Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Mmatej
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po avg 18, 2008 6:30 pm

Težave z vžigom Peugeot 106

Napisal/-a Mmatej Po avg 18, 2008 6:54 pm

Imam Peugeota 106, mašina 1.4i, letnik 92, prevoženih 190.000km; od kar ga imam je avto delal brez težav (2 leti), do sedaj:S

Avto hladen noče vžgat; mašina vergla, ampak ne vžge; tudi če ga priklopim na kable ni sprememb-samo močneje vergla; akumulator, bencinska črpalka, štarter, varovalke vsi delajo; svečke in razdelilna kapa vžiga z rotorjem so bile menjane; bencina je dovolj:)
Če se ga v prestavi porine do vžiga, avto vžge in se vozi normalno; obrati ne nihajo in ne crkuje; prav tako brez problema vžge če je topel.

Počasi mi že zmanjkuje možnih krivcev. Trenutno imam na sumu oviran dotok goriva kje pri šobi, ali pa kakšne probleme s tuljavo, samo se mi ti problemi ne zdijo preveč logični glede na to da se avto vozi normalno.

Vseh predlogov bom zelo vesel.
Lp
 
Mmatej
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po avg 18, 2008 6:30 pm

Napisal/-a Mmatej So avg 23, 2008 11:00 am

Avto ima sedaj nove simptome;
Vžigati je začel normalno, sedaj se včasih med vožnjo ugasne, obrati pa padejo na 0, kljub temu da je v prestavi in se premika; hkrati se prižge oranžna lučka za motor.
Če ga ustavim in pustim za kakšno minuto pri miru zopet vžge.
Predlogi?
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka So avg 23, 2008 12:25 pm

Probaj zamenjat senzor za temperaturo vode ki ga imaš na glavi, ter motorček prostega teka.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk So avg 23, 2008 12:54 pm

Jeaka je napisal/-a:Probaj zamenjat senzor za temperaturo vode ki ga imaš na glavi, ter motorček prostega teka.

Oprosti, ampak.. a ti na kakem uradnem servisu delaš?
Tam je praksa vse zamenjat (kar uporabnik plača) enkrat boš že zamenjal stvar, ki je crknila :?
Glede na to da je "i" motor, zna bit elektronika, špula (se pregreva?), šobe. Ker če avto med vožnjo crkuje, ne vem, kaj ima veze z motorčkom prostega teka.
Pa ni mi jasno, kako obrati padejo na 0, če se avto premika. Razen, če je v leru ali maš pa sklopko stisnjeno. Malo bolj natančno razloži.
LP
Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka So avg 23, 2008 2:02 pm

Vžigalna tuljava.....
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
Mmatej
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po avg 18, 2008 6:30 pm

Napisal/-a Mmatej So avg 23, 2008 7:12 pm

Ko se mi je to nazadnje zgodilo sklopke nisem imel stisnjene, imel sem v tretji prestavi in se peljal z okrog 30 km/h po klancu navzdol. Avto sem ustavil, pustil stat 2 minuti, ga spustil po klancu, dal v drugo in je vžgal.

Tudi mene bega kako so lahko padli obrati na nič; je pa bil to zelo hiter padec, kazalec se pa po tem ni niti malo premikal gibanju avta navkljub; ali je mogoče da je prišlo do popolnega izpada elektrike (prebijanje, tuljava) ?

Drugače pa kar se tiče teka motorja ni nihanj v obratih zato sklepam da ni motorček prostega teka; ko je avto segret ima konstantno okrog 800 obratov, brez nihanj.

Crkne mi pa ponavadi po par kilometrih vožnje.

Kako lahko preverim če je kriva vžigalna tuljava?

Pa hvala za odgovore
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka So avg 23, 2008 7:57 pm

Takrat ko ugasne potegni dol kabel od vžigalne tuljave in ga pri verglanju približaj do kakšne mase.Verjetno boš rabil pomočnika. Če bo iskra preskakovala s tuljavo ni narobe nič, če pa iskre ne bo...potem pa je to to.
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
Uporabniški avatar
gorki
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: So apr 29, 2006 9:42 am

Napisal/-a gorki So avg 23, 2008 8:28 pm

Lahko bi bila napaka na električni napeljavi. Tudi moj ni hotel vžgati in avtoelektičar je našel poškodovan ele. vodnik (poškodovana izolacija), ki povezuje akumulator in računalnik avtomobila. Po sanaciji napeljave avto deluje in teče bolj mirno... Zgleda, da zaradi vlage, ki pride do napeljave in se zadržuje v kanalu po katerem so napeljani kabli čez čas uniči izolacijo in pride do korozije oz prebijanja kablov. Upam, da boš čimprej odkril napako.
Lp, Gorki
 
Mmatej
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po avg 18, 2008 6:30 pm

Napisal/-a Mmatej Po avg 25, 2008 9:43 pm

Sem preizkusil če da vžigalna iskro in ni bilo nič. Je pa čudno da je avto preden sem sprobal delal, takoj po preizkusu pa ne več :D
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Po avg 25, 2008 10:34 pm

Obratomer je vezan na tuljavo, torej na tuljavi ni bilo več pulzirajočih 12V in je obratomer nehal delat. Jaz bi najprej dobro spucal mase in kleme, če ne bi pomagalo bi preveril modul vžiga in senzor glavne gredi oz senzor pri frtajler kapi (oba sta hallova senzorja). Če to ni, preveri ključavnico, poskusi jo malo pojugat med delovanjem, pa če motor ugasne si našel problem. Toliko za začetek
 
Mmatej
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po avg 18, 2008 6:30 pm

Napisal/-a Mmatej Pe avg 29, 2008 10:40 am

Mase in kleme so spucane, ključavnica dela, modul vžiga sem pa ''testiral'' za pregrevanje s tem da sem ga ohladil z vodo, ko je avto crknil in ni pomagalo. Najbolje bi bilo da bi sprobal z delujočim modulom, ampak ga na nimam na razpolago. Senzorja glavne gredi mi še ni uspelo locirati.

Drugače pa avto sedaj vžiga v prvo, par minut laufa normalno, ko se pa segreje pa crkne.
Za kakršnekoli drugačne načine testiranja se priporočam, če ne bo šlo drugače grem pa na servis...
 
Dario
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Po avg 11, 2003 11:19 pm

Napisal/-a Dario Pe avg 29, 2008 12:38 pm

Madonca a je sezona taka da mamo tok problemov z neužiganjem avta?
Kolegov mojih je kar nekaj in jaz med njimi sem tudi.
Jaz grem menjat aku v ponedeljek ker je že star in bom videl kako in kaj?

Imam pa podoben problem, glih tako mi je med vožnjo obratomer naglo padel za 500rpm pri 4000rpm. in to 2x z razmakom 2-5km na avtocesti v 5 prestavi.
Meni po daljši vožnji ni hotel takoj vžgat.
Sedaj po mestu spet užiga a enkrat užge takoj ko ključ obrnem, drugič pa malo dlje vergla vergla in užge, zjutraj pa kdak pa kdaj komaj da obrne, kdaj pa takoj neglede na temperaturu, nevem pa kako kaj vlažnost vpliva na to?
Bom videl kako bo aku pomagal, nato pa še senzor prostega teka menda? al neki podobnega?
 
Uporabniški avatar
eLiSiR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po nov 29, 2004 3:47 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a eLiSiR To sep 02, 2008 11:59 pm

Sam imam tudi probleme z mojim avtekom in vžigom. Namreč, ob hladnejšem - mogoče vlažnejšem vremenu avto noče takoj vžgat. Ko mi ga pa že rata vžgat je pa zelo švohoten in mi cuka in celo crkuje vse dokler se ne segreje, potem dela kot nov. Vžge tudi takoj. Med vročim vremenom tudi ne dela problmov. Kaj bi najbolj verjetno blo narobe? ca. koliko stane popravilo? Lahko kaj sam naredim?

Lp
ka te tu dam?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr sep 03, 2008 7:17 am

Težko se na pamet ugiba o vzrokih. Prvi prijem je, da se natopi krpa z WD40 in dobro prebriše in očisti kabeljne. Če ima avto razdelilno kapo, se jo odmontira (pazljivo in označeno po kablih) in od zunaj enako očisti z WD40. Znotraj med centralnim grafitnim kontaktom na fedru in posameznimi pini za cilindre je običajno ogljena sled v obliki nitke. Najprej se poskusi sčistiti s krpo, če ne gre, pa nalahko z ostrim prednetom ostrgaš te obloge. Enako čiščenje velja za rotorček. Nazaj sestaviš in probaš. Običajno pri starejših avtih izboljša odzivnost pri vžigu.
 
Mmatej
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po avg 18, 2008 6:30 pm

Napisal/-a Mmatej Če sep 25, 2008 4:21 pm

Avto (peugeot 106 iz naslova) je bil pri mehaniku ki je rekel da je fuč modul za vžig. Ta modul je bil zamenjan in sedaj so motnje z vžigom odpravljene. S starim niti ni več vžgal, z novim pa vžge vsakič v prvo.
Samo na žalost se pa problemi tu niso nehali, saj ko sem peljal avto na prvo poskusno vožnjo mi je po 20 min vožnje spet crknil, tako kot prej so obrati kar naenkrat padli na nič, po 3 minutah čakanja pa je avto normalno vžgal in sem se lahko odpeljal domov. Tik preden je crknil so električni porabniki (ura, radio) malo utripali, kot da je prišlo do nihanja dobave elektrike.
Drugo poskusno vožnjo ni bilo nobenih problemov, avto je deloval eno uro brez problemov, ni bilo nobenih nihanj elektrike, vozil se je normalno.
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Pe sep 26, 2008 12:49 pm

jaz sem imel takšne probleme, ker mi vzmet na razdelilni kapi ni dovolj pritiskala centralnega kontakta na rotor. poskusi z drugo razdelilno kapo
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk So sep 27, 2008 8:57 am

_YUGO-GVX_ je napisal/-a:jaz sem imel takšne probleme, ker mi vzmet na razdelilni kapi ni dovolj pritiskala centralnega kontakta na rotor. poskusi z drugo razdelilno kapo

Ali z drugo vzmetjo?
Na katrci (še TL varianta), se je zlomila vzmet, smo vtaknili noter vzmet od kemičnega svinčnika, de bi prišli do servisa, pa ni bilo moč dobit kape. Ta katra je še 2 leti vozila B.P., potem je pa zgnila.
LP
Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Ne sep 28, 2008 12:20 am

Poglej maso med šasijo in menjalnikom, da ni pretrgana oz. da ni slab stik pri konektorjih, ker potem se znajo take stvari dogajat, se mi zdi da so prav peugeoti imeli precej problemov s tem
 
Mmatej
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po avg 18, 2008 6:30 pm

Napisal/-a Mmatej Ne sep 28, 2008 11:28 pm

Razdelilna kapa je bila menjana ravno v časovnem obdobju ko so se pojavile te težave, tako da probam jutri staro in preverim maso...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 10 gostov