Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Mare_K
Novinec
 
Prispevkov: 143
Pridružen: Če mar 29, 2007 5:33 pm
Kraj: NG

Rožlanje v motorju...

Napisal/-a Mare_K To avg 05, 2008 11:50 am

Pozdrav,

Imam že dalj časa ta problem, da ko avto prižgem in ga pustim v prostem teku se zasliši neko rožljanje, ko pa pritisnem sklopko se to rožljanje prekine. .....seveda se rožljane v avto ne sliši, sliši se samo ko avto stoji na mestu brez pritisnjene sklopke.

Avto je Clio 2004, na servisu so mi rekli da nevejo točno kaj je vendar bi morali verjetno razdret menjalnik ampak niso sigurni da bi to odpravilo napako in to kar neki €€€. Povedal je še, da če se ne bo nič poslabšalo to rožljanje da ni nič hujšega in da nebi on tega popravljal.
Minilo je že leto in rožljanje je še vedno isto. :roll:

Zdaj me pa zanima vaše mnenje, ter če je že kdo imel kašne podobne izkušnje in kaj bi to lahko bilo.

Hvala in Lp
♫ ♫ ♫
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND To avg 05, 2008 12:09 pm

Kako bol točno zgleda to rožljanje? Lahko, da je samo potisni ležaj, ker če neha rožljat ko stisneš sklopko je možno samo, da je sklopka ali pa menjalnik.
Pa še en nasvet. Če si iz Nove Gorice si verjetno peljal na servis v Kromberk. Za naprej ti svetujem, da ga voziš na Renault v Tolmin!
 
Uporabniški avatar
Mare_K
Novinec
 
Prispevkov: 143
Pridružen: Če mar 29, 2007 5:33 pm
Kraj: NG

Napisal/-a Mare_K To avg 05, 2008 2:08 pm

HOLLAND je napisal/-a:Kako bol točno zgleda to rožljanje? Lahko, da je samo potisni ležaj, ker če neha rožljat ko stisneš sklopko je možno samo, da je sklopka ali pa menjalnik.
Pa še en nasvet. Če si iz Nove Gorice si verjetno peljal na servis v Kromberk. Za naprej ti svetujem, da ga voziš na Renault v Tolmin!


Ja za Tolmin vem da so dobri ga je oče večkrat peljal v tja, nisem pa prav iz Nove Gorice je pa kar en kos poti do Tolmina :) ....zdej glede tega rožljanja...na servisu mi je takrat reku ( Kromberk) da sklopka ni ker dela vredu....kako pa zgleda to rožljanje, hmmm :? nevem kako bi razložu pač kot da neki melje v "motorju"...ko pa sklopko pritisnem je tišina :lol:

Zdej ta potisni ležaj.....kolko pride nov ? :P
♫ ♫ ♫
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb To avg 05, 2008 2:19 pm

Skoraj zagotovo to rožljanje izhaja iz menjalnika. Za začetek zamenjaj olje v menjalniku. To bo še najcenejši poseg. Lahko dodaš tudi kak aditiv (npr. QMI ali podobno http://www.qmi.si/slo/izdelki.html#2 ).

Če te bo kaj potolažilo, naj ti povem, da smo pri hiši imel že dve Ladi Samari (sicer bolj šlampast avto, pa vendar) in pri obeh je že serijsko rožljal menjalnik. Ko si pritisnil sklopko, pa je rožljanje nehalo. Vozili smo ju dolgo in ni bilo popolnoma nič narobe.
 
Uporabniški avatar
Mare_K
Novinec
 
Prispevkov: 143
Pridružen: Če mar 29, 2007 5:33 pm
Kraj: NG

Napisal/-a Mare_K To avg 05, 2008 2:38 pm

svadreb je napisal/-a:Skoraj zagotovo to rožljanje izhaja iz menjalnika. Za začetek zamenjaj olje v menjalniku. To bo še najcenejši poseg. Lahko dodaš tudi kak aditiv (npr. QMI ali podobno http://www.qmi.si/slo/izdelki.html#2 ).

Če te bo kaj potolažilo, naj ti povem, da smo pri hiši imel že dve Ladi Samari (sicer bolj šlampast avto, pa vendar) in pri obeh je že serijsko rožljal menjalnik. Ko si pritisnil sklopko, pa je rožljanje nehalo. Vozili smo ju dolgo in ni bilo popolnoma nič narobe.


olje so mi že takrat zamenjali na servisu..in je blo boljše ampak je s časmo postalo isto rožljanje...sej avto dela povsem normalno že 3 leta.
♫ ♫ ♫
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To avg 05, 2008 3:01 pm

najbolje da posnames zvok pa da slisimo bi se dal vrjetn lazje pomagat.jst mislm da z menjalnikom ni nic narobe.tako kot nekdo nad mano sumim da bi znau bit potisni lezaj.
kok stane za reno nevem,za mojga golfa je 70 eur.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To avg 05, 2008 3:37 pm

Mislim da točno vem kako rožljanje opisuješ.....če se bom spomnu bom posnel. Je pa to zvok podoben mletju nečesa....

Ležaj v menjalniku. Ampak men tako melje že 150.000km pa še vedno melje pa še dolgo bo....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
matjaz19
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: To maj 02, 2006 9:13 pm

Napisal/-a matjaz19 To avg 05, 2008 3:51 pm

Da ne bom nove teme odpiral.
Kje se na puntotu l.97 olje menjalnika notri nalije, če ma kdo kako sliko bi prosil.
mogu bi menjat počasi.
Hvala
 
pingvin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr maj 28, 2008 9:20 pm

Napisal/-a pingvin To avg 05, 2008 9:29 pm

Enako meni rožlja pri škodi TDI, že odkar je nova. Pa po 2 letih in 45.000 km še vedno melje enako glasno in z istim zvokom, kot je na začetku, tako da se niti ne sekiram kaj preveč. Kaj se pa to sliši, pa nimam pojma. Mogoče dvomasni vztrajnik ?!
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 To avg 05, 2008 10:36 pm

Lahko se tudi sliši košara sklopke ki z let postane dotrajna tudi če je sklopka še dobra. Toda po vsej verjetnosti je dvomasni vztrajnik in ni fiksen pa ropota v leru z dodajanjem gasa v leru ta preneha ropotat. Če pa je vztrajnik res močno uničen, se avto obnaša da pri pospeševanju nima moči, motor hitro obrate izgublja po puščanju sklopke, da ne govorim kako je problem prestavljati. Tako da js menjalnika nebi v nobenem primeru razstavljal. Da veš če je menjalnik pokvarjen, vsako prestavo posebi preverjat, da pustiš gas pa z motorjem bremzaš avto. Takrat slišiš zvoke iz menjalnika če so zobniki na mestu.
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS To avg 05, 2008 10:50 pm

Scorp84 je napisal/-a:Lahko se tudi sliši košara sklopke ki z let postane dotrajna tudi če je sklopka še dobra. Toda po vsej verjetnosti je dvomasni vztrajnik in ni fiksen pa ropota v leru z dodajanjem gasa v leru ta preneha ropotat. Če pa je vztrajnik res močno uničen, se avto obnaša da pri pospeševanju nima moči, motor hitro obrate izgublja po puščanju sklopke, da ne govorim kako je problem prestavljati. Tako da js menjalnika nebi v nobenem primeru razstavljal. Da veš če je menjalnik pokvarjen, vsako prestavo posebi preverjat, da pustiš gas pa z motorjem bremzaš avto. Takrat slišiš zvoke iz menjalnika če so zobniki na mestu.


Isto je meni mehanik reku, ki je pooblaščeni serviser na Renault servisu. In hkrati moj sorodnik. Tako da nekaj bo na tem.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 To avg 05, 2008 11:32 pm

Matjaz19: Punto ima čep na sprednji strani menjalnika, cca 10cm od dna
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Sr avg 06, 2008 7:06 am

Sigurno je potisni ležaj!
Slika
 
Uporabniški avatar
Mare_K
Novinec
 
Prispevkov: 143
Pridružen: Če mar 29, 2007 5:33 pm
Kraj: NG

Napisal/-a Mare_K Sr avg 06, 2008 9:51 am

...kako je to smešno tle mi govoriste o potisne ležaju ki je verjetno najmajši strošek.... od mehanika na pooblaščenem servisu pa ni bilo ne duha ne sluha o tem, oni bi šli kar menjalnik razdirat :roll: :lol:

Bom poskusu posnet to rožljanje, če se bo kaj slišalo.

Lp
♫ ♫ ♫
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Sr avg 06, 2008 9:57 am

torej, dobil si precej napačnih odgovorov. Potisni ležaj odpade ker, potisni ležaj tuli ko stisneš sklopko, če je sklopka spuščena se vrtilni moment prenaša preko motorja, sklopke na menjalnik (imaš v prostem teku). Vrti se glavna os menjalnika ;) Potisni ležaj ima le funkcijo, ko je potrebno pritisniti sklopko in prekiniti prenos sil. Tako da bo kar menjalnik tisti krivec :)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr avg 06, 2008 12:50 pm

Žiiga sicer dobro napisano, ampak potisni ležaj je fuč tudi takrat, ko maš ti avto v leru, in ti rožlja, ko pa kuplongo stisneš pa neha. To lahko pri kombijih opaziš dostkrat. Ropota pa zato ker se potisni ležaj obnuca in se suče okoli osi. Vsaj pri kombijih.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Sr avg 06, 2008 4:25 pm

Že že, samo potem ropota neprekinjeno v katerikoli prestavi ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov