Napisal/-a trs Ne maj 04, 2008 8:43 am
no ne pusti se zavesti!
ti lepo odstrani notranji obroč ležaja,kajti ti imaš konusni ležaj.
za te ležaje je pravilo,da ga zategneš tako,da je majhna zračnost,idealno je zračnost enaka "0",je pa bolje,da je malo lufta,kot da je malo preveč zategnjen,ker ti se bo grel,mast se bo stopila,bo na suho laufal in se zdrobil in s tem dobil luft in ružil.
v najslabšem primeru ti pa lahko zablokira in te odnese - zasuka v drugo vozilo.
Ne zateguj ga na silo,ker se valjčki lahko poškodujejo,to lahko nastaviš ,ko je kolo že gor in primeš za gumo in preveriš zračnost,ko je avto dvignjen.lepo daš na matico varovalni obroč kjer se zareza ujema z luknjo v osi in vstaviš razcepko.Ne pozabi ga namazat z mastjo za ležaje.pa ne preveč,da ti bo semering spustu mast v boben.
ležaj ima zunanji obroč,notranji obroč,kletko,ki razporeja konusne valjčke.
potrudi se,tudi tako,da ti kdo pomaga,da se bo dolgo časa vrtel.
vw je boljši avto