Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
aktak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To jun 03, 2008 8:05 pm

Fiat Punto - težave

Napisal/-a aktak To jun 03, 2008 8:11 pm

Vsi mehaniki so že obupali nad mojo težavo, pri fiat puntu. Namreč med vožnjo lučka za olje gori ali utripa. Zamenjano je bilo olje, oljni filter, oljno stikalo, očiščena mrežica (nekje pod katalizatorjem), zamenjana oljna pumpa, vendar lučka še vedno gori. Kar se olja tiče smo vedno uporabljali Selenio. Kakšen predlog, kaj bi lahko bilo narobe?

Fiat Punto, 1,2, letnik 2002, prevoženih 175000.
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 To jun 03, 2008 8:23 pm

Po vseh teh popravilih, avto niste priklopili na tester? Če tester ne pokaže nič je lahko pokvarjen sam števec na armaturi.
 
aktak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To jun 03, 2008 8:05 pm

Napisal/-a aktak To jun 03, 2008 8:29 pm

Hvala... na tester ga res nismo dali. Bomo poskusili še to.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Sr jun 04, 2008 12:06 am

Lučka sveti le v prostem teku, na obratih pa ugasne?

Poglej da nimaš na žici ki gre na senzor pretrgane izolacije in tolče na maso. Zaenkrat poskusi stikalo odklopit, pa opazuj če se še prižiga. Drugače pa pojdi pomerit tlak olja.

Tester ne bo nič pokazal, ker je lučka vezana mimo računalnika direkt na stikalo. Vsaj tako je pri Punotu1.

Če to ne pomaga je treba odpret karter in pogledat je pušča olje (teoretično se lahko zgodi, da recimo pade kakšen čep ven iz glavne gredi, s katerimi so zaprte luknje od vrtanja ipd). Da bi toliko puščalo na ležajih je praktično nemogoče, edino če ima avto slabo zgodovino (vožnja brez olja, ne-menjava olja, pogosto teranje do blokade)

Pa ne se vozit če ti lučka za olje gori.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov