zlabon je napisal/-a:Me pa ful zanima kolk se da nastavljat naprimer camber.
jaz sem za cliota (kjer se v originalu ne da nastavljat camberja) kupu
>TAKE< ekscentrične vijake, ki se jih ušravfa namesto zgornjih vijakov spodaj v amortizerjih - nevem kako majo drugi narjen - in potem štelaš nagib do minus 3 stopinje. sam pri tem nagibu kljub opravljeni optiki, ker ti kolesa ful skup potegne (toe-in) mi je še zmeri ful notranje robove požiral. priporočajo do 1,5 stopinje za vsakdanjo uporabo.
v mojem primeru bi bila "homemade" varianta, da bi povečal zgornjo luknjo na amortizerju in prestavil zgornji vijak bolj noter ali pa da bi iz ene strani pobrusil vijak in prestavil pesto bolj noter... samo se nebi s tem igral.
zgledal je pa
>TAKOLE< - vrh sprednjega kolesa bi moral biti v originalu poravnan z robom blatnika tako kot zadnji