Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
ernest1b
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr jul 16, 2008 9:03 pm

peljal ko je gorela lučka za olje. Lahko kaj škode?

Napisal/-a ernest1b Sr jul 16, 2008 9:05 pm

Danes sem kupil rabljen clio 1.2 motor. Predno sem prišel do doma sem naredil cca 130km. Zadnjih 40km mi je vedno ko sem malo hitreje pripeljal v malo bolj oster desni ovinek požmigala lučka za olje, nato je ugasnila.

Doma sem preveril nivo olja. Ko sem dolil liter še vedno ni doseglo merila, po litru in pol je bilo malo nad minimumom.

Malo me skrbi, ker mi je potem kolega rekel, da moraš takoj ko vidiš lučko ob prvi črpali dolit gorivo in da lahko precej poškeduješ mašino.
Vprašanje: Je lahko prišlo že pri teh 40km do obrabe in škode na motorju zaradi pomankanja olja?
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr jul 16, 2008 9:11 pm

sej ti ni zaribal motor...drgač pa kriza bi bila če bi ti lučka skos gorela...takrat ugasneš avto zaradi preventive...če se ti pa v ovinku pržiga ga pa naliješ ob prvi priliki oziroma čimprej...men se tud prižiga v ovinkih na šipki ko pa gledam ko je mrzu motor ga je pa še dovolj.na ravnem seveda se to gleda. ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Sr jul 16, 2008 9:42 pm

pr fotrovi vectri lučka sploh ni gorela, sam avto je začeu ful čudno ropotat, precej kovinski zvok je meu. cca 1 tedn se je vozu tako, na konc, ko smo ga posodil starmu atetu za na morje in je šou preverit olje, ga ni bilo notri niti za kapljo :lol:, je zlil notr ene 4 al 5 kantic, pol je pa nehalo čudno ropotat :lol: :lol:

blo je pa hmal za servisom, pa fotr sploh ni razmišlu o tem, da neb blo olja, zato tud preverju ni...

aja, govorim o vectri 2.0 DTI :D
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Sr jul 16, 2008 9:43 pm

Poznam primer Toyote Avensis 2.0. Na servisu so iztočili olje, pozabili pa so ga potem nazaj nalit. Lastnik je prevozil 2000 km, pol pa je začel avto ružit kot diesel. Samo šel je pa še vedno.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
drot1625
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Pe feb 01, 2008 9:24 pm
Kraj: Sevnica

Napisal/-a drot1625 Sr jul 16, 2008 9:49 pm

Brez skrbi.Imam ravno tako clio 1.2 ,pa mi je podobno lučka utripnila v ostrem
ovinku.Doliu sem 1 liter olja ,motor pa deluje normalno naprej.
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Re: peljal ko je gorela lučka za olje. Lahko kaj škode?

Napisal/-a uros_p Sr jul 16, 2008 10:50 pm

ernest1b je napisal/-a:Danes sem kupil rabljen clio 1.2 motor. Predno sem prišel do doma sem naredil cca 130km. Zadnjih 40km mi je vedno ko sem malo hitreje pripeljal v malo bolj oster desni ovinek požmigala lučka za olje, nato je ugasnila.

Doma sem preveril nivo olja. Ko sem dolil liter še vedno ni doseglo merila, po litru in pol je bilo malo nad minimumom.

Malo me skrbi, ker mi je potem kolega rekel, da moraš takoj ko vidiš lučko ob prvi črpali dolit gorivo in da lahko precej poškeduješ mašino.
Vprašanje: Je lahko prišlo že pri teh 40km do obrabe in škode na motorju zaradi pomankanja olja?


Jaz bi olje dolil :D

Lučka je opozorilna. Ko zažmirka se sigurno ni priporočljivo voziti še kakšen teden ali več. Teh 40km pa verjetno ni kaj hudega povzročilo, sploh ker se ti je prižigala občasno in v ovinkih.
Vsekakor pa doliješ olje takoj ko je to mogoče.
Slika
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Sr jul 16, 2008 11:53 pm

AudiFreak je napisal/-a:Poznam primer Toyote Avensis 2.0. Na servisu so iztočili olje, pozabili pa so ga potem nazaj nalit. Lastnik je prevozil 2000 km, pol pa je začel avto ružit kot diesel. Samo šel je pa še vedno.

Če ni blo prav nič olja noter to, da je prevozu 2000 km enostavno ni možno, ker čisto brez olja bi že po 200 m stopilo ojnične ležaje in še marsi kaj drugega!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če jul 17, 2008 6:40 am

Avto se maže na dva sistema, eden je na črpalko, ki potiska olje v glavne, ojnične ležaje in odmično gred. Drugu sistem temelji na pomakanju ojnic v olje in oblivanje spodnje strani batov, kar maže cilindre, batne obročke in hladi motor. Ob izpadu olja ta del mazanja izostane. Ko pa je olja v motorju res malo, v ostrih ovinkih oljna pumpa potegne zrak, to je ta značilni zvok. Čisto brez poškodb tak motor ne more biti.
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2260
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Če jul 17, 2008 6:41 am

Lučka ne opozarja na nizek nivo olja, ampak se prižge, ko je tlak olja prenizek, to pa pomeni, da pumpa ne dobi več dovolj olja in se začne oljni film trgati!!

Tako da blagodejnega učinka na motor ta tvoja vožnja ziher ni imela!!

Ne vem kako se lahko 40km voziš, če ti v vsakem ovinku gori lučka za olje?
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Če jul 17, 2008 9:15 am

Se vidi, da je čas kislih kumaric, sedaj bo en napisal ,da je brez hladilne tekočine imel motor samo 50°C celzija po AC pri hitrosti 160kmh :D :shock: :roll: A je to kaj narobe za motor :?:
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Če jul 17, 2008 10:45 am

HOLLAND je napisal/-a:
AudiFreak je napisal/-a:Poznam primer Toyote Avensis 2.0. Na servisu so iztočili olje, pozabili pa so ga potem nazaj nalit. Lastnik je prevozil 2000 km, pol pa je začel avto ružit kot diesel. Samo šel je pa še vedno.

Če ni blo prav nič olja noter to, da je prevozu 2000 km enostavno ni možno, ker čisto brez olja bi že po 200 m stopilo ojnične ležaje in še marsi kaj drugega!


Tako je rekel moj predavatelj. Motor so mu pol menjali iz preventive, ker je tako zahteval. Tisto glede km jaz ne vem če je res. Rekel je tudi, da niti nebi vedel, če ne bi že pred tem imel enkrat dizla in zato pozna razliko v zvoku ( uni.dipl.inž.str. :roll: )
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Če jul 17, 2008 10:57 am

RedBaron je napisal/-a:Lučka ne opozarja na nizek nivo olja, ampak se prižge, ko je tlak olja prenizek


Točno tko!
včasih... ko posveti lučka je lahko že prepozno...
zato redno kontrolirajte tekočine... in...
zapomnite si da rdeča lučka na armaturni pomeni STOP!
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Karletto
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: To feb 13, 2007 10:27 pm
Kraj: KP

Napisal/-a Karletto Če jul 17, 2008 11:01 am

včasih je dobro tudi zapisat v kako knjižico v avtu -> stanje kilometrov, vrsto/ znamko olja, koliko si dolil in do kje si dolil (na šipki)
Zadnjič spremenil Karletto, dne Če jul 17, 2008 11:03 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Če jul 17, 2008 11:02 am

Fantje, če je motor brez KAPLJICE olja ne narediš niti par km, kaj šele 2000 km :D :D :D :D . Druga štorja je ča ga precej manjka...
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Če jul 17, 2008 7:49 pm

V kolikor si se vozil in da se je lucka prizigala lahko pricakujes, trajne poskodbe na lezajih, ojnicah in batih. Cilindri zubijo sledi honanja, in temu sledi poraba olja.
Mene za modija!!! :)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če jul 17, 2008 8:09 pm

če se ti v ovinku prižge za 2-3 sek ne more biti nič narobe
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm

Napisal/-a target_practice Pe jul 18, 2008 9:29 am

im nobody je napisal/-a:če se ti v ovinku prižge za 2-3 sek ne more biti nič narobe


Ma nemoj.
Si mogoce pomislil da imas v hitrejsem ovinku vedno nad 3krpm in da so to ze kar obrati. Zelezo na zelezo pri takih obratih, in pri takih obremenitvah kot so v motorju se ze kar pozna.

Vrjemi govorim iz lastnih izkusenj. Vsakic ko sem naredil obrat za 180°mi je posvetila lucka, in tisti motor danes pije cca pol litra olja vec, s tem da imam prisotne neke mikrovibracije v motorju.
Mene za modija!!! :)
 
Ogo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: To jul 15, 2008 12:00 am

Napisal/-a Ogo Pe jul 18, 2008 11:48 am

Ko se prižge lučka za olje pomeni, da moraš avto ustaviti, pregledati situacijo in odpraviti problem preden z vožnjo nadaljuješ. Nivo olja mora biti med MIN in MAX oznako na šipki, lučka pa se prižge, ko je nivo olja že orenk pod MIN oznako.

Opozorilne lučke v avtomobilu namreč niso za okras. In mi ni jasno, kako jih nekateri ne upoštevajo. Tako kot moj prijatelj z Vectro. Občasno se mu je prižigala lučka za okvaro na motorju in seveda on bit pameten, tega problema ni nikoli razčistil, tudi avto je servisiral pri fušarju, ki o kaki diagnostiki pojma nima. Dokler nismo šli na 1000 km dolgo furo v Nemčijo. In smo potem razčiščevali problem na nemškem avtobanu, na odstavnem pasu, ko motor ni hotel več vlečt in bi nas kmalu kak tovornjakar snel in poslal v večna lovišča. :?

Ogo
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe jul 18, 2008 12:37 pm

Ni jasno navedeno, ali se je prižigala lučka od nivoja ali od pritiska, vsekakor pa je manjkalo skoraj pol olja. Če ima srečo, cilindri niso še porisani, ojnični ležaji pa stečejo in zaregljajo, ko zmanjka pritiska za nekaj časa. Ta dva sistema mazanja sta ločena, zato je treba paziti na nivo olja. Preveč olja izrazito klompa z ojnicami po mazalnem prostoru, rado povzroča dodatni pritisk in izriva semeringe na glavni gredi. Torej pri hladnem 2mm pod zgornjo max oznako. Če avto v ostrejših ovinkih zareglja in pokaže na pomanjkanje pritiska olja, torej pumpa zajame na prazno, je govora o vozniku, ki je tehnični analfabet. Vsak pa seveda po svoje, tako eni superdragi sintetični Motul ali Mobil1 na 10.000, drugi čaka na lučko in hodi po robu.
 
Uporabniški avatar
dskrab
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Sr maj 04, 2005 10:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dskrab Pe jul 18, 2008 1:57 pm

Je pa še nekaj v tem tvojem primeru ane. Da ti ne veš koliko dolgo se je ta bivši lastnik tega clio-ta vozil tako brez zadostne količine olja. Mogoče celo par tisoč km. Samo pomoje ni neke krize, če ti še ni začelo nič ropotati v motorju.

LP,
Dejan
Sej nimaš kej! Tko je pa nč drugač!

It`s not just JDM. It`s a LIFESTYLE !
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov