Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

CHECK GAUGE lučka

Napisal/-a lisko Ne jun 08, 2008 2:46 pm

Jeep cheroke....

V navodilih ne nejdem te lučke.....pa kolk sem brskal po netu tud nisem najdu kaj uporabnega....
Kok z mojo šepasto angl. razumem bi se naj šlo kao preveri kazalce (merilce)....

Tlak olja ( se dvigne takoj po štartu...mogoče zamuja 2-3 sekunde) dvigne se na 4 bare pri hladnem motorju in malo čez 2 pri ogretem....v knjigi piše da je do 0.9 bara normalno...

Napetost je ob kontaktu na 11V (čeprav je nov akku in multimeter kaže 12.3 volta ob izključenem avto in potem se dvigne na 13.2). Takoj po zagonu pa doseže vrednost 12V ...ok števc mal švingla tako da mislim da je to normalno...

Tempratura je na nuli pri hladnem zagonu.....ko je ogret se dvigne malo pod sredino ( na motorju zmerjeno 87 stopinj), pri priganju z reduktorjem v hude vzpone se cajger dvigne za kak 1-2mm....ampak še vedno daleč od rdečega.

Kazalec goriva pač kaže dejansko stanje in do šedaj še nisem opazil da bi karkoli lagal...

Obratomer je pri hladnem na 800 obratih....pri toplem se dvigne do nekje 950....

Finta je v tem da mi včasih po zagonu zagori lučka CHECK GAUGE....če ga vgasnem in ponovno prižgem pa le ta utripa par sekund in nato ugasne....

Motor deluje normalno, vžiga normalno...... skratka vse dela.
Aja za motor ima posebej lučko CHECK ENGINE , ki pa po zagonu normalno ugasne.....

Je lahko kaj povezano z AGR ventilom, ki je blindiran ali pa s kakimi vakumi ?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p Ne jun 08, 2008 3:22 pm

Zna biti, da se ti ta lučka prižge zaradi problemov s pritiskom olja (ne razumem, ali ne sme pasti pod 0.9, ali ne sme narasti preko 0.9)?
Poglej tale link:
http://www.2carpros.com/makes/jeep/cherokee2.htm

Ker je veliko vprašanj in odgovorov, pritisni CTRL+F za iskanje in vpiši "check gauge", pa te bo postavlo na eno izmed vprašanj, ki se navezuje ravno na to lučko.

Upam da sem ti s tem kaj pomagal in želim ti da čimprej najdeš in odpraviš napako.
Slika
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p Ne jun 08, 2008 5:10 pm

Pa še eno idejo sem dobil. Kateri letnik je tvoj cherokee? Če je '91 ali mlajši, potem lahko s posebno proceduro preveriš, ali ti računalnik beleži kakšno napako. To proceduro sem že enkrat natančno opisal na tem linku:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=

Good luck ;)
Slika
 
joco
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če jan 22, 2004 5:48 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joco Ne jun 08, 2008 6:11 pm

Lahko ti pa samo kam na kakšne kontakte pride vlaga, povzroči stik in ti lučka zasveti, če ti sveti pretežno ob deževju je sigurno to to :lol:
jj
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Ne jun 08, 2008 7:16 pm

Napetost polnjenja se mi zdi prenizka, bi morala biti vsaj 13,8V, da se akumulator napolni do konca. Normalna pa je tam nekje 14-14.5. Nisem še meril avta, ki bi filal z manj kot 14V
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Ne jun 08, 2008 7:26 pm

Eden izmed merilnikov ti kaže neustrezno vednost- temp/amp
Pri MV motorju gra največkrat za napako na alternatorju, najprej preveri stanje sklopke alternatorja in krtačke!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jun 10, 2008 2:30 pm

uros_p je napisal/-a:Pa še eno idejo sem dobil. Kateri letnik je tvoj cherokee? Če je '91 ali mlajši, potem lahko s posebno proceduro preveriš, ali ti računalnik beleži kakšno napako. To proceduro sem že enkrat natančno opisal na tem linku:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=

Good luck ;)

Je letnik 96.... To tvojo proceduro sem sprobal in se ne zgodi nič.....še kaka ideja?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Sr jun 11, 2008 12:16 pm

Check gauge ne pomeni nikakršne napake, ampak je opozorilo vozniku, da en instrument kaže trenutno nenormalno vrednost.
Recimo, ob okvari sklopke na jermenici alternatorja (crd 2.7, 2004) je občasno svetila check gauge, na voltmetru je kazalo nižjo napetost polnjenja, lučka za alternator pa se sploh ni prižgala.

Ko boš vozil Jeepe več kot :?: let, si boš priznal, da je ameriška logika nasprotna evropski ;)
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p Sr jun 11, 2008 1:10 pm

lisko je napisal/-a:
uros_p je napisal/-a:Pa še eno idejo sem dobil. Kateri letnik je tvoj cherokee? Če je '91 ali mlajši, potem lahko s posebno proceduro preveriš, ali ti računalnik beleži kakšno napako. To proceduro sem že enkrat natančno opisal na tem linku:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=

Good luck ;)

Je letnik 96.... To tvojo proceduro sem sprobal in se ne zgodi nič.....še kaka ideja?


Ne vem če bo to rešilo tvoj problem, ampak branje kod računalnika tudi tvoj cherokee podpira. Ampak na strani go-jeep sem prebral, da naj bi 96 in 97 letniki morali ključ obrniti 4x ne 3x, (stran: http://go.jeep-xj.info/HowtoECUcodes.htm - tukaj imaš tudi kode za modele od 91 - 97 ). Spet enim modelom se koda izpiše na digitalnem prikazovalcu kilometrov (ne vem kako ima tvoj), večini pa začne utripa lučka "check engine"...

Drugače pa kot je povedal tale nad mano, check gauge pomeni da preveri merilce, ker ti eden verjetno kaže vrednost, ki preveč odstopa. To ne pomeni, da je merilec fuč, ampak da je nekaj narobe s komponento katero ta merilec bere...

Sporoči, kako napreduješ.
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jun 11, 2008 2:05 pm

Navadn števc ma.....Je pa 4krat ja :D

Izpiše pa kodo 55

Zaj pa ker se jaz na to tabelo ne spoznam najbol....mi lahk en na hitr prevede?
On 1991 to1997 models ( 1984 to 1986 V6 models as well as 1998 to 2002 follow ) you have a way of reading for fault codes which can be accessed without any scanners like other models by reading how the check engine light flashes. Start by turning the ignition key to the last stop before it starts, on and off three times within 5 seconds ending in the on position on the third time, ( i.e. on, off, on, off then on and leave ), ( OBDII 96-97, 4 times ) . The check engine light will start to flash quickly with a small pause in between then a medium pause to indicate the next number in the to digit number and then a long pause before the next set of flashing for the next code. If all is well you will get a code 55 which would read like this: 5 fast flashes, medium pause then a further 5 flashes. This is how all codes end with is this 55 code if you have air conditioning or with a code 33 without and any other codes would have been before it separated by a long pause. The codes will remain after this test so you can cycle through it as many times as it takes to read them. After a problem has gone the code will be removed after 50 on off key cycles or if the battery left disconnected over night which will cause a code 12 though.

Sicer mi je razumljivo.....ampak okol kode 55 mi ni najbolj jasno....bi mogu prvo izpisat kodo 55 in potem po dolgi pavzi napisat še kako kodo ?

Tole :
If all is well you will get a code 55 which would read like this: 5 fast flashes, medium pause then a further 5 flashes. This is how all codes end with is this 55 code if you have air conditioning or with a code 33 without and any other codes would have been before it separated by a long pause

Ker:
V prvi tabeli je tole....
55 End of code. Trouble codes finished or none recorded.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p Sr jun 11, 2008 2:21 pm

lisko je napisal/-a:Navadn števc ma.....Je pa 4krat ja :D

Izpiše pa kodo 55

Zaj pa ker se jaz na to tabelo ne spoznam najbol....mi lahk en na hitr prevede?
On 1991 to1997 models ( 1984 to 1986 V6 models as well as 1998 to 2002 follow ) you have a way of reading for fault codes which can be accessed without any scanners like other models by reading how the check engine light flashes. Start by turning the ignition key to the last stop before it starts, on and off three times within 5 seconds ending in the on position on the third time, ( i.e. on, off, on, off then on and leave ), ( OBDII 96-97, 4 times ) . The check engine light will start to flash quickly with a small pause in between then a medium pause to indicate the next number in the to digit number and then a long pause before the next set of flashing for the next code. If all is well you will get a code 55 which would read like this: 5 fast flashes, medium pause then a further 5 flashes. This is how all codes end with is this 55 code if you have air conditioning or with a code 33 without and any other codes would have been before it separated by a long pause. The codes will remain after this test so you can cycle through it as many times as it takes to read them. After a problem has gone the code will be removed after 50 on off key cycles or if the battery left disconnected over night which will cause a code 12 though.

Sicer mi je razumljivo.....ampak okol kode 55 mi ni najbolj jasno....bi mogu prvo izpisat kodo 55 in potem po dolgi pavzi napisat še kako kodo ?

Tole :
If all is well you will get a code 55 which would read like this: 5 fast flashes, medium pause then a further 5 flashes. This is how all codes end with is this 55 code if you have air conditioning or with a code 33 without and any other codes would have been before it separated by a long pause

Ker:
V prvi tabeli je tole....
55 End of code. Trouble codes finished or none recorded.


Prvo tabelo moraš gledat. Prva je za modele od 91 - 97, druga je za modele od '84 - '86, tretja pa za modele od '98 - 2002.

55 se vedno pojavi kot zadnja koda in pomeni konec branja kod. Če se ti pojavi samo 55 pomeni, da računalnik ne beleži nobene izmed njemu znanih napak. Vse druge napaki bi izpisalo pred kodo 55 (npr. 13, 27, 55)
Pa smo tam, ko sem rekel, da ne vem, če bo to rešilo tvoj problem.
Kakorkoli pa je to proceduro vseeno dobro vedeti in kode imeti nekje pri roki. Jaz sem si jih sprintal in jih vozim kar v avtu. Nikoli ne veš, kdaj ti to prav pride.
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jun 11, 2008 2:47 pm

Ok tnx za tole maš :pivo v dobrem.

Mislim da ga samo kaki senzor serje, ker avtek gre čist normalno. In pa spet dokaz da najbolši je še vedno čist primitvn avto.....motor z frgazer ali bosh pumpo sistemom, menjalnik (ročni) in pa navadne bremze...vsa ostala navlaka ti potem samo najeda živce in prazni denarnico......
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov