Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
zacetnik_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To maj 13, 2008 9:35 am

Pritisk v hladilni posodi Renault-megane

Napisal/-a zacetnik_ To avg 19, 2008 10:31 am

Po krajsi kot tudi daljsi voznji se mi v hladilni posodi ustvari pritisk. Avto je Renault Megane, letnik 96'. Med drugim sem opazil, da hladilne vode za moje pojme hitro zmanjkuje. Po 30-50 km voznje je nivo vode en prst pod max oznako. Pred zacetkom voznje je bil na max.

Eden od mehanikov pravi, da je treba zamenjat 'dihtungo' na glavi motorja, kar naj bi stalo okoli 300-400 €. Slucajno kdo ve kaj bi lahko bilo narobe oz. ce je res to problem.

Hvala, lp
 
Uporabniški avatar
TriCikl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 726
Pridružen: So okt 21, 2006 10:20 am
Kraj: Štajerska

Napisal/-a TriCikl To avg 19, 2008 10:43 am

Je pod avtom kakšna lužica ko je avto parkiran? Je v posodi za vodo zraven olje? Je pod pokrovčkom za olje snov podobna majonezi al pa gorčici?
Prelude To Disaster
 
zacetnik_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To maj 13, 2008 9:35 am

Napisal/-a zacetnik_ To avg 19, 2008 10:52 am

Nobene luzice ni, kot tudi ni olja v posodi (oz. zraven) -> vsaj ne da bi jaz vedel.
Glede snovi pod pokrovckom za olje, pa bom pogledal, ko domov pridem.
 
Uporabniški avatar
TriCikl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 726
Pridružen: So okt 21, 2006 10:20 am
Kraj: Štajerska

Napisal/-a TriCikl To avg 19, 2008 11:01 am

Pač če gre tesnilo glave se v motorju mešata olje ter hladilna tekočina zato nastane ta emulzija, ki potem ponavadi nabere na pokrovčku. Mislim da je ena od opcij da vidiš če je krivo tesnio glave da odpreš pokrovček posode za hladilno tekočino, prižgeš avto ter pogledaš če motor potiska vodo nazaj v posodo med delovanjem pač če voda na nek način brbota. Sam ne odpirat posode ko je avto vroč da se ne popariš z vodo :)
Kaj pa blok motorja je mastn/moker? Ko gre tesnilo glave lahko kje ven teče pod glavo.
Prelude To Disaster
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan To avg 19, 2008 12:28 pm

Pozdravljeni
Pri meganu in večini Renaultih lahko odpreš posodo ( vozilo naj bo hladno ) za hladilno tekočino in gledaš vanjo - voda mora biti mirna. V koliko se spuščajo mehurčki ali pa deluje kot bi vrel vodo je tesnilo glave zanič - kot ti je opisal "tricikl". Ni potrebno da se kje drugje vidi, lahko se izgublja skozi izpuh - kar pa posledično drugače dimi.
Lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To avg 19, 2008 2:08 pm

Voda v ekspanzijski posdo kar dobro "valovi", ker zdrava pumpa to vrti v sistemu. Prva mera je, da ustrezno zategneš vse objemke, kajti posesan zrak po segretju vode le-to izriva. Šele ko to ne pomaga, najprej zamenjaš termostat, ki z zaostajanjem odpiranja rad povzroča izmetavanje. Če še ne pomaga, začneš gledati v smeri sanacije motorne glave. Ta poseg je kombiniran z ravnanjem glave, novimi tefloni, včasih še z zamenjavo kolektorja, ki je rad počen itd.
 
zacetnik_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To maj 13, 2008 9:35 am

Napisal/-a zacetnik_ To avg 19, 2008 5:22 pm

Koliko dolgo moram opazovati vodo medtem ko je avto prizgan? Malce me cas preganja, tako da sem ga opazoval zgolj kako minuto, voda je bila mirna.
 
zacetnik_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To maj 13, 2008 9:35 am

Napisal/-a zacetnik_ To avg 19, 2008 10:17 pm

Blok motorja ni nic masten/moker...

Odlocil sem se, da od zdaj se enkrat spremljam nivo vode. Moderatorje naprosam da mi teme ne zaklepajo :)
 
zacetnik_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To maj 13, 2008 9:35 am

Napisal/-a zacetnik_ Pe avg 22, 2008 7:43 am

Hey! Spet jaz.

Vodo se še vedno porablja, pritisk po nekajminutni voznji po avtocesti (ali pa tudi po mestu) se še vedno pojavlja. To sem preveril tako, da sem odprl pokrovcek hladilne posode in je voda hotela ven zletet.

Sicer pa bi moral verjetno omeniti, da mi je enkrat (kak mesec/dva nazaj) zmanjkalo hladilne tekocine in je cev (na kateri je pokrovcek za spuscanje zraka) puscala paro. Mislim, da se je takrat vse zacelo. Od takrat naprej sem v posodo dolival le obicajno vodo. Je mozno, da pod pokrovckom motorja zato ni videt tiste snovi, ki zgleda kot majoneza?
Cev smo takrat zamenjali z novo, ker je kasneje tudi pocila.

Je potemtakem res treba zamenjati tesnilo na glavi motorja? Je to neizogibno?
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb Pe avg 22, 2008 7:54 am

Če ti je iz cevi pihala para je torej motor zakuhal. Glava se je zvila in ne tesni več. Hladilna tekočina uhaja v motorni prostor in izgoreva. Edina rešitev je menjava tesnila na glavi in brušenje glave.
 
Uporabniški avatar
TriCikl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 726
Pridružen: So okt 21, 2006 10:20 am
Kraj: Štajerska

Napisal/-a TriCikl Pe avg 22, 2008 8:01 am

Pritisk ko se voda segreje (po nekajminutni vožnji) je popolnoma normalen, zato sem malo višje napisal da ne odpiraj posode ko je avto vroč.
Če ti je zmanjkalo hladilne tekočine je čisto možno da je šlo tesnilo, če je avto zakuhu je možno da se je tesnilo "vžgalo" v glavo in je treba glavo zbrusit, v najslabšem primeru glava poči. 300-400€ se mi zdi malo veliko za servis glede na to da tesnilo ni drago (par 10e, nevem točno za megana) tudi brušenje glave ni prevelik strošek, dražje je pa če je treba menjati glavo.
Prelude To Disaster
 
zacetnik_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To maj 13, 2008 9:35 am

Napisal/-a zacetnik_ Pe avg 22, 2008 8:29 am

Koliko se je pa varno voziti dokler se zadeva ne zrihta? Pozna kdo kaksnega poceni in zanesljivega mehanika, ki bi to znal popraviti kot se sika?

Ze moj nick pove da sem v svetu avtomobilizma svez, tako da vsem ze zdaj hvala za nasvete ;)
 
Uporabniški avatar
TriCikl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 726
Pridružen: So okt 21, 2006 10:20 am
Kraj: Štajerska

Napisal/-a TriCikl Pe avg 22, 2008 9:19 am

Ne ni se priporočljivo vozit. Olje, ki pride v vodo, se začne nabirat v ceveh, hladilniku in tako dalje. Pa če se bi avto še naprej pregrevu lahko zvije glavo tako da če je res tesnilo glave čimprej zihti pa ne se velik vozit.
Prelude To Disaster
 
Landy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Pe mar 21, 2008 10:11 am

Napisal/-a Landy Pe avg 22, 2008 9:44 am

Sam sem mel podoben problem na meganu (l98). Mogel sem zamenjat tesnilo glave. Tudi pri meni je kr naprej zmanjkovalo vode in včasih je še avto belo kadil. Priporočam ti, da čim prej zamenjaš tesnilo, ker drugače boš mogel brusit glavo. Kolk pa je bila cena popravila pa ti ne znam povedat, ker takrat sem še zamenjal nekaj drugih stvari.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe avg 22, 2008 11:27 am

Za vsak slučaj le najprej zamenjaj termostat, ki je poceni.
 
zacetnik_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To maj 13, 2008 9:35 am

Napisal/-a zacetnik_ Pe avg 22, 2008 12:09 pm

Nisem omenil, da je termostat ze bil zamenjan...
 
zacetnik_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To maj 13, 2008 9:35 am

Napisal/-a zacetnik_ Po avg 25, 2008 5:47 pm

Spet jaz!

Eden od mehanikov je rekel, da je normalno ce je tak pritisk v posodi (kar se meni ne zdi). Poleg tega pravi, da je na splosno z avtom vse v redu, preverjal pa je z raznoraznimi aparaturami. Se pa strinja, da avto prevec vode pije. Po njegovem bi to znal biti zaradi tega, ker je v posodi zdaj samo voda - brez antifriza. Bo pa vseeno jutri se to preveril.

No tisto kar bi lastnike Meganov prosil, je da preverijo pritisk v posodi po malcek daljsi voznji. Ali je tudi pri vas tako, da bi voda butnila ven, ce ne bi pocasi odpirali pokrovcka? Al naredi samo "kssss" in je to-to?
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Po avg 25, 2008 6:57 pm

Ma da voda butne ven je normalno. Sistem je pod pritiskom, ki dvigne vrelišče, podobno kot ekonom lonec. Torej namesto pri recimo 95 stopinjah (odvisno od nadmorske višine) začne voda vret šele pri recimo 120 stopinjah. Če pa imaš ti vodo pri recimo 100 stopinjah in vzameš stran pritisk bo v trenutku zavrela in jo bo zmetalo ven
 
Uporabniški avatar
TriCikl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 726
Pridružen: So okt 21, 2006 10:20 am
Kraj: Štajerska

Napisal/-a TriCikl Po avg 25, 2008 7:48 pm

zacetnik_ je napisal/-a:Spet jaz!

Eden od mehanikov je rekel, da je normalno ce je tak pritisk v posodi (kar se meni ne zdi). Poleg tega pravi, da je na splosno z avtom vse v redu, preverjal pa je z raznoraznimi aparaturami. Se pa strinja, da avto prevec vode pije. Po njegovem bi to znal biti zaradi tega, ker je v posodi zdaj samo voda - brez antifriza. Bo pa vseeno jutri se to preveril.

No tisto kar bi lastnike Meganov prosil, je da preverijo pritisk v posodi po malcek daljsi voznji. Ali je tudi pri vas tako, da bi voda butnila ven, ce ne bi pocasi odpirali pokrovcka? Al naredi samo "kssss" in je to-to?


TriCikl je napisal/-a: . . . Sam ne odpirat posode ko je avto vroč da se ne popariš z vodo :) . . .


TriCikl je napisal/-a:Pritisk ko se voda segreje (po nekajminutni vožnji) je popolnoma normalen, zato sem malo višje napisal da ne odpiraj posode ko je avto vroč. . . .
Prelude To Disaster
 
zacetnik_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To maj 13, 2008 9:35 am

Napisal/-a zacetnik_ Pe sep 12, 2008 6:26 pm

Vam sporocim veselo novico? Vsaj zame je :)

Uposteval sem nasvet prijatelja, ki mi je svetoval naj nalijem v posodo neko peskasto tekocino, ki zna zafilat morebitne luknjice. Nisem hotel hiteti, ampak zgleda da zadeva deluje. Voda je se vedno na nivoju, kjer je bila, ko sem peskasto tekocino nalil. Upam da nisem prehiter s tem odgovorom. Temperatura je tudi ok.

Tako... Da ne bo kdo z enako tezavo hitel mehaniku za menjanje tesnila, ravnanje glave itd. Peskasta tekocina je stala vsega skupaj 5 evrov.

Pa vsem hvala za pomoc ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov