Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
ezzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: Sr maj 31, 2006 2:56 pm

problem --> Bencinar z zvokom dizla

Napisal/-a ezzy Po maj 19, 2008 7:09 pm

No torej gre za ford focusa mk1, let.2000, 1.4 16V z 75KM. (156.000) prevoženih, redno servisiran,nekaramboliran.

Avto ima v prostem teku zvok skoraj kot dizel, začel pa se je tak zvok pred prib. 2000-3000 km nazaj.

Torej kaj bi lahko bil vzrok/vzroki za tak zvok motorja ,ter kaj je eventualno hin oz. za preverit???


Hvala za vsak info v naprej!
 
Uporabniški avatar
Volvo5er
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: To sep 13, 2005 6:15 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Volvo5er Po maj 19, 2008 7:29 pm

Moj prijatelj ima enak avto z enakim problemom, ki naj bi bil v ventilih (oziroma nekaj pri ventilih).
 
Uporabniški avatar
michelin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1101
Pridružen: To avg 15, 2006 7:07 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a michelin Po maj 19, 2008 8:18 pm

ali je kdo pomislil na vodno pumpo :idea: ,ko zaribava so čudni zvoki pri motorju ;)
Slika
Slika
Slika
 
Skorpjon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Če jan 12, 2006 9:08 pm

Napisal/-a Skorpjon Po maj 19, 2008 8:49 pm

Vrjetno se dročniki slisjo mam ist problem na leonu letnik 2000 1.4 16V.
 
Uporabniški avatar
ezzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: Sr maj 31, 2006 2:56 pm

Napisal/-a ezzy To maj 20, 2008 7:21 am

Torej so za preveriti: ventili,vodna pumpa,dročniki.

Še kakšna stvar ki vpliva na tak zvok?

Hvala za 1x!
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 To maj 20, 2008 12:16 pm

Olje imaš tapravo? Ga je dovolj?

Če so ventili / olje / dročniki krivi preveriš tako, da pri vžganem motorju odpreš pokrov za nalivanje olja. Če ropota glasneje iz luknje, potem si našel vzrok, če ni potem poglej pumpo, ležaje, šponerje itd
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor To maj 20, 2008 12:30 pm

Tudi kak ležaj zna tko ropotat. Men je tko ropotal ležaj na kompersorju klime.
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N To maj 20, 2008 1:19 pm

vsekakor kak ležaj. lahko je pumpa za vodo, tudi v njej je ležaj :D poslusi s kje prihaja zvok.
Extreme N
 
Uporabniški avatar
ezzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: Sr maj 31, 2006 2:56 pm

Napisal/-a ezzy To maj 20, 2008 3:29 pm

aha aha, torej je lahko krivo kar dosti stvari,pm :?

Olje je noter 10-W60 Castrol RS, in olja je dovolj.

No da še povem to, da se ta zvok sliši samo ko je avto v prostem teku, že če dodaš malo "gasa" tega zvoka ni, oz. se avto obnaša kot se je prej, mogoče za odtenek glasneje.

Ko odpreš pokrov, pa zaštartaš motor se mi zdi kot da je zvok vsepovsot, če pa je pokrov zaprt pa se vsekakor sliši kot da prihaja z strani sovoznika. :roll:
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 To maj 20, 2008 3:36 pm

A si ti odpiral havbo ali pokrovček za nalivanje olja, kot sem napisal :?
 
Uporabniški avatar
ezzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: Sr maj 31, 2006 2:56 pm

Napisal/-a ezzy To maj 20, 2008 3:59 pm

hehe nisem še probal tega kar si rekel ker dežuje :x ...
(to z haubo sem delal že 2 meseca nazaj :) )


Grem pa sprobat takoj ko neha!
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To maj 20, 2008 5:32 pm

za začetek mu daj 10W40 olje not pa bojo tud dročniki nehal ropotat
 
Uporabniški avatar
ezzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: Sr maj 31, 2006 2:56 pm

Napisal/-a ezzy To maj 20, 2008 7:16 pm

Aha, no z tem oljem je prib. 7000km prevoženih.

Da tudi to vpliva na to? (mi lahko nekdo to na kratko raloži za kaj se gre ;) ) da vem pol za drugič.

Hvala!
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN To maj 20, 2008 7:37 pm

olje je pregosto za tvoj tip motorja, in preden se olje bolj "utekocini", traja kar nekaj casa, ali pa se sploh ne, olje ti ne maze oz. cirkulira optimalno po sistemu.

Ce bi dal noter 0-30, bi ti ga pa spil 2 litra na 10.000km.
Cimprej zamenjaj olje, preden drocniki recejo dokonca tasvoje, tako kot je care rekel 10w-40 oz. tisto kar imas napisano v navodilih za uporabo, sigurno pa nikoli vec 10w-60.

Kolega je mel isti primer, nisem mogu verjet, da je lahko tak dizelski zvok dajal od sebe, in k****n je nalil tak šrot olje v 5let starega jaguarja 3.0 v6.
 
Uporabniški avatar
ezzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: Sr maj 31, 2006 2:56 pm

Napisal/-a ezzy To maj 20, 2008 7:44 pm

Aha aha, u mater, kr namreč jaz mam v svojem tudi 10W-60. gre pa za golf 4 1.8, moram tukaj tudi menjat :?: :?:

Ker sma z očetom namreč olje dobla poceni ker je en družiski kolega zapiral avtotrgovino in je blo skoraj zastonj... pa sma oba tole "sranje" vzela.
Zadnjič spremenil ezzy, dne To maj 20, 2008 7:46 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga To maj 20, 2008 7:45 pm

Viskoznost ni taprava, ta avto ma hidravlično nastavlive dročnike, ker ne pride do optimalnega nastavlanja je rezultat to kt ti slišš ;) Zdej pa upej sam d jih nis že frderbu. Dejansko je princip isti kt d bi bli ventili razštelani.

D ti obrazložim. med dročnikom in ventilom mora bit neka zračnost, pri sesalnih manjša kot pri izpušnih ker se te pač bolj grejejo in se material bolj razteza. Olje ima pritisk od spodaj kar potiska dročnik proti odmikaču. Če olje ne ustreza motorju oziroma njegovi strukturi za katero je bil delan potem prihaja do nepravilnih nastavitev.
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
ezzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: Sr maj 31, 2006 2:56 pm

Napisal/-a ezzy To maj 20, 2008 7:47 pm

To je blo zdaj za mojga,očetovega ali oba mišljeno? :x
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga To maj 20, 2008 7:49 pm

zgleda d kr za oba :lol:
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
ezzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: Sr maj 31, 2006 2:56 pm

Napisal/-a ezzy To maj 20, 2008 7:53 pm

hjao, pm da se prej nisem pozanimal okol tega.

Torej da povzamem, za očetovega 10W-40 (kero firmo/tip??)

Kerga pa za mojega potemtakem? ker sem šel direkt po tem odgovoru v bukvo gleat kjer mi pišejo samo neke cifre:

500 00
502 00
501 01
505 00

Pa niam blage kaj biti to :shock:

Na uradni strani MOBILOIL mi je kao podalo za moj tip vozila 0W-40. Je to to ali ne??
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN To maj 20, 2008 8:08 pm

To mislm da so kataloske cifre za olje, ki je priporoceno s strani proizvajalca. Seenkrat poglej mora pisat zraven ktera viskoznost, sicer pa pri focusu s tem motorjem nimas kaj zgresit.

p.s. Poceni ni zmeraj najbolje ;) Upam da golfa nimas 20ventilarja :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov