenejši MICRO pride 250$, kar je preveč, če ga rabiš zgolj za hobi in da kaj pa kaj spremeniš na avtu - recimo tisto moteče piskanje za nepripet pas, ali pa izklop dnevnih luči, parjenje novih ključev... (to se sicer vse lahko naredi tudi z kkl vmesnikom ampak vseeno).
Potem sem našel za 120 evrov srbsko varjanto kabla, za katerega mi je ponudnik zatrdil, da tiskana vezja sam izdeluje (oziroma mu to naredijo na kitajskem), software pa je očitno neke vrste crack ross techovega. Pravi da je vmesnik polno funkcionalen (dela tudi adaptation in recode) in se ne zaklene, če maš aktivno internetno povezavo (kitajski recimo se), se ga pa ne da nadgraditi tako kot ross techovega (trenutna verzija je 10.6).
Problem pri vseh ne originalnih kablih je da zraven merilnih polj ni opisa. Ross tech uporablja mapo labels kjer se nahaja opis merilnih polj za posamezne krmilnike, kar je nujno potrebno v kolikor nimaš servisne literature (tega ne najdeš niti v ELSI).
Potem je tu še kitajski crap za 20$, ki baje ne omogoča adaptation in recode.
Mate kake izkušnje glede funkcionalnosti ne ross techovih kablov?
athlon je napisal/-a:Ker verjetno kdo od vas uporablja usb - obd (opel tech2) vmesnik, bi vas prosil če mi lahko pomagate. Sam sem namreč kupil kabel opel tech2 (usb-obd), dobil sem nekaj programov (opel tech2, opel usb, auto scanner opel, itd) ampak z nobenim od teh programov se mi ne uspe povezati z ECU-jem avta (opel Frontera sport 2.2dti). Gonilnike za usb kabel sem naložil, tako da mi laptop kabel prepozna, nastavil sem vrata COM1, ampak noben program se ne poveže. Mi lahko kdo pomaga kaj bi moral še nastaviti da bi se povezal z ECU-jem avta? Oziroma kaj naj naredim?
Hvala
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 105 gostov