Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
krajzler
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po okt 22, 2007 12:55 pm

Obraba sklopke pri Nissan 350z

Napisal/-a krajzler To maj 06, 2008 9:46 am

Imam eno vprašanje v zvezi z obrabo sklopke. Zanima me, kako je možno da sklopka drsi pri avtu, ki je star malo več kot tri leta in ima prevoženih cca 55.000km. Sam ga imam cca pol leta in ne pretiravam (mogoče sem 5x speljal tak kot se za ta avto spodobi)

Kaj se dogaja?
Med vožnjo ... vozim recimo v 5. prestavi pri 2500 obratih na avtocesti in hočem pospešit. Dodam plin in števec za obrate skoči na 3000 in takoj zatem spet na 2500 in začne pospeševat. Če pa plin recimo stisnem do konca se to ponovi večkrat. Skratka .. zgleda tako kot da bi se vozil po zelo spolskem cestišču in moraš pazot koliko plina dodajaš.
Drsenje je bolj opazno v višjih kot pa v nižjih prestavah.

Pomeni to to da ne znam menjavat (vedno poskušam menjat med 2500 in 3000 obratov), ali da je prejšnji lastnik z njim pretiraval?
Mi bi kdo znal povedat koliko časa bo še avto zdržal?
 
Uporabniški avatar
bzzero
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To dec 18, 2007 11:04 am

Re: Obraba sklopke pri Nissan 350z

Napisal/-a bzzero To maj 06, 2008 9:57 am

krajzler je napisal/-a:Imam eno vprašanje v zvezi z obrabo sklopke. Zanima me, kako je možno da sklopka drsi pri avtu, ki je star malo več kot tri leta in ima prevoženih cca 55.000km. Sam ga imam cca pol leta in ne pretiravam (mogoče sem 5x speljal tak kot se za ta avto spodobi)


Sigurno je možno... odvisno od prejšnjega lastnika. Kje pa si ga kupil? Mogoče pri ASP?
 
Uporabniški avatar
roberto-82
Uporabnik
 
Prispevkov: 1181
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:17 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a roberto-82 To maj 06, 2008 9:57 am

lahko da ti sklopka drsi kje maš pa kaj pedalo za sklopko lp :lol:
NE DELAJ DRUGEMU TISTGA,KAR NOČEŠ,DA DRUG DELA TEBI.
[img]http://www.shrani.si/f/3M/Wx/1eNyr63y/neimenovano.jpg[/img]
 
krajzler
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po okt 22, 2007 12:55 pm

Napisal/-a krajzler To maj 06, 2008 10:04 am

Kupil sem ga privat. Nisem ga preko nobene avtohiše.
Sklopka prime skoraj čisto na koncu!
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice To maj 06, 2008 10:14 am

Je mozno, in v kratkem bos tudi moral obiskati servis. Prej kot to storis, manj rizkiras poskodbe vstrajnika ipd.
 
krajzler
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po okt 22, 2007 12:55 pm

Napisal/-a krajzler To maj 06, 2008 10:28 am

Ok, hvala za tako hitre odgovore.
Zanima me še samo ali obstajajo kaki alternativni deli, ker original sklopka stane cca 450€. Pol pa pride zraven še delo .. na nissan servisu so mi rekli da je to za 12h dela, se pravi da bo popravilo blizu 1000€. Je res toliko dela s tem? Kaj pa če bi ga dal komu privat popravljat? Mi lahko kaj zašuštra ali je to nek rutinski postopek ki se od avta do avta ne razlikuje kaj dosti?
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice To maj 06, 2008 10:31 am

Seveda se najdejo neoriginal deli. Cene niso bistveno nizje, so pa toliko da se pozna.
Kar se dela samega tice, je najbolje peljati na servis zaradi morebitnih reklamacij, vendar nevem kako ti jo bodo upostevali ce bos ti prinesel sklopko. Avto je relativno nov, in zakompliceran tako da se ga bo marsikateri fusar izogibal.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch To maj 06, 2008 11:04 am

To pa je tko k ljudje kupjo tak avto za pozirat, potem bi pa radi na servisih šparal. Zakaj imet tak avto kot prvo, da ga skoz vozis max 3000 rpm in ga 5x mogoce prtisneš, potem pa še za servis ni dnarja in bi su tak avto dat vaškemu mehaniku. Good job, verjetno bodo kmal tako kot prej s podobnimi avti, dost zjahanih 350z, ker ni blo denarja za vzdrzevanje.
 
Uporabniški avatar
roberto-82
Uporabnik
 
Prispevkov: 1181
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:17 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a roberto-82 To maj 06, 2008 11:11 am

če je to da ti sklopka drči ti je po vsej verjetnosti ne bo treba menja ne vem kako ma nisan nareti pri večini avtov ko imajo zajlo jo moraš malo popustit tako da pelji se na prvi servis in baraj beseda ni konj pa ti bojo povedli in svetovali kako in kaj lp :lol: :lol:
NE DELAJ DRUGEMU TISTGA,KAR NOČEŠ,DA DRUG DELA TEBI.
[img]http://www.shrani.si/f/3M/Wx/1eNyr63y/neimenovano.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To maj 06, 2008 11:31 am

Dejch je napisal/-a:To pa je tko k ljudje kupjo tak avto za pozirat, potem bi pa radi na servisih šparal. Zakaj imet tak avto kot prvo, da ga skoz vozis max 3000 rpm in ga 5x mogoce prtisneš, potem pa še za servis ni dnarja in bi su tak avto dat vaškemu mehaniku. Good job, verjetno bodo kmal tako kot prej s podobnimi avti, dost zjahanih 350z, ker ni blo denarja za vzdrzevanje.


Ce bi dobil predracun 1k€ bi tudi ti razmisljal, kak bi lahko prisel ceneje skozi.
Na uradnem servisu so mi menjavo sklopke(delo in material) za eno navadno ibizo racunali ene 100k sit, uradni servisi so dragi.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker To maj 06, 2008 12:09 pm

roberto-82 je napisal/-a:če je to da ti sklopka drči ti je po vsej verjetnosti ne bo treba menja ne vem kako ma nisan nareti pri večini avtov ko imajo zajlo jo moraš malo popustit tako da pelji se na prvi servis in baraj beseda ni konj pa ti bojo povedli in svetovali kako in kaj lp :lol: :lol:

večina novejših avtomobilov ima že avtomatsko štelanje zajle, tako da tle nimaš nč za štelat.
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko To maj 06, 2008 12:21 pm

če se ne motim ima ta avto hidravlično sklopko,tk da tu ni kake zajle.
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs To maj 06, 2008 1:00 pm

Dejch je napisal/-a:To pa je tko k ljudje kupjo tak avto za pozirat, potem bi pa radi na servisih šparal. Zakaj imet tak avto kot prvo, da ga skoz vozis max 3000 rpm in ga 5x mogoce prtisneš, potem pa še za servis ni dnarja in bi su tak avto dat vaškemu mehaniku. Good job, verjetno bodo kmal tako kot prej s podobnimi avti, dost zjahanih 350z, ker ni blo denarja za vzdrzevanje.


Ce ti je en avto lep in bi ga rad imel, pa ni vazno, ce je to Ferrari, se ne pomeni, da ga pa MORAS tiscat!

Eni ga kupijo za tiscat, drugi za normalno voznjo, oboji pa uzivajo. Zaradi tega pa ne rabi nekdo obsojat ne ene, ne druge. Ce ze, skoraj prej prve, ce ne tiscijo pametno in brez nepotrebnega ogrozanja ostalih v prometu.

Glede servisov se pa strinjam. Zato MORA vsak, pred nakupom avta, dobro preverit kako globok zep ima in ce si lahko privosci tak avto za daljse obdobje in ne samo za nakup. Seveda tega 99% ljudi ne naredi!

lp
Slika
 
krajzler
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po okt 22, 2007 12:55 pm

Napisal/-a krajzler To maj 06, 2008 2:07 pm

Dejch je napisal/-a:To pa je tko k ljudje kupjo tak avto za pozirat, potem bi pa radi na servisih šparal. Zakaj imet tak avto kot prvo, da ga skoz vozis max 3000 rpm in ga 5x mogoce prtisneš, potem pa še za servis ni dnarja in bi su tak avto dat vaškemu mehaniku. Good job, verjetno bodo kmal tako kot prej s podobnimi avti, dost zjahanih 350z, ker ni blo denarja za vzdrzevanje.


Ej ti frajer, jaz sem si kupil avto zato ker mi je bil všeč, kupil sem ga izklučno za sebe in za svojo dušo, pa seveda s svojim denarjem. V vožnji uživam, če je treba stisnit pa stisnem. Ampak nena pa z njim norim, ker pač mam malo v glavi ok! Tak da prosim ... zadrži tak komentarje za sebe. Tukaj sem vprašal za nasvet, nisem se pa prišel kregat. Mogoče mi pa ne privoščiš takega avta al kaj ... ne vem ...
Moj interes ni šparat na servisih, zanimalo me je če obstajajo kake druge opcije.
Verjetno sem kupil avto od nekoga ki je po mišljenju podoben tebi ... pritiskaj ... pa obrati vedno do konca. Veš kaj me tukaj najbolj razjezi ... da bom jaz plačal tako razmišljanje. Za take bedarije je pa meni osebno res škoda dnarja.
Btw .. hvala kixs!
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo To maj 06, 2008 2:59 pm

krajzler je napisal/-a:
Dejch je napisal/-a:To pa je tko k ljudje kupjo tak avto za pozirat, potem bi pa radi na servisih šparal. Zakaj imet tak avto kot prvo, da ga skoz vozis max 3000 rpm in ga 5x mogoce prtisneš, potem pa še za servis ni dnarja in bi su tak avto dat vaškemu mehaniku. Good job, verjetno bodo kmal tako kot prej s podobnimi avti, dost zjahanih 350z, ker ni blo denarja za vzdrzevanje.








kak bednik











Ej ti frajer, jaz sem si kupil avto zato ker mi je bil všeč, kupil sem ga izklučno za sebe in za svojo dušo, pa seveda s svojim denarjem. V vožnji uživam, če je treba stisnit pa stisnem. Ampak nena pa z njim norim, ker pač mam malo v glavi ok! Tak da prosim ... zadrži tak komentarje za sebe. Tukaj sem vprašal za nasvet, nisem se pa prišel kregat. Mogoče mi pa ne privoščiš takega avta al kaj ... ne vem ...
Moj interes ni šparat na servisih, zanimalo me je če obstajajo kake druge opcije.
Verjetno sem kupil avto od nekoga ki je po mišljenju podoben tebi ... pritiskaj ... pa obrati vedno do konca. Veš kaj me tukaj najbolj razjezi ... da bom jaz plačal tako razmišljanje. Za take bedarije je pa meni osebno res škoda dnarja.
Btw .. hvala kixs!









predlagam ti da zamenjaš sklopko in to ne na uradnem servisu tko privat sj so majstri ki te zadeve obladajo bo ceneje,zakaj bi dajal dnar,če ti ga ni treba?? PRIMER za mojga recimo velik servis na uradnem pride 2000eur,PRIVAT pa 800eur pa imam isto narejeno če ne boljš ;)
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man To maj 06, 2008 3:01 pm

mislim ka folku ni jasno, avto ima konje, je narjen za hitro vožnjo, zakaj bi se vozu pol počas, pol bi si kupil cliota dci pa se hvalil da mi 1 deci manj spije kot kolegu? mislim wtf?

isto za servise, avto je drag šport, ga goniš, materiali se obrabljajo, ti dobiš neki zato nazaj ker se hitro pelješ in uživaš v vožnji in ga pač ustrezno temu servisiraš. Hvala bogu da se najdemo danes taki norci ki kupimo 200+ PS avto ;) In glede mehanikov pod kozolcem, večina jih je med službo serviserjev na uradnih servisih in doma nardijo kot se spodobi, na šihtu pa gredo s krpo okrog avta in rečejo 200€.
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To maj 06, 2008 3:18 pm

slabi materiali so zato se pa to dogaja. kokr sm po ameriskih forumih bral, so pri z350 pri nekaterih stvareh precej sparali in ena izmed zadev je tut sklopka.

je pa sklopko pr takem avtu kr problem zamenat.

v slo mas par mehanikov k sraufajo sportne avtomobile in so precej vecji mojstri kot na uradnem servisu ker na uradnem servisu prou velik zjev ne presraufajo in jim je lih tok nova stvar kot ce pripeljes enmu random mehaniku ki sraufa nisane.

tle mas en link na to temo pa ce bos mal raziskal jih bos najdu se kr ene par.

http://www.nissanforums.com/z33-350z-20 ... blems.html

i have a 350z roadster and after only 10.500 miles the clutch has gone.

I hear it is a generic fault to which i am going to take Nissan to court for supplying defective goods, has anyone else had a cars clutch go this quickly as the more information i have the easier it will be to get a result


mogoce bi blo pametno tut da bi preveru na servisu ce so bli kaksni vpoklici.. ker kokr vidm na koncu tega threada k sm dal zgor link, en neki omenja vpoklic glede sklopke..

velik srece.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Sr maj 07, 2008 6:59 am

Mah lepo da ti je usec, ampak kupt avto zato k ti je fajn z 280KM in ga nikol met za to za kar je bil narejen je mim. To so zgodbice za otroke. Noben kle ne govori da morš tišat mrzuga, k i**** po mestu ali karkoli, ampak da avto vid skoz 3k rpm, da probaš najdt vaškega mehanika za sklopko ipd bedarije pa vas lepo prosim. Avto je športnik in ni za vaške fušarje za šraufat, ni pocen za vzdrzevat, ne kuri malo, ampak za uzitke pa je, zato da pa z njim poziras je zgresen nakup. Bi vzel dizla k je v coupeju in to je to.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Sr maj 07, 2008 7:24 am

bogi un k bo za tabo avto kupu... sicer bo lepo vozen, serviseran pa pod sosedovim skednjem...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr maj 07, 2008 8:21 am

dejte bit pametni vsi. kdo od vas pametnjakovicev je ze mel kupe z vec kot 200 konji?

uradni servis je drag k p*****a kar pa niti ni garancija da znajo dobr sraufat take avtomobile. kot sm ze zgori napisu mamo v sloveniji nekaj mojstrov ki sraufajo pod skednjem in peljejo scat uradne serviserje vsak dan 3x ce je treba.

pa tut ker je avto pac clovek placal, je zdej njegov in ga lahko tut razreze ce mu pase, zato nevem kva se vsi tok obremenjujete s tem kam ga bo dal servisirat.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov