Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Petterr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če apr 17, 2008 8:01 pm

Kako preveriti delovanje alternatorja

Napisal/-a Petterr Sr jul 09, 2008 11:15 am

Zdravo,
Danes se mi je na Meganu izpraznil akumulator, kljub temu, da nisem pustil nobenega porabnika prižganega. S kabli sem sicer avto vžgal.
Sedaj pa me zanima, kako bi najlažje preveril, če alternator polni akumulator? Ker sumim, da je tukaj nekaj narobe? Ne bi namreč rad kupil novega akumulatorja in potem ugotovil, da je v resnici alternator.
Torej, kako na Meganu preverit, če alternator polni akumulator?
Hvala!
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1328
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Napisal/-a mevden Sr jul 09, 2008 11:39 am

moraš izmeri moč akumolatorja ko je avto prižgan.
ko je avto prižgan mora biti malce na 14V.
Če ni prižgan tm okol 12V.

kar je pa manj pa itak ni dobr.

kok je pa star akumolator?
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Sr jul 09, 2008 11:45 am

mevden je napisal/-a:moraš izmeri moč akumolatorja ko je avto prižgan.
ko je avto prižgan mora biti malce na 14V.
Če ni prižgan tm okol 12V.

kar je pa manj pa itak ni dobr.

kok je pa star akumolator?


×2 :lol:
 
Petterr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če apr 17, 2008 8:01 pm

Napisal/-a Petterr Sr jul 09, 2008 2:51 pm

Akumulator ima že kake 3 leta na grbi.

Kaj akumulator izmerim kar z voltmetrom med obema klemama?
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Sr jul 09, 2008 2:56 pm

ja, z voltmetrom zmeri napetost med klemama.
Pa meri se napetost in ne moč, kot je bilo zgoraj napisano (in to celo 2x :roll: )
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Sr jul 09, 2008 9:01 pm

zlabon je napisal/-a:ja, z voltmetrom zmeri napetost med klemama.
Pa meri se napetost in ne moč, kot je bilo zgoraj napisano (in to celo 2x :roll: )


Res se meri napetost, toda hkrati tudi moč. Če kje "pušča" pomeni, da ni moči in posledično napetost pade, got it? 8) Bistvo je bilo povedano. Ponavadi mora voltmeter pokazati 14,5 V.
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Sr jul 09, 2008 9:06 pm

paskvale je napisal/-a:
zlabon je napisal/-a:ja, z voltmetrom zmeri napetost med klemama.
Pa meri se napetost in ne moč, kot je bilo zgoraj napisano (in to celo 2x :roll: )


Res se meri napetost, toda hkrati tudi moč. Če kje "pušča" pomeni, da ni moči in posledično napetost pade, got it? 8) Bistvo je bilo povedano. Ponavadi mora voltmeter pokazati 14,5 V.

majster ne ti men "got it" kar se štroma tiče. Napetost je napetost, moč je pa produkt napetosti in toka, ok? Aja, štrom ne pušča ker ni voda...
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Sr jul 09, 2008 9:08 pm

Meri se napetost, ker merimo Volte. Bodimo eksaktni, saj ni to debata na kulinaričnem forumu o temi avtoelektrike.
 
Uporabniški avatar
Končar
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne maj 11, 2008 8:37 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a Končar Sr jul 09, 2008 9:12 pm

Prižgi avto,in izmeri z voltmetrom napetosm med obema klemama,če ti pokaže 14..3-14.6 potem alternator polni akumulator,če ne ga ne,pa ko daš kontak ti mora lučka za alternator posvetit,če ti ne posveti je lahko tudi žarnica zanič in tudi brez nje alternator ne dela. LP TADEJ
ja res smešn... nenormalno smešn
Za ljudi so znaki, za živino pa planke!
 
Uporabniški avatar
batek
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So apr 29, 2006 5:39 pm

Napisal/-a batek Če dec 25, 2008 7:13 pm

Evo mene zanima naslednje: ali alternator dela ves čas s polno močjo (ima enak uporna gredi) in pobira moč motorju ali se sklaplja kot npr. kompresor klime. :(
batek
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če dec 25, 2008 8:11 pm

Alternator se ne odklaplja kot kompresor.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Če dec 25, 2008 8:16 pm

Regulator v alternatorju je povečini sestavljen iz enega močnostnega tranzistorja, in nekaj manjših, krmilnih. Tako kot je regulator zgrajen, deluje v linearnem načinu. To pomeni da sproti prilagaja moč, odvisno od toka ki ga potegnejo porabniki, oziroma od izpraznjenosti akumulatorja. Tako enkrat vzame več moči motorju, drugič manj.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov