Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
GranDuke_JK
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: Sr mar 23, 2011 1:41 pm

Re: OBD tester

Napisal/-a GranDuke_JK Pe jun 03, 2011 7:17 am

Prosim ne kupuj z Bolhe od teh naših ''dilerjev''!

OBD2 (elm327 v1.4) Bluetooth je <15€:

http://cgi.ebay.com/ELM327-OBDII-OBD2-V ... 45f7dfb0b4

Če imaš telefon z Androidom, lahko uporabiš ta programčič:

http://www.androidzoom.com/android_appl ... _flre.html

Če ne, si na netu poišči PC program za tvoj avto. Večina jih že v zastonj varianti omogoča izbris napak.

Pa četudi s tem ne boš uspel brisat napake, tisti OBD2 prodaš na Bolhi za 100€, le tako boš pravi Bananastanec!

Če ti računajo 40€ za enkrat, bi si raje kupil kak Čajna klon original 'hardwera' za avto spojit s PC. Dobi se jih že od 200$ naprej.
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Re: OBD tester

Napisal/-a svadreb Pe jun 03, 2011 7:29 am

GranDuke_JK, hvala za odgovor. Neko "orodje" za priklop na PC mi sicer ni najbolj všeč, ker prenosnega računalnika nimam, PC pa imam v bloku v II. nadstropju. Vseeno pa bi poskusil najti kak PC program za moj avto. Če ga res dobim, potem bi si tud nek notebook lahko nekje sposodil. S kakšnimi ključnimi besedami pa naj to iščem? Verjetno pa za uporabo tega programa potrebujem nek vmesnik, ki ga bom priključil na OBD vtičnico?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: OBD tester

Napisal/-a TrijoAdijo Pe jun 03, 2011 9:33 am

Tu imaš nekaj poizvedb:

http://www.google.si/#hl=sl&cr=countryS ... 60&bih=836

Pol pa še isto naredi na e-bayu.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
GranDuke_JK
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: Sr mar 23, 2011 1:41 pm

Re: OBD tester

Napisal/-a GranDuke_JK Pe jun 03, 2011 10:56 am

Na Nissam se ne spoznam, priporočam ti, da se registriraš na kakšen Nissan forum.

Pa kupi si kakšen mini prenosnik z Win XP, magari rabljen. Boš lohk pri 200km/h skozi naselje zraven štelu ventile :mrgreen:

Če ne boš vezu s telefonom si kupi ELM 327 v1.4 USB.


Neki software:

http://www.ecutalk.com/

http://www.nissanforums.com/tools/12595 ... wares.html

http://www.nissandatascan.com/
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: OBD tester

Napisal/-a nebivedu Pe jun 03, 2011 11:44 am

Če že kupuješ, potem ne kupi kabla, ampak BlueTooth modul. Vsak telefon ima že BT in preko telefona danes lahko že vse delaš. Pa samo malo je dražji od tistega na kablu.
Old subarus never die, they just get faster!
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Re: OBD tester

Napisal/-a svadreb Pe jun 03, 2011 1:04 pm

Hvala fantje za vse nasvete in predloge. :bow Zdaj bo vikend, pa bom imel dosti čase vse preučit in naštudirat. :bere

Sicer pa:

@GranDuke_JK - ventilov glih ne mislim štelat ali kako drugače posegat v delovanje motorja, ker tak mojster pa spet nisem oops. Meni je glavno le, da mi tester/software lahko prebere napako (kodo, če je zraven še opis pa toliko bolje), jo zbriše in ugasne nadležno MIL lučko.

@nebivedu - tvoj predlog je sicer na mestu, toda pri meni ni glih uporaben, ker: mini PCja nimam, navaden PC je lociran v 2. nadstropju bloka, mobitel imam brez androida (ker mobitel uporabljam le za telefoniranje in SMSanje, tu pa tam kak email... aja, pa vreme na planetu gledam :-)).

Zato se nekako bolj nagibam k samostojnem testerju, ki ga imaš kompletnega v roki in potem čaraš.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6397
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: OBD tester

Napisal/-a Fan So jun 04, 2011 3:16 am

Pozdravljeni

Samostojni tester ( normalen ) je 480 evrov, to je nekje minimum in potem gre cena samo še navzgor. Mogoče trapasto vprašanje, pa vendar.....................ali ste pomislili, da bi napako odpravili na vozilu in tista nadležna MIL lučka se ne bi prižigala. Ja normalno, da mehaniku ni v interesu odpraviti napake. Zakaj pa? Predvidevam da ima tale mehanik z ugašanjem opozorilnih lučk kar dosti ............................

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
GranDuke_JK
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: Sr mar 23, 2011 1:41 pm

Re: OBD tester

Napisal/-a GranDuke_JK So jun 04, 2011 6:59 am

Morda bi bilo to?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-O ... ccessories

Drugače pa kar je Fan rekel. Če bi ti zdravnica rekla da občasno pač soldat ne bo hotel salutirati in ni pomoči, bi verjetno šel še po kakšno drugo mnenje?
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Re: OBD tester

Napisal/-a svadreb So jun 04, 2011 6:12 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Samostojni tester ( normalen ) je 480 evrov, to je nekje minimum in potem gre cena samo še navzgor. Mogoče trapasto vprašanje, pa vendar.....................ali ste pomislili, da bi napako odpravili na vozilu in tista nadležna MIL lučka se ne bi prižigala. Ja normalno, da mehaniku ni v interesu odpraviti napake. Zakaj pa? Predvidevam da ima tale mehanik z ugašanjem opozorilnih lučk kar dosti ............................

Lep pozdrav


Že dva mehanika (en pooblaščen za Nissana in en nepooblaščen) sta mi rekla, da je ta CheckEngine sistem na Almeri zelo občutljiv in da se lučka prižiga za vsako malenkost, tudi če včasih gorivo ni čisto 100%. Glede na to, da se avto obnaša pred lučko in po lučki čisto normalno, res menim, da z njim ne more biti kaj resno narobe. Lučka se mi prižge približno 1x na leto. Po priklopu na tester in brisanju napak, je spet vse OK. Napako pa tester pokaže na lambda sondi. Če bi bilo kaj resno narobe, bi se lučka verjetno pogosteje prižigala, oz. takoj po izklopu spet, mar ne?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6397
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: OBD tester

Napisal/-a Fan Ne jun 05, 2011 2:35 pm

Pozdravljeni

Vsekakor je nekje motnja, da se prižge MIL lučka. Težava ki se pojavlja pri vas se ne popravlja s resetiranjem, temveč se poglobi v delovanje, poišče napako, ter se jo odpravi - vsaj pri drugih znamkah je takšna praksa, obstaja možnost da se tudi motim.
Tester pokaže pot do napake in v vašem primeru ni nujno, da je potrebno menjati kisikovo sondo.
Lahko pa po spodnjih navodilih preverite, pravilno delovanje, le te:

MERITEV LAMBDE

Testiranje s testerjem:

S pregledovanjem in merjenjem odzivnega časa lambda sonde ( kisikova sonda ) lahko vidimo, koliko časa potrebuje signal za prehod iz nizke do visoke napetosti in obratno. Če je ta čas večji od 100ms pri pretkatalizatorski kisikovi sondi, je le ta slaba in primerna za zamenjavo. Pri meritvah dobimo tudi o količini prehodov signala v časovni enoti preko srednje vrednosti 0,45V, kar nam ravno tako govori o delovanju kisikove sonde. Pri merjenju izhodne napetosti kisikovega senzorja se morata največja in najmanjša napetost signala gibati znotraj delovnih omejitev ( 0-1 V - cirkonijeva sonda, 0-5 V titanova sonda ). Tester preverja tudi dolgoročno gibanje signala sonde, ki mora ves čas fluktuirati od 0,1 V do 0,8 V. Če se to ne zgodi vsaj enkrat v dveh sekundah pri normalnih obratovalnih pogojih v daljšem časovnem obdobju, potem dobimo napako zaradi vrednosti napetosti na kisikovi sondi izven delovnih omejitev. Vzrok za to ne tiči vedno v delovanju kisikove sonde, ampak se velikokrat nahaja v delovanju samega motorja. Sonda samo meri rezultate delovanje motorja, medtem ko krmilni sistem ni več zmožen odpravljati napak v krmiljenju goriva in ostalih komponentah za pravilno delovanje.

Merjenje doma v garaži:

Delovanje sonde lahko preverimo z navadnim voltmetrom, ko ugotavljamo vrednosti, ki prihajajo na signalno povezavo med delovanjem vozila. Te vrednosti se morajo gibati od 0,1 do 0,8 V. Merimo na tretjem in četrtem priključku. Na prvem in drugem priključku pa merimo upornost ogrevalnega sistema na sondi, ki se za različna vozila ( tip motorja ) giblje od 3 do 6 OHM in se največkrat poškoduje pri poškodbah telesa kisikove sonde. Preveriti je potrebno tudi napajalno napetost ogrevanja sonde, ki mora biti enak 12V ( prvi in drugi priključek na konektorju ki je na napeljavi vozila ). Naslednji korak je odzivnost sonde pri obremenilnem testu. Tu pohodimo pedal plina dvakrat. pri tem v sistem dovedemo veliko količino goriva in s tem pomanjkanje kisika. Sonda mora takoj skočiti na maksimum in po največ petih sekundah mora preiti v svoje normalno alterrnirajoče delovanje. Pregledamo pa jo lahko tudi fizično - sondo odvijačimo in pregledamo onesnaženost senzorskega dela, stanje električnih povezav in njeno telo.
Velikokrat se zgodi, da je telo sonde poškodovano tako, da je potreben tlak v sondi pretrgan in sonda meri povsem napačne količine kisika. Zadnje čase se pojavlja vse več poškodb merilnih keramičnih konic ( ceneni ponaredki ), ki zaradi pregretosti počijo in skačejo v zaščitnem inox ovoju. Poškodbe nastanejo tudi pri žicah na konektorjih, saj so ti senzorji najbolj toplotno obremenjeni in žične povezave dostikrat zaradi starosti otrdijo in počijo ter na konci prekinejo stik z računalnikom vozila

V koliko pa imate dostop do testerja in znanje operiranja z njim:

Posnamete protokole pri prižgani MIL lučki, resetirate, se zapeljite cca 20 KM različne vožnje ( AC + mesto ), ter ponovno posnamete protokole...................nato primerjate oba posnetka, razlika je pot do napake.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
alfistodglave
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe maj 27, 2011 9:44 pm

Re: Testerji-avtodiagnostika

Napisal/-a alfistodglave So jun 18, 2011 12:53 pm

Moja izkušnja:
Pred kratkim sem kupil avtodiagnostiko švedskega proizvajalca OPUS. najprej sem opazil članek v reviji Avto-dom in zadeva me je začela zanimati.

Tokrat sem se res poglobil v vse primerjalne teste, ki jih ni malo in ugotovil, da zapisano in izmerjeno drži. Pred nakupom sem tester preizkusil na več različnih vozilih.

Tako pretirano hvaljeni in opevani ter cenovno ugodni model Launch 431 resnično kot je bilo dokazano tudi na primerjalnih testih ne pokriva niti 20 % tistih vozil kar pokriva OPUS PRO Scan. Torej je za svojo ceno odločno predrag in je prej hobi tester kot pa resno orodje.

Cene testerjev višjega kakovostnega ranga so si med seboj podobne. To pomeni, da je potrebno za modul odšteti nekje od 1800 - 2200 EUR + DDV. Med te module predvsem štejem Gutmanna, Delphi, Autron, BOSCH KTS, TEXA, OTC.
Naj omenim, da cena za BOSCH KTS 570 občutno odstopa od ostalih zgoraj navednih in je za več kot 30% večja kot so ostali vmesniki. Tako, da kljub dobri pokritosti - ki kljub znanemu brendu ni najboljša - je prvi odpadel iz izbora.

Pomemben naslednji podatek pa so cene nadgradenj- programskih posodobitev in namerno zaklepanje nadgradenj. Vsi proizvajalci testerjev težijo k temu, da bi se testerji uporabljali z letnimi abonmaji. To je sicer z njihovega zornega kota povsem o.k. profitabilna pogruntavščina. S tem plačujejo razvoj in tehnično podporo in imajo zagotovljen "secure money" vsako leto od uporabnikov.

S stališča slovenskega mehanika, ki mnogokrat dela za 20 EUR na uro ali manj v primerjavi z nemškim mehanikom, ki ima delovno uro 75 EUR ali celo do 115 EUR pa so cene za letne (beri: vsakoletne obvezne posodobitve) odločno previsoke. Cne posodobitev so previsoke tudi za vse, ki imamo več različnih testerjev. Skoraj ne poznam mehanika, ki bi si lahko privoščil nakup posodobitev za 5.000 EUR ali več za vso diagnostiko v delavnici.


Torej poleg pokritosti je cena nadgradnje naslednji pomeben, če ne kar odločilni faktor.

Kalkulacijo sem si naredil na naslednji način: cena za modul + cena za programsko opremo za 3 leta oziroma 4 leta. V tem času se mora zadeva povrniti. Če bo tester slučajnoma aktualen še 5 let bom pač na profitu zaradi dobre izbire.

Ko človek potegne vse skupaj cenovno, na zgoraj opisani način, pa se cene prikažejo v povsem drugačni luči. Takrat so razlike ne samo 100 EUR ali 200 EUR temveč 2000 EUR ali več.


Torej odločil sem se za OPUS PRO Scan iz naslednjih razlogov:

- za razumen denar sem dobil tester za osebni in tovorni program,
- ugodna cena posodobitev, ki se ne zaklepa - ni obveznega plačila nadgradenj,
- odličen tehnični support in možnost "e-learning" za šolanje
- ugodno plačilni pogoji - leasing oziroma kredit odvisno ali kupujete kot fizična oseba ali pravna oseba,
- možnost preizkusa testerja pred nakupom - ne maram mačkov v žaklju,
- odprodal sem nekaj rabljene avtoservisne opreme in le doplačal razliko.
 
bruki
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: So okt 15, 2005 6:11 pm
Kraj: Maribor

Re: Testerji-avtodiagnostika

Napisal/-a bruki Po jun 20, 2011 3:47 pm

Cenim tvoje izkušnje in tudi željo da si to želel delit s vsemi uporabniki tega foruma.

Vendar me pri tem moti nekaj stvari,nekdo ki lahko primerja in ocenjuje različne diagnostične testerje
ima šele dva posta na tem forumu???

Kot drugo hvali le testerje ki jih prodaja koch trgovina....

Kot tretje,sam imam kar nekaj testerjev,katere lahko primerjam med seboj,,,prav tako sem imel priliko uporabiti,
oziroma preizkusiti kar nekaj še drugih ,med drugim tudi tega opevanega OPUSA,vendar nisem bil nič kaj nad njim navdušen.
Ne da se primerjati ne z launch,ne s texo.
Moram tudi povedati,da na tujih forumih(nemških,angleških,ukrajinskih,srbskih),ta opevana diagnostika ni nič kaj poznana
in ne hvaljena.

Glede na to mislim da je ta post bil namenjen reklamiranju,oziroma promociji tega izdelka.

Sam osebno se bolj nagibam k uporabi specialnih,tovarniških testerjev,kot tudi kvalitetnih programatorjev.

lp
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6397
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Testerji-avtodiagnostika

Napisal/-a Fan Po jun 20, 2011 5:49 pm

X2
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
alfistodglave
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe maj 27, 2011 9:44 pm

Re: Testerji-avtodiagnostika

Napisal/-a alfistodglave Sr jun 22, 2011 6:11 am

Nikoli nisem trdil, d sem naredil test kot zveza potrošnikov in imel enake kriterije. moji kriteriji so subjektivni in so kriteriji zgolj uporabniški. Želel sem le deliti pozitivne izkušnje z ostalimi bralci foruma. Če koga zanima prebere, drugače pa pošče kakšno drugo temo in šimfa vse povprek.

Primerjal sem lahko diagnostične testerje, ki so mi bili dani na voljo.

Mešati med seboj orginalne testerej in njihove ponaredke z univerzalnimi testerji ni poštena primerajva. VAG, Clip in pd testerje ne moremo na pošten način primerjati z univerzalnimi testerji. V isti koš prav tako ne moremo metati razne OBD readerje in univerzalne testerje. to so vendar tri različne kategorije testerjev.

Moj primerjalni test je bil, osnovan tako, da primerjam izmerjeno švedskega inštituta RLE-international ter uporabim primerjavo z našimi vozili. Njihov test je zajemal vozila iz njihovega voznega parka, moj test je zajemal vozila katera sem lahko dobil na preizkus tukaj. Nisem testiral npr. Saaba, ker ga običajni mehanik le malokdaj dobi na servis.

Res je, da večino testerjev prodaja podjetje Koch, vendar pa moramo vedeti, da tako je več VAG-ovih testerejv kupljena preko ebaya ali drugega spletenga ponudnika je tudi vsaj polovica BOSCH KTS-ov prišla od drugod- splet uvoz iz slvoaške, nizozemske, kjer socene mnogo bolj ugodne.

Je pa podjetje Koch edino, vsaj po mojem vedenju, ki ti omogoči primerjalni preizkus. Zato sem ga tudi omenil. Ostali ponudniki so žal daleč od tega.
Naj jih omenim, da ne bo zamere. Niti Žabjek, ki prodaja Launcha nima te možnosti. Niti Produkt, ki prodaja BrainBee-ja nima te možnosti. Niti Aso Celje, ki prodaja Technotesta. Jasno pa je, da vsakdo hvali svoj artikel in samo na mnenje prodajalca se ni ravno za zanašati.
mešati med seboj različne tipe testerjev pa je po mojem dopustno le v zvezi z vloženo količino denarja za nakup. Tehnično gledano pa to ni poštena primerjava.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6397
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Testerji-avtodiagnostika

Napisal/-a Fan Sr jun 22, 2011 8:02 am

Pozdravljeni

Ja najbolj poštena primerjava je med originalnim/namenskim in raznoraznimi univerzalci, saj samo tako vidiš kaj ti kateri nudi. Za resno delo v delavnici je to pomemben podatek, pa čeprav je nabava samega orodja par sto evrov več, na kraju se vse obrestuje. Kar se pa tiče hobi programa..............hja, to je pa druga zgodba in je ponudba na netu ( ponaredki ) kar pestra za par evrov.
Vsekakor pa je dobro pred nakupom diagnostičnega orodja vedeti:
- kaj se pričakuje od orodja
- gdo bo delal z njim in s kakšnim znanjem se razpolaga
- spremljevalni stroški ( letne licence, nadgradnje, zaklepanje programa....................... )

Moje mnenje se pridružuje uporabniku @ bruki.......................primerjava diagnostičnega orodja na zgornjem postu je zavajajoča.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3149
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Testerji-avtodiagnostika

Napisal/-a joztom Sr jun 22, 2011 8:10 am

Pri testerjih je največji problem, da večinoma nimajo prikaza referenčne tovarniške vrednosti za posamezno meritev, nekaj izjeme je pri Bosch in originalnih. Tako ti brez popolnega znanja nič ne pomaga izmerjena vrednost. Tudi drugače je fino, da imaš dostop do opisnega dela napak za vse pogoste firme. Najbolj uporaben je namenski tester, ki ga lahko neseš na teren in na AC popravljaš avto. Pa še potem moraš kar kaj vedeti. Npr. napaka P0251 na Opeljnu ti ne pove nič, če nisi doma na vbrizgalnem sistemu, ker je to navedba skupine možnih vzrokov, da nafte ne prepušča naprej.
 
bstefan8
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To jul 10, 2007 10:20 am

brain bee st-9000

Napisal/-a bstefan8 Sr nov 30, 2011 4:18 pm

Pozdravljeni,odpiram tole temo ker me zanima avtodiagnostična naprava brain bee st-9000.Če mogoče kdo kaj ve o morebitnih slabih straneh tele naprave.

hvala za morebitne odgovore.
Zadnjič spremenil bstefan8, dne Sr dec 14, 2011 2:50 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: brain bee st-9000

Napisal/-a abbe Sr nov 30, 2011 11:25 pm

bstefan8 je napisal/-a:Pozdravljeni,odpiram tole temo ker me zanima avtodiagnostična naprava brain bee st-9000.pravzaprav sem jo že kupu pa me zanima če je že kdo kaj delal na njej in če sem vložil denar v pravo zadevo.uporabljal jo ne bom profesionalno ampak ko jo bom u bistvu rabil ker mam itak preveč dela z gumami.zaenkrat kar sem delal na njej sem zadovoljen.

hvala za morebitne odgovore.

kaj je dejansko tvoje vprasanje?
sj napravo si ze kupu zj je vseeno kaj pokriva in kaj ne!ce si denar vlozil v pravo stvar je pa zelo odvisno od tega kaj bos z njo pocel...
Ni vse res kar napišem
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Re: Testerji-avtodiagnostika

Napisal/-a LukL Sr dec 14, 2011 8:20 pm

če si jo kupil pri nas si jo preplačal za okoli 800€, sem tudi sam gledal za to napravu, vendar o njej nisem našel nič oprijemljivega

še vedno me zanima x-diagun 431 , kako je s tem je vredu ali ni, kaj dela kaj ne, jo ima kdo, da bi kaj več povedal o njej?
 
bruki
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: So okt 15, 2005 6:11 pm
Kraj: Maribor

Re: Testerji-avtodiagnostika

Napisal/-a bruki Sr dec 14, 2011 9:43 pm

Diagun,je zelo solidna diagnostika.Zelo dobro deluje na japonskih in azijskih vozilih.Prav tako je zelo dobra za vecino evropskih.Malo slabsa je pri francozih in italijanih,ceprav z zadnjimi updati se tudi to popravlja.Vsak pa mora vedeti,da je to le univerzalna diagnostika,tako da se ne more primerjati z namenskimi(tovarniskimi).Kar pomeni da se dolocenih prilagajanj,kodiranj ne da narediti.Vse kar je napisano velja za original,saj pri neoriginalih je vse drugace.Ne dajo se nadgrajevat,oziroma tezko in drago.Polovico izmerjenih parametrov ni pravilnih.nekatere funkcije ne delajo,je pocasna, rada zmrzne,tako da je potreben reset.
Sam uporabljam kar nekaj razlicnih diagnostik in sem z njo zadovoljen,vredna je svojega denarja.

Lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 11 gostov