Bom si še jaz to temo sposodo če lahko
ZAkaj pa lahk NAVADEN dizl cuka? DO zdaj v petih letih še noben ni zgruntal tako da sem se že navadil........
Je pa 20 let stari čist običn dizl BREZ egr vrntila.... brez vsega... samo motor in bosch pumpa.....In ko je topel se zgodi nasljednje: Pri speljevanju z nizkimi obrati ( štangas) in potem postopno dodanje plina, ko pride do določenih obratov ( približn druga 20 , tretja40...) se začne motor tako noro zaganjat, da vožnja ni več mogoča....(.pomaga da stisneš sklopko daš poln gas in s sklopko forsiraš pospešek) ali pa da enostavno z nižjo prestavo greš preko meje ( z drugo 50....s tretjo 60-70...) Na ravnini sicer ni nekak moteče.. moteče rata kje v breg......ko moraš peljat z drugo 20-30 ali pa s tretjo 40-50.. in je nemogoče peljat ker hoče motor ven skočit tako se zaganja. ni pa to prav cukanje ampak je enako kot da bi pohodil plin in spustil in spet pohodil in spet spustil......
In to dela samo ko je topel.....oz ko ima prek 60 stopinj.....
Narjena generalka ( obročki, ležaji....) nove šobe.... obnovljena BOSCH črpalka, poravnana glava..... nov jermen in vse kar spada poleg.... kompresije ima nad 30.....Menjani vsi filtri in olje...Pumpa in vbrizg nastavljen pri dveh bosch servisih ( res sem mislu da je prvi kaj zajebal in šel še na drugega...... oba pa sta priznana mojstra vendar zarad reklam ne bi...) Vžiga s prve , štarter še vredu obrne ne pa že pali....tudi pri minus 15....
Ma kdo kako idejo kaj še lahk menjam al menjam kr celoten motor?
