Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
goldhorn
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr maj 28, 2008 1:13 pm

Problem z vžigom Accent 1.5 / 02

Napisal/-a goldhorn Po jun 30, 2008 7:04 pm

Naredil sem temeljito raziskavo na to temo vendar bi povprašal še za mnenje gurujev :). Načeloma sem zasledil, da so to lahko "duhomorni" problemi, kjer na servisih ne najdejo odgovorov.

Problem 1
Če avto stoji na vročini (vročina, kot je sedaj) se zgodi, da ne vžge iz prve. Oz lahko bi rekel, da bolj, ko je vroče dalj rabi. Danes je recimo vžgal v drugo. Se mi pa je tudi dvakrat zgodilo, da ob močni vlagi avto ni vžgal prvo.

Po vseh mogočih forumih sem načeloma prišel do teh zaljučkov:
- problem senzorja toplote na mašini
- problem filtra za gorivo
- problem svečk
- problem kablov (bi recimo šlo čez, le bi problem bil samo v "mokrem")
- problem akumulatorja (ni sicer najboljši vendar verjetno to ne bi smelo biti povezano z vročino)
- problem kode na kluču (na to sem bil danes pozoren in lučka zagori in gori do vžiga) nisem sprobal z rezervnim
-"problem iskre" - "fertajler oz nekaj podobnega" - to bi recimo šlo skupaj z dogotkom nevžiga v prvo ob vlagi
in še nekaj drugih opcij vendar naj bi bile te bolj eksotične

Problem 2
avto manj vleče oz. da nekje izgubi precej konjev. Na uč bi rekel, da mu manjka na trenutke 30 (avtocesta v klanec). Poraba pa je tudi večja, kot naj bi bila. Lahko, da sta sindroma povezana.

- problem - (čiščenje) šob,
- problem filtra za gorivo
- problem pumpe
- še nekaj drugih teorij

Načeloma je moj zaključek, da se za "začetek" naredi sledeče:
- menjava svečk,
- menjava kablov "za svečke",
- menjava filtra za gorivo,
- menjava akumulatorja
- menjava senzorja za toploto mašine
- čiščenje šob


Prosim za vaše dragocene misli :). Načeloma sem analfabet kar se tiče avtomobilov.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po jun 30, 2008 8:56 pm

Kok kompliciraš. :D :shock:

Vlaga tut tebi verjetno ne paše. Tut če si iz LJ :)
Če je vroče pa bencin iz injektorjev( al pa iz vplinjača) enostavno izhlapi in morš sam dvakrat gas zahodit preden zaverglaš.
Isto mi je delala Favoitka. Pozimi pri -15 vžgala k ruski tank. Poleti pa ko je dalj časa stala na soncu, pa ni v prvo vžgala če nisi mal benza ji dal.

Da gre avto slabše in da ima malce večjo porabo je pa tut vročina kriva. Sej ma motor raje mrzel zrak kot pa vroč. Če pa še klimo laufaš...
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
goldhorn
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr maj 28, 2008 1:13 pm

Napisal/-a goldhorn Po jun 30, 2008 9:08 pm

AgitatoR je napisal/-a:Kok kompliciraš. :D :shock:

Vlaga tut tebi verjetno ne paše. Tut če si iz LJ :)
Če je vroče pa bencin iz injektorjev( al pa iz vplinjača) enostavno izhlapi in morš sam dvakrat gas zahodit preden zaverglaš.
Isto mi je delala Favoitka. Pozimi pri -15 vžgala k ruski tank. Poleti pa ko je dalj časa stala na soncu, pa ni v prvo vžgala če nisi mal benza ji dal.

Da gre avto slabše in da ima malce večjo porabo je pa tut vročina kriva. Sej ma motor raje mrzel zrak kot pa vroč. Če pa še klimo laufaš...


Prej sem imel tudi Accenta in vedno je vžgal iz prve. Torej ne morem sprejeti, da je normalno, da lahko tudi po 3x vžigam avto če je vroče + 10 sekund presledka :shock:

Na drugi strani pa se 30 konjev tudi ne more zgubit kar nekam... primerjam bivši Accent in "novejši". :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po jun 30, 2008 9:55 pm

To je regulator pritiska bencina na rampi od ajnšpric diz. Ni drago, zamenjaj. Mene to isti zeza, pa čakam en frej dan, da zamenjam. Imam pa to zamotano, ker moram glavo podirat, rampa z regulatorjem je na prvih treh cilindrih od šestih. (Motronic MP7.0)
 
goldhorn
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr maj 28, 2008 1:13 pm

Napisal/-a goldhorn To jul 01, 2008 12:09 pm

Danes sem dal avto na tester in pokazal je napako na neki "anteni" vžiga. Jutri se bo menjala.

Menjal bom še filter za gorivo ter ostale stvari se bodo preverile, če so res v stanju "kot bi morale biti" (filter za zrak, svečke...).

Predvidevam, da bodo problemi z vžigom rešeni :). Sicer pa poročam naprej...

P.S.: Mnenja in ideje so še vedno zaželjene :).
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb To jul 01, 2008 2:03 pm

"Antena vžiga" je verjetno antena, ki sprejema kodo iz ključa, če imaš tega kodiranega.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov