Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Ležaj VW

Napisal/-a sašo5 Če maj 01, 2008 7:27 pm

Rossoner je napisal/-a:je lahko bilo krivo premalo/premočno zatiskanje matice, da se je zgodba ponovila??

...najverjetneje je krivo to, da po par 100 km nisi ponovno dotegnil - to namreč ti ležaji v golfih in passatih teh letnikov "zahtevajo"....lahko se dotegne tudi še v tretje.....
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Pe maj 02, 2008 3:48 am

Ti ležaji so konusni, zato se privijejo do konca, nato pa se odpusti za približno pol obrata oziroma toliko, da se kolo lepo vrti in se zračnosti ne čuti.Prav nič ga ni potrebno večkrat zategovati.
Tisto kar pa držiš v rokah ni senzor ABS, temveč tipalo za senzor.Ne verjamem, da zaradi tega ne deluje.Senzor se nahaja nekje na plošči (zgornja slika).Morda je le preveč zasvinjan in ga je potrebno očistiti.
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
francnovak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: To okt 30, 2007 7:44 pm

ležaj

Napisal/-a francnovak So maj 03, 2008 7:38 pm

Konusni ležaj se zategne samo toliko, da nima zračnosti, če pa ga boš zategnil malo bolj, se ti bo pa takoj razletel!
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Re: ležaj

Napisal/-a JEREMIJA79 So maj 03, 2008 9:38 pm

francnovak je napisal/-a:Konusni ležaj se zategne samo toliko, da nima zračnosti, če pa ga boš zategnil malo bolj, se ti bo pa takoj razletel!


Nič se ne bo razletel če ga boš zategnil z občutkom...
 
trs
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:55 pm
Kraj: bela krajina

ležaj

Napisal/-a trs Ne maj 04, 2008 8:43 am

no ne pusti se zavesti!
ti lepo odstrani notranji obroč ležaja,kajti ti imaš konusni ležaj.
za te ležaje je pravilo,da ga zategneš tako,da je majhna zračnost,idealno je zračnost enaka "0",je pa bolje,da je malo lufta,kot da je malo preveč zategnjen,ker ti se bo grel,mast se bo stopila,bo na suho laufal in se zdrobil in s tem dobil luft in ružil.
v najslabšem primeru ti pa lahko zablokira in te odnese - zasuka v drugo vozilo.
Ne zateguj ga na silo,ker se valjčki lahko poškodujejo,to lahko nastaviš ,ko je kolo že gor in primeš za gumo in preveriš zračnost,ko je avto dvignjen.lepo daš na matico varovalni obroč kjer se zareza ujema z luknjo v osi in vstaviš razcepko.Ne pozabi ga namazat z mastjo za ležaje.pa ne preveč,da ti bo semering spustu mast v boben.
ležaj ima zunanji obroč,notranji obroč,kletko,ki razporeja konusne valjčke.
potrudi se,tudi tako,da ti kdo pomaga,da se bo dolgo časa vrtel.
vw je boljši avto
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec Ne maj 04, 2008 11:17 am

Vse konusne ležaje se stisne do konca(z občutkom) in malo popusti nazaj-tako,da je "luft" minimalen.In NIČ drugače!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov