Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lunec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:24 pm
Kraj: Ducat kilometrov iz Gorenje vasi nad Poljanom

Bencinar pokadi črno

Napisal/-a lunec Ne apr 27, 2008 6:47 pm

Naposled sem šel danes na ogled enga motorja za swifta 1.3 l.95. Avto je malce karamboliran, toda motor naj bi bil odličen, vsaj tako mi je povedal prodajalec po telefonu. Prišel sem na ogled, ga pustil lanfat nekaj časa, da se je ogrel, potem pa ga mal testiral. Če pritisnem gas do konca na mestu pokadi ČRNo, predvidevam, da je to olje, nekaj ni vredu in olje pride v zgor.prostor. V prostem teku se na rahlo sliši kopotanje (se mi en sanja, kaj bi bilo), ampak pač nekaj ni vredu. In, kar me je nejbolj razočaral je to, da je motor ves masten, svež olje po motorju tesnilo pokrova ventilov.
Trije vzroki in dovolj za nenakup motorja. No me pa še vseeno zanima kaj naj bi bilo narobe z motorjem.
Nekateri ste mi svetoval za menjavo motorja, ampak kak naj dobim dober motor.
Hvala

lp Lunec
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne apr 27, 2008 7:26 pm

Vsak tehnično izobražen človek dobi solze na oči, ko vidi, da preskušajo motor tako, da dajejo folgas na mestu. Običajno v vožnji motor ni mogoče kar tako prisiliti v iberture, kjer postane mazanje pomanjkljivo, nezadostno. Take teste vidiš včasih na avtosejmu. Masten motor se da hitro sanirati, menjaš sklopko in oba semeringa na glavni gredi ter tesnila pokrovov ventilov. Malo težji primer je, če je to posledica spodnjega kosa pod odmično gredjo, odvisno od izvedbe. Rabljenemu motorju moraš itak zamenjati jermene in šponarje ter pumpo in je to takrat še najenostavnejše. Če je motor prepihan, slabi obročki in kompresija uhaja pod bate v karter, potem to ni za kupovat. Dandanes generalne noben ne zna korektno naredit, tudi material za prvo in drugo specialo navadno ni kar tako dobiti. Vprašaj koga, ki se razume na motorje in naj gre s tabo na ogled.
 
Uporabniški avatar
lunec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:24 pm
Kraj: Ducat kilometrov iz Gorenje vasi nad Poljanom

Napisal/-a lunec Ne apr 27, 2008 7:44 pm

joztom je napisal/-a:Vsak tehnično izobražen človek dobi solze na oči, ko vidi, da preskušajo motor tako, da dajejo folgas na mestu. Običajno v vožnji motor ni mogoče kar tako prisiliti v iberture, kjer postane mazanje pomanjkljivo, nezadostno. Take teste vidiš včasih na avtosejmu. Masten motor se da hitro sanirati, menjaš sklopko in oba semeringa na glavni gredi ter tesnila pokrovov ventilov. Malo težji primer je, če je to posledica spodnjega kosa pod odmično gredjo, odvisno od izvedbe. Rabljenemu motorju moraš itak zamenjati jermene in šponarje ter pumpo in je to takrat še najenostavnejše. Če je motor prepihan, slabi obročki in kompresija uhaja pod bate v karter, potem to ni za kupovat. Dandanes generalne noben ne zna korektno naredit, tudi material za prvo in drugo specialo navadno ni kar tako dobiti. Vprašaj koga, ki se razume na motorje in naj gre s tabo na ogled.


Mojste potem pa povej, kako naj drugače ugotovim, kaj se kadi iz avspuha (je to plavo, belo, sivo ali pa niČ), najbolj enostavno je to narest na licu mestu. Mehanika bom rabil pri montaži in popravlajnju motorja, za napke pa tako ali takoo vem, da ni vse vredu, samo vzroka pa ne ugotovim, kar tako na izzi.
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Ne apr 27, 2008 7:53 pm

Zakaj bi ti sploh kdor koli pomagal, ker bos na koncu itk zanikal vse in si tupil svoje?!?!

Crn dim je lahko posledica slabega zgorevanja ali sajastega auspuha, masten motor je pa posledica slabega lastnika.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne apr 27, 2008 8:22 pm

če bencinar kadi črno dobi preveč bencina(razštelan uplinjač ali zanič sonda),samo v tvojem primeru kadi najbrž zato ker precej časa stoji!!Da pa bi dobil 13 let star motor brez kaplje olja na njem pa pozabi oz. je to loterija
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Ne apr 27, 2008 8:53 pm

če je avto dolgo stal,je čist logično da kadi črno,najslabše je za avto da stoji.
moral bi kar nekaj časa lavfat-če še pa potem pokadi črno dobi pa preveč bencina!
a se je dalo videti kje pušča olje,na pokrovu ventilov,al na glavi,al kje drugje?
če praviš da je bilo novo olje po mašini,ga je lastnik mal pred tem da si ga prišel gledat dolil,slišal pa si pomoje ventile!
 
Uporabniški avatar
lunec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:24 pm
Kraj: Ducat kilometrov iz Gorenje vasi nad Poljanom

Napisal/-a lunec Ne apr 27, 2008 8:59 pm

čare je napisal/-a:če bencinar kadi črno dobi preveč bencina(razštelan uplinjač ali zanič sonda),samo v tvojem primeru kadi najbrž zato ker precej časa stoji!!Da pa bi dobil 13 let star motor brez kaplje olja na njem pa pozabi oz. je to loterija


Kako boš pa naslednje komentiral sem lastnik swifta 1.3 z slabim motorjem (bat), navzven pa suh, brez olja. Se dobi samo je pač redkost. Rad bi nabavil sledeči identični motor.
Hribko: Avto je bil še pred kratkim voženj.
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Ne apr 27, 2008 9:02 pm

obilo sreče pri iskanju,upam da boš našel kaj uporabnega :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne apr 27, 2008 9:43 pm

lunec je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Vsak tehnično izobražen človek dobi solze na oči, ko vidi, da preskušajo motor tako, da dajejo folgas na mestu. Običajno v vožnji motor ni mogoče kar tako prisiliti v iberture, kjer postane mazanje pomanjkljivo, nezadostno. Take teste vidiš včasih na avtosejmu. Masten motor se da hitro sanirati, menjaš sklopko in oba semeringa na glavni gredi ter tesnila pokrovov ventilov. Malo težji primer je, če je to posledica spodnjega kosa pod odmično gredjo, odvisno od izvedbe. Rabljenemu motorju moraš itak zamenjati jermene in šponarje ter pumpo in je to takrat še najenostavnejše. Če je motor prepihan, slabi obročki in kompresija uhaja pod bate v karter, potem to ni za kupovat. Dandanes generalne noben ne zna korektno naredit, tudi material za prvo in drugo specialo navadno ni kar tako dobiti. Vprašaj koga, ki se razume na motorje in naj gre s tabo na ogled.


Mojste potem pa povej, kako naj drugače ugotovim, kaj se kadi iz avspuha (je to plavo, belo, sivo ali pa niČ), najbolj enostavno je to narest na licu mestu. Mehanika bom rabil pri montaži in popravlajnju motorja, za napke pa tako ali takoo vem, da ni vse vredu, samo vzroka pa ne ugotovim, kar tako na izzi.


Pozabi da lahko s takim "sejm" testom karkol ugotoviš.....Petka je pred generalko kadila ko turk....ampak samo med vožnjo s polnim pospeševanjem. Če si ga zagonu na licu mesta je skadil kot običn dizl s popolnoma OK motorjem. Ko pa si jo obremenil.....takrat pa je bil parnik.....Motor je normalno laufal....normalno vžigal....bil popolnoma suh....spil pa je liter olja in liter vode na teden....počena glava,prepihano tesnilo,ventili so imeli 3mm lufta.....ampak na mestu pod obrati ni kadil. Dim se je pojavil šele pod polno obremenitvijo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lunec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:24 pm
Kraj: Ducat kilometrov iz Gorenje vasi nad Poljanom

Napisal/-a lunec Ne apr 27, 2008 9:57 pm

lisko je napisal/-a:
lunec je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Vsak tehnično izobražen človek dobi solze na oči, ko vidi, da preskušajo motor tako, da dajejo folgas na mestu. Običajno v vožnji motor ni mogoče kar tako prisiliti v iberture, kjer postane mazanje pomanjkljivo, nezadostno. Take teste vidiš včasih na avtosejmu. Masten motor se da hitro sanirati, menjaš sklopko in oba semeringa na glavni gredi ter tesnila pokrovov ventilov. Malo težji primer je, če je to posledica spodnjega kosa pod odmično gredjo, odvisno od izvedbe. Rabljenemu motorju moraš itak zamenjati jermene in šponarje ter pumpo in je to takrat še najenostavnejše. Če je motor prepihan, slabi obročki in kompresija uhaja pod bate v karter, potem to ni za kupovat. Dandanes generalne noben ne zna korektno naredit, tudi material za prvo in drugo specialo navadno ni kar tako dobiti. Vprašaj koga, ki se razume na motorje in naj gre s tabo na ogled.


Mojste potem pa povej, kako naj drugače ugotovim, kaj se kadi iz avspuha (je to plavo, belo, sivo ali pa niČ), najbolj enostavno je to narest na licu mestu. Mehanika bom rabil pri montaži in popravlajnju motorja, za napke pa tako ali takoo vem, da ni vse vredu, samo vzroka pa ne ugotovim, kar tako na izzi.


Pozabi da lahko s takim "sejm" testom karkol ugotoviš.....Petka je pred generalko kadila ko turk....ampak samo med vožnjo s polnim pospeševanjem. Če si ga zagonu na licu mesta je skadil kot običn dizl s popolnoma OK motorjem. Ko pa si jo obremenil.....takrat pa je bil parnik.....Motor je normalno laufal....normalno vžigal....bil popolnoma suh....spil pa je liter olja in liter vode na teden....počena glava,prepihano tesnilo,ventili so imeli 3mm lufta.....ampak na mestu pod obrati ni kadil. Dim se je pojavil šele pod polno obremenitvijo.


Lisko tole se pa s tabu nebi strinjal. Na licu mesta se, da marskaj ugotovit. Ne mešaj pa starga dizla pa kukr tok novejšga bencinarj, ker je razlika očitna.
Stari dizli vsi po vrst kadijo in tud novejši, eni več eni manj.
Kot prvo, kak naj razbitga swifta peljem na cesto, če pa je ner.
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Ne apr 27, 2008 9:59 pm

osebno imam dizla,pa sploh ne kadi,samo takrat ko je mrzel,ko se pa zagreje pa sploh ne
 
Uporabniški avatar
lunec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:24 pm
Kraj: Ducat kilometrov iz Gorenje vasi nad Poljanom

Napisal/-a lunec Ne apr 27, 2008 10:09 pm

hribko je napisal/-a:osebno imam dizla,pa sploh ne kadi,samo takrat ko je mrzel,ko se pa zagreje pa sploh ne


..še moj star dizl ni kadil...lahko si ga še tako zapru pa ni niti mal pokadil črno.
Ok torej tisti motor ni v dobrem stanju je skoraj isti k moj (potreben popravila moj ali un)....
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Ne apr 27, 2008 10:16 pm

mal si preračunaj katerega se ti bolj splača popravlat,sam po napisanem in
prebranem sodeč,se ti bolj splača tvojega popravit,al pa še išči naprej,
saj včasih se pa najde kaj uporabnega,pač ko že popolnoma obupaš se pa pojavi kaj.
:)
 
Uporabniški avatar
lunec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:24 pm
Kraj: Ducat kilometrov iz Gorenje vasi nad Poljanom

Napisal/-a lunec Ne apr 27, 2008 10:19 pm

....,če ne bom nič najdel pač nič ne bom.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne apr 27, 2008 10:25 pm

lunec je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
lunec je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Vsak tehnično izobražen človek dobi solze na oči, ko vidi, da preskušajo motor tako, da dajejo folgas na mestu. Običajno v vožnji motor ni mogoče kar tako prisiliti v iberture, kjer postane mazanje pomanjkljivo, nezadostno. Take teste vidiš včasih na avtosejmu. Masten motor se da hitro sanirati, menjaš sklopko in oba semeringa na glavni gredi ter tesnila pokrovov ventilov. Malo težji primer je, če je to posledica spodnjega kosa pod odmično gredjo, odvisno od izvedbe. Rabljenemu motorju moraš itak zamenjati jermene in šponarje ter pumpo in je to takrat še najenostavnejše. Če je motor prepihan, slabi obročki in kompresija uhaja pod bate v karter, potem to ni za kupovat. Dandanes generalne noben ne zna korektno naredit, tudi material za prvo in drugo specialo navadno ni kar tako dobiti. Vprašaj koga, ki se razume na motorje in naj gre s tabo na ogled.


Mojste potem pa povej, kako naj drugače ugotovim, kaj se kadi iz avspuha (je to plavo, belo, sivo ali pa niČ), najbolj enostavno je to narest na licu mestu. Mehanika bom rabil pri montaži in popravlajnju motorja, za napke pa tako ali takoo vem, da ni vse vredu, samo vzroka pa ne ugotovim, kar tako na izzi.


Pozabi da lahko s takim "sejm" testom karkol ugotoviš.....Petka je pred generalko kadila ko turk....ampak samo med vožnjo s polnim pospeševanjem. Če si ga zagonu na licu mesta je skadil kot običn dizl s popolnoma OK motorjem. Ko pa si jo obremenil.....takrat pa je bil parnik.....Motor je normalno laufal....normalno vžigal....bil popolnoma suh....spil pa je liter olja in liter vode na teden....počena glava,prepihano tesnilo,ventili so imeli 3mm lufta.....ampak na mestu pod obrati ni kadil. Dim se je pojavil šele pod polno obremenitvijo.


Lisko tole se pa s tabu nebi strinjal. Na licu mesta se, da marskaj ugotovit. Ne mešaj pa starga dizla pa kukr tok novejšga bencinarj, ker je razlika očitna.
Stari dizli vsi po vrst kadijo in tud novejši, eni več eni manj.
Kot prvo, kak naj razbitga swifta peljem na cesto, če pa je ner.


Pol pa naredi tak ko jaz..... kupil sem prvi celi motor, ki sem ga dobil. Rabil pa sem samo glavo. ŠEl po njega ( sprobat ga itak nisem mogu ker je bil že odmontiran), kupil, pripeljal domov, razkopal, porabil glavo in porihtal stari že obstoječi motor.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Po apr 28, 2008 1:44 am

Pouhn topic bedarij, pa sami znastveniki, ampak vsi skupaj nebi znali sestaviti kocko iz lego kock, kaj sele da bi ugotovili kaj mu je, ali pa ga celo popravili :roll:
 
Uporabniški avatar
lunec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:24 pm
Kraj: Ducat kilometrov iz Gorenje vasi nad Poljanom

Napisal/-a lunec Po apr 28, 2008 5:28 pm

target_practice je napisal/-a:Pouhn topic bedarij, pa sami znastveniki, ampak vsi skupaj nebi znali sestaviti kocko iz lego kock, kaj sele da bi ugotovili kaj mu je, ali pa ga celo popravili :roll:


Mislim ej, da lahko kej tazga prijaviš...sram te naj bo..še nekateri mehaniki se lovijo. Treba je najprej razdrt potlej se pa vidi v kakšnem stanju je kakšna stvar in kaj je narobe. To lahko samo taki prijavijo k resnično nimajo pojma o motorjih (You target_practice).
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Po apr 28, 2008 5:42 pm

lunec je napisal/-a:To lahko samo taki prijavijo k resnično nimajo pojma o motorjih
(You target_practice).


off:
ne vem soncek ce si bral kaksne njegove poste kjer on resnicno nebi imel pojma
dobro poenostavim... glede na to da tudi pillle ni ravno briljanten in brez kaksnih
neumesnih in tudi izivalnih mu v tem trenutku dajem prav... zakaj pa sam ugani :idea:

in se enkrat dooooooobro premisli...
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Po apr 28, 2008 7:06 pm

Off:
MacTron, hvala. :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
lunec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:24 pm
Kraj: Ducat kilometrov iz Gorenje vasi nad Poljanom

Napisal/-a lunec Po apr 28, 2008 9:04 pm

target_practice je napisal/-a:Off:
MacTron, hvala. :tomidelej:


No, če si pa tako pri pameti pa vsi tukaj pričakujemo tvoj odgovor, seveda, da se dokažeš, da obvladaš....
Pričakujem strokovno pojasnilo ter pojasnilo "po kmečk logiki".
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov