Scorp84 je napisal/-a:Kaj pa če je notri akku 45ah, kokr je bil pri meni pa sem dal 60ah, ker lahko. Danes varčujejo tudi pri akumulatorjih, tko da to ni to. Najboljše je zvedet kolk da moči alternator ven, s tem tudi veš kolk lahko močen akumulator kupiš.
Primoz_86 je napisal/-a:Tole nebivedu ni čist res. Poskusi spraznit ta tvoj akumulator toliko da avto komaj še vžge, pa takoj spravi motor tam na enih 3000 obratov. Prav hitro bo prebilo diode, če ne bo prej jermena utrgalo.
Alternatorji nimajo nobene omejitve toka polnjenja, če presežeš tok za daljši čas gredo diode.
Lp
When fitting an alternator, the battery must be fully charged otherwise the alternator may overload and blow the rectifier inside.
Also, test and recharge the battery before the alternator is installed. The alternator is designed to maintain battery charge, not to recharge a dead battery. Forcing it to revive a dead battery may overload it and cause it to fail.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov