Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
vw.vito
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To dec 04, 2007 6:01 pm

AUDI TT-cukanje vozila

Napisal/-a vw.vito Sr jun 11, 2008 6:14 am

Pozdravljeni,

imam problem z mojim tt-jem l.2000. 1.8 T 180KM
In sicer: ko je mrzel gre avto brez problemov, ko pa se segrene pa avto z čist minimalnim plinom prične cukat,vse dokler ne dam zraven več plina!

Sem bil na servisu, pa mi so zamenjali merilec zraka ozir.(luftmeser) , pa se z avtom dogaja isto.

Plini so ok, tester ne pokaže napake
Avto gre pol z malo več obrati čist normalno, največji problemi so pri cca. 1500-2000 obrati, v vsaki brzini.

ima kdo kakšno informacijo, kaj bi to lahko blo?


hvala vam

lp
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Sr jun 11, 2008 7:45 am

mogoče kabli in svečke...
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
stealth
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Če feb 10, 2005 8:02 pm

Napisal/-a stealth Sr jun 11, 2008 11:46 am

loh so injectorji...si jih dal že prepucat?
Dodge Stealth Twinturbo AWD
 
vw.vito
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To dec 04, 2007 6:01 pm

Napisal/-a vw.vito Sr jun 11, 2008 3:34 pm

SVEČKE SO NOVE, KABLI PA NE,

LAHKO MOGOČE KABLI PREBIJAJO, PA BI SE TO POZNALO SAMO PRI VOŽNJI Z MANJ PLINA???
 
vw.vito
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To dec 04, 2007 6:01 pm

Napisal/-a vw.vito Sr jun 11, 2008 3:38 pm

loh so injectorji...si jih dal že prepucat?[/size]



NISEM GLIH NEK MEHANIK DA BI VEDEL KAJ SO TO injectorji!


SO MI TUDI REKLI, DA BI LAHKO ˝cinšpule˝ ALI NEKAJ TAKEGA PREBIJALE!???

JE TO MOŽNO?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr jun 11, 2008 4:15 pm

Modul cinšpule je 40€. Verjetno so sveče, mogoče je notri Bosch, ki rad nagaja.
 
shilyeg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: So jun 07, 2008 9:16 pm
Kraj: sam hrvaška ne

Napisal/-a shilyeg Sr jun 11, 2008 5:25 pm

kolega je mel isti problem pa so mu na A2S-u povedali da je to še vredu pa se je z avtom domu odpelo pa pred domom mašina zropotala! škode je blo za 4000 eurov! priporočam ti da se ne voziš! sam še zdaj ne vejo kai je blo narobe ker so pol mašine menjali!
LP
drift and die smoke and fly
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr jun 11, 2008 6:13 pm

vw.vito je napisal/-a:SVEČKE SO NOVE, KABLI PA NE,

LAHKO MOGOČE KABLI PREBIJAJO, PA BI SE TO POZNALO SAMO PRI VOŽNJI Z MANJ PLINA???


1.8t motor nima kablov, ti cuka že od nekdaj ali se je samo pojavilo, je avto čipan?

Meni se isto dogaja, le da pri 2-3 tisoč obratov, ko pohodiš gas problem izgine, res pa je da je to cukanje skoraj neopazno.
RiDe hArD
 
vw.vito
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To dec 04, 2007 6:01 pm

Napisal/-a vw.vito Sr jun 11, 2008 7:56 pm

avto ni čipan!

To se mi je pojavlo zdaj 2 meseca nazaj, prej (pozimi) ko je blo zunaj bolj mrzlo se to ni dogajalo ozir. nisem opazil,
se pa to najbolj občuti ko se avto segrene!
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1586
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a LaMike Sr jun 11, 2008 9:39 pm

Lepo pozdravljen!

Mislim, da imajo mehaniki kr prav. Cinšpula, ko se pregreje začne prebijat posledično motor cukati in pokati. Sem imel enako težavo na svojem v8.

Lp, Mikey
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Če jun 12, 2008 7:39 am

vw.vito: torej ce je cinspula najprej zazeni VAG-com da lociras katera cinspula oz.
cilinder ima - misfiring cylinder ...nato odvij modul cinspule potegni ven in poglej
ce je na tulcu spodaj kaksna razpoka... v primeru da je razpoka potem prebija in
verjemi da se lahko zgodi da ti bo zacel avto celo ugasat :idea:
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če jun 12, 2008 8:35 am

men se je dogajal pa da mi je kabelček za injektor prebijal na maso in je isto trokiral..

prebijal je pa zato ker je dal nekdo plastično zaščito, ki je namenjena tem kabelčkom na tak način gor, da je preščipnil enega od kablov in je čez čas začel prebijat. pa tut vedno samo ko je bil avto topel.

2x sm kable zamenu in vse, pol sm pa enkat na srečo ponoč vidu, da se neki cist mal pod to zaščito bliska.

probi enkat odprt haubo in sam posluši če je kkšn zvok iskre kje takrat ko trokira. to je dost prepoznaven zvok, pa zanesljiv znak da ti prebija iskra iz cinšpul al pa iz injektorjev...
 
vw.vito
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To dec 04, 2007 6:01 pm

Napisal/-a vw.vito Če jun 12, 2008 10:50 am

HVALA ZA NASVETE!

BOM PROBAL POGLEDAT, ČE BI RES TO BLO KRIVO!

IMA KDO INFORMACIJO, KOLIKO STANEJO TE CINŠPULE?
PA ČE SE UGOTOVI DA RES KERA PREBIJA, ALI SE MORAJO POL VSE ZAMENJAT???

ČE ŠE MORDA IMA KDO KAKŠNO DRUGO INFORMACIJO, KAJ BI ŠE DRUGEGA LAHKO BILO KRIVO ZA TO CUKANJE, PROSIM NAJ JAVI!


HVALA VAM

LP
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Če jun 12, 2008 7:42 pm

vw.vito je napisal/-a:IMA KDO INFORMACIJO, KOLIKO STANEJO TE CINŠPULE?
PA ČE SE UGOTOVI DA RES KERA PREBIJA, ALI SE MORAJO POL VSE ZAMENJAT???


najprej eno opozorilo
...na zacetku je bil ustvarjen post z malimi crkami zakaj se moras sedaj dret? :idea:

k temi...
za motorje AJQ, APX, APP, ARY, AUM, BAM, AUQ, je cinspula 1kom - 35€
in menja se samo tisto ki prebija :idea:.. to sem ti pa ze obelodanil s cim preveris
katera je slaba oz. zrela za zamenjavo
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe jun 13, 2008 11:13 pm

Za tak motor, verjetno AWB je do 40€ cinšpula. (Anet)
 
vw.vito
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To dec 04, 2007 6:01 pm

Napisal/-a vw.vito Po jun 16, 2008 6:24 pm

Danes sem bil pri enemu mehaniku in je ugotovil, da je to vsekakor kriv potencio meter za gas, a je to velik problem ker je to lahko pri tački za dodajanje plina ali pa pri motorju, a me je opozoril, da je to kar zahtevna stvar, da se ugotovi kje natančno je ta napaka,


a ima kdo kakšne izkušnje s tem????
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov