No ja motor sper ni s cukra da bi ga kr tko uničo.....verjetn pa tud ne nastaviš in avto nikamor ne gre in tko pustiš....ampak štelaš dalje.....dokler ti ne rata.... za par 100km pa tud ne uničiš motorja ( če se že na frgazerju učiš in pač probuješ). Če že potem bi ga moglo ornk zalivat ( ali pa premalo) par 10 tisoč km predenj bi se poznalo kaj....
Res pa je da frgazerja ne moreš kr tko štelat.....petka recimo tudi pod frgazerjem (na tesnilo kolektorja) spusti....in pol nikamor ne gre.... ker voziš z večjim plinom pa več žere....tako da preglej še to....na žalost za ta poseg moraš frgazer vzet dol....Če imaš solex frgazer potem ima pumpico za bogatenje zmesi (ko pohodiš mu vlije dodaten bencin.....za lažje zavrtenje motorja) in tud ta pumpica kr rada jezi pri petki... ali slozi mimo (teče po motorju ampak to tako malo da ne videš kaj druga kot pa mal mastno al pa še to ne ker sprot shlapi) ali pa celo prepušča in zaliva motor.......na zadnjem delu frgazerja imaš en vijak (spodaj), z njim reguliraš mešanico gorivo/zrak. Če ga vzameš ven mora avto ugasnit in če ga priviješ do konca mora ugasnit......če frgazer prav štelaš je optimalno nekje med tema dvema območjema..... jaz ga zatgenm do konca in potem odvijem za nekje 3/4 obrata.... do sedaj še nobenih blemov.....tudi tehničnega glede plinov nardi in vse....poraba pa okoli 7.
Za cukanje in nemiren motor pa so lahko ali svečke ali platine ali kabli ali pa nepravilno delovanje vakumskega štelanja predvžiga.....Ponavad pa so pri teh motorjih (s takim sistemom vžiga) največkrat krive kr platine.
Osnove frgazerja.....prva slika je prosti tek...druga je 3/4 gasa tretja pa polni gas.
