Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
polo84
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:21 pm

Optična nastavitev podvozja pri Španu (report)

Napisal/-a polo84 Po apr 21, 2008 6:52 pm

Prosil bi vas za vaše mnenje o reportu, ki sem ga dabil danes po optični nastavitvi podvozja pri Španu (polo, letnik 2002)
Bom kar prepisal:
............................pred nastavitvijo.......min.......max........po nastavitvi
Front: caster: left...........4°18'.............3°58'.....4°58' ..........4°06'
.......................right........4°07' .............3°58' ....4°58'......... 3°48'

...........camber: left..........-0°42'............-0°58'......0°02'.........-0°48'
.........................right........-0°42' ............-0°58'......0°02' .......-0°48'

................toe: left ............0.9................0.0...........1.1.............0.6
........................right .......... 0.0................0.0...........1.1 ............. 0.6
........................total ...........0.9 ...............0.0 .......... 2.1...............1.2

Rear: camber: left ...........-1°30'.............-1°40' .........-1°20'.............-1°36'
......................right...........-1°36' ............-1°40' .........-1°20' ...........-1°36'

..................toe: left ............... 0.0................0.6...........1.6 ........... 0.0
......................... right...............1.6...................0.6............ 1.6 ......... 1.9
..........................total ..............1.6 ..................1.1 ............3.2 ......... 1.9

Ker nimam ravno pojma o tem, bi prosil za kakšno strokovno mnenje, predvsem za odebeljene številke, ki niso niti v območju med min in max vrednostjo.

Najlepša hvala!
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Po apr 21, 2008 7:32 pm

tuki maš vse razložen kaj so caster,camber in toe ;)
http://www.ozebiz.com.au/racetech/theory/align.html

sej spredi mislm da je tole še kar ok, sam zadaj mi je sumljivo, a je bil butnjen zadaj?
 
polo84
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:21 pm

Napisal/-a polo84 Po apr 21, 2008 7:37 pm

Nisem prvi lastnik, vendar ni nobenih znakov, da bi bil avto kadarkoli zaleten.
Caster je torej zaostajanje, camber je nagib, toe pa smer-hvala! Sem pa sedaj še bolj slabe volje, ker to pomeni, da je zadaj nekaj hudo narobe?
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Po apr 21, 2008 7:41 pm

ma nič ni hudo narobe, če se ti avto pelje naravnost, je vse kul :D
 
polo84
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:21 pm

Napisal/-a polo84 Po apr 21, 2008 7:44 pm

Ko volan držim naravnost, gre sedaj (po optiki) avto res naravnost, ko pa volan spustim, pa avto in volan potegne malce v desno. Sem premišljeval, da bi bilo to zaradi nagnjenosti ceste...pa nisem ravno prepričan. Sprašujem se, zakaj niso zadaj nastavili tako kot spredaj?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po apr 21, 2008 7:50 pm

ker ce mas zadj premo se ne da nic nastavit.klepar lahko nastav
drgac pa ko spustis volan nebi smeu nikamor potegnt bi morau stat na miru.mogoce ni optia fajn nastelana.
pjt nazaj h spanu pa povej kako pa kaj.reklamiraj zadevo
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Po apr 21, 2008 7:52 pm

jah ne more bit enako nastavljeno, sej so tud meje drugačne. Drugače pa ne se tolk obremenjevat s temi podatki, če se avto pelje dokaj naravnost in ti ne radira gum je ok :D

Me pa ful zanima kolk se da nastavljat naprimer camber. Ker jaz bi pri sebi spredaj camber spremenil za kakšno stopinjo drugače kot je original...

abbe, odvisn kolk mu vleče v desno, če čist rahlo pol ni panike in je lahko tud zarad naklona ceste, sam tuki po tem izpisu se nekak vid da je to zarad zadnjih koles. Če mene vprašaš je model pri španu naredu kar je lahko...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po apr 21, 2008 7:57 pm

odvisno od avta.pr men se ga sploh ne da stimat.
Ni vse res kar napišem
 
polo84
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:21 pm

Napisal/-a polo84 Po apr 21, 2008 8:06 pm

Ja, zadaj je poltoga prema. Torej, če prav razumem se to na optiki ne da nastavit. Ampak, kako pa klepar (brez optike) ve koliko in kam je treba poravnati? A ima kdo kakšen nasvet, kako (in kje) bi mi to znali zravnat, ali pa je OK? Ker sam ne vem, koliko velika odstopanja so to v praksi...
 
Uporabniški avatar
primozek69
Novinec
 
Prispevkov: 330
Pridružen: Ne nov 04, 2007 2:43 pm

Napisal/-a primozek69 Po apr 21, 2008 8:30 pm

Avto maš zaleten,zato ni mogel naštimat. Tega se ne loti popravljat,če ti avta ne vleče,ali pa gum radira. Razen na mizo.
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne Po apr 21, 2008 9:41 pm

zlabon je napisal/-a:Me pa ful zanima kolk se da nastavljat naprimer camber.

jaz sem za cliota (kjer se v originalu ne da nastavljat camberja) kupu >TAKE< ekscentrične vijake, ki se jih ušravfa namesto zgornjih vijakov spodaj v amortizerjih - nevem kako majo drugi narjen - in potem štelaš nagib do minus 3 stopinje. sam pri tem nagibu kljub opravljeni optiki, ker ti kolesa ful skup potegne (toe-in) mi je še zmeri ful notranje robove požiral. priporočajo do 1,5 stopinje za vsakdanjo uporabo.
v mojem primeru bi bila "homemade" varianta, da bi povečal zgornjo luknjo na amortizerju in prestavil zgornji vijak bolj noter ali pa da bi iz ene strani pobrusil vijak in prestavil pesto bolj noter... samo se nebi s tem igral.
zgledal je pa >TAKOLE< - vrh sprednjega kolesa bi moral biti v originalu poravnan z robom blatnika tako kot zadnji
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare Po apr 21, 2008 9:42 pm

primozek69 je napisal/-a:Avto maš zaleten,zato ni mogel naštimat. Tega se ne loti popravljat,če ti avta ne vleče,ali pa gum radira. Razen na mizo.
kaj je to miza?
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Po apr 21, 2008 9:55 pm

ravnalna miza, zmer ti določene točke šasije in odmik le teh od določenih normativov in pol hidravlika opravi svoje delo ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare Po apr 21, 2008 10:42 pm

Žiiga je napisal/-a:ravnalna miza, zmer ti določene točke šasije in odmik le teh od določenih normativov in pol hidravlika opravi svoje delo ;)
Kje in kdo to dela? lp
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Po apr 21, 2008 11:39 pm

to delajjo v avtoklpalrskah delvnicah
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To apr 22, 2008 3:15 pm

1.6 je zgornja meja ti imaš 1.9 kar ni nič kritičnega in ni nujno da je bil avto zaleten ampak tako pač je.Avta ti praviloma ne bi smelo vleči po optiki edino če ti ga je prej še bolj ali pa imaš že pobrane gume in se bo problem rešil če boš gume zamenjal med sabo ali pa kupil nove
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon To apr 22, 2008 4:52 pm

čare je napisal/-a:1.6 je zgornja meja ti imaš 1.9 kar ni nič kritičnega in ni nujno da je bil avto zaleten ampak tako pač je.

poglej zadaj levo in desno. kaže da je malo zamaknjen
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To apr 22, 2008 6:57 pm

ja in kaj je narobe levo kolo ima špuro 0 desni pa 1.9mm/m in kje je problem ??

P.S. Delam na optiki že kr lep čas
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon To apr 22, 2008 7:24 pm

aja ok, pol se ti pa opravičujem, samo meni je blo rečeno da to sigurn ni kul in da to pomen kao da je avto zaleten in da to pol radira gume. Sam nočem bit pameten če ti delaš na tem ;)

bi te pa prosil če mogoče veš za moj avto če se da camber nastavljat (toyota celica letnik 92, 1.6motor). Lahko na PM da ne bova svinjala teme
 
polo84
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:21 pm

Napisal/-a polo84 To apr 22, 2008 8:00 pm

levo kolo ima špuro 0 desni pa 1.9mm/m

Hvala! Nisem vedel, da so to mm/m. 1.9 se res ne sliši veliko, čeprav po drugi strani je pa to pri 130km/h oz 36m/s skoraj 7 cm/s vstran. To pa tud ni tako mal - težko verjamem da bo obraba gum enakomerna... :( so nove letos :roll: [/quote]
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov