Primoz_86 je napisal/-a:Kaj pa če se ti pritisk zmanjša zaradi zamešenega oljnega filtra? Če piha mimo obročkov bi se znale v filtru nabirati saje. Pusti noter staro olje pa za probo montiraj nov filter
Tole bi še mogoče bil najbolši približek....ampak fora je da olje ki ga iztočim nima nekih značajev saj.....al bi blo hudo hudo črno ali pa bi bilo gostejše....Iz izkušenj recimo, ko pri petki na 15kkm menjam olje je le to hudo hudo črno in hudo redko že, če ga dobiš na roke ga le s težavo izpereš (saje?) med tem ko je olje pri jeepu čist normalno....še celo zelo lepo oz. bi ga kamot uporabo še dalje poleg tega se lepo izpira.....Če bi mimo obročkov tolk pihalo bi verjetno tudi nastajalo ogromno oljne pare oz. bi iz odušnika kadil....ampak iz odušnika piha lih tok kok se bati premikajo in odušnik ni niti malo masten. Tud olja ne pije... normalno vžiga pozimi....kar lih niso znaki slabih obročkov sploh ne za dizla...
Poleg tega sem menjal pred kratkim za probo menjal samo olje (pač sklepam da bo par tisoč km še filter ne bi smel bit toliko umazan) in se je pritisk popravil.....in je zdržal celih tisoč km.....kaka razlaga pa bi lahko bla tu? Če bi se filter res zadelal pol po moje tud z novim oljem ne bi smelo bit kaj extra bolje.....ampak je blo....žal samo za tisoč km....danes sem m menjal samo filter.....tako da kaj se bo dogajalo še sporočim.
Poleg tega če bi se zadelal filter oz. bil tok zamašen bi mel probleme tudi mrzel....ampak ko je mrzel ima stalno normaln pritisk..... tud ko se ogreje in kazalec že kaže normalno temp. je ollje še vedno normalno.....potem pa pade......in včasih pade po 10 km včasih po 50tih.....to je največja uganka..... če bi bil filter bi po moje blo vedno enako..... ampak ni....
Celo raztavo sem ga.....in zgleda dokaj normalno....prav upal sem da bom najdel v njem kaj nenavadnega....ampak je popolnoma čist...
