Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
neocodex
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Če jun 08, 2006 1:23 am

Pooblaščeni in navadni servisi

Napisal/-a neocodex Ne avg 31, 2008 2:12 am

Ste kdaj preplačali servis pri pooblaščenem servisu? Dobrodošli v klub, niste edini..

Zanimajo me predvsem vaše izkušnje kar se cene in kvalitete tiče pri pooblaščenih servisih (kamor bi blo "najbolje" peljat naše konjičke, vendar kolikor slišim to ni ravno najbolje) ter pri navadnih, privat, cenejših servisih.

Zdaj pa zakaj to sprašujem. Ravno do slednjih - privat servisov, sem osebno precej skeptičen, ker sem naletel že na kar nekaj fušarjev, ki povrhu za njihovo slabo opravljeno delo še mastno zaračunajo. Od takrat sem z mojim novim avtom sicer opravil samo 1 servis, je pa bil ta opravljen na pooblaščenem, vendar se mi zdi da je bilo vse skupaj predrago. Delovna ura 40€? Čakaj malo...

Nakar na forumu preberem, da je človek za 70€ zamenjal zobati jermen, vodno pumpo, šponar, olje, olje v menjalniku, zračni filter in oljni filter. Khm? Na mojem servisu bi tole verjetno prišlo minimalno 200€.

Kam na torej sploh še peljem svoj avto na servis?' :?
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Ne avg 31, 2008 6:56 am

Ker nisem v možnosti da kupim nov avto ampak vedno kupim 3l starega ga pooblaščeni servisi NE vidijo pa tudi razni kvazi servisi ne. Imam frenda ki dela v trgovini z avtodeli mimogrede je pa izučen avtomehanik.Samo za info. Na poblaščencu za VW velik servis 760 €, poštena cena je pa 320€ za isto opravljeno delo. To je vse skupaj. Še en bla-bla s strani servisov je pa ta ,da oni vgrajujejo samo original dele. Naj povem še to da na audiju 90 je isti zglob kot na golfu 2 gtd, razlika u ceni je pa dvakratna.

lp
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Ne avg 31, 2008 7:59 am

Uradni servisi so vsi dragi kot pes, npr. prvi servis za Seat Leona pride med 120 in 150 € (odvisno od tega, če ti nalijejo tekočino za pranje stekel in menjajo filter kabine), za WV Tourana, ki ima isti motor kot Leon pa je mat dala z menjanim filtrom kabine 200 €. Skoraj neverjetno ane, da se je našlo za 70 € več "dela" na istem motorju, a deli so vsi isti. Za audije je servis še dražji in tako naprej... se pravi, da je cena servisa deloma odvisna od tega, kako visoko cenjeno znamko voziš, z izjemo renaulta, ki ima tako drage servise, da se sprašujem, če tam delajo tudi kakšne SPA tretmaje za konjičke in se z njimi pogovarjajo in jim dajejo protibolečinske injekcije pred servisom... ko sem kupoval avto, je bil eden izmed tekmecev tudi Megane (1.9 dCI, 120 KM, 6 prestav), za katerega prvi servis, so mi povedali, bi prišel 210 €. Če so zdej se cene spremenile, ok...

Drugače pa ni več važno samo to, da ti npr. avto servisiraš na uradnem servisu, ampak je precej važno tudi kje. Največja katastrofa od servisa v Celju je zagotovo A2S za Volkswagen, podobni nategatorji so pri Avto Jarc v Mariboru za Seate ter podobno so pravi genialci tudi v RSL Levec pri Celju. Raje kupim šajtrgo (samokolnico) kot avtomobil, servisiran pri kateremkoli izmed teh serviserjev. Servisi pa so seveda, napram kakšnem nepooblaščenem serviserju dragi... vendar pač je tako, da bebavi slovenčki vidijo samo začetno ceno avtomobila z 6.000 € popusta in tist mesečni obrok, pozabljajo, pa da so od značke zelo odvisni rezervni deli, cena servisev in še kaj drugega... pač, važno, da so štirje krogci na vtu, oziroma belo moder krogec, gor pa Sava Effecta pnevmatike katerim je že trikrat potekel rok uporabe,... Pošten uradni servis težko najdeš... sploh naprimer pa si lahko vesel, ko kupiš novega Audija in ob menjavi olja pozabijo nalit noter novega... tako so v celju letos pustili že kar nekaj novih audijev na cesti...

Zdej kar se tiče nepooblaščenih serviserjev je pa podobno kot z pooblaščenimi, spet težko najdeš takšnega, ki bo pošten in res ornk naredil servis. Za koncern Seat-Volkswagen-Škoda-Audi je dober servis v Laškem (Motor & Brance). Je pa pri teh privat serviserjih tako, da so dosti nižje cene servisov tudi na račun tega, da vgrajujejo neoriginalne dele, ki so seveda mnogo cenejši, oz. je material toliko ceneje, kakršno kvaliteto si zbereš,... Da boš pa na nepooblaščenem servisu dobil original dele za 80% ceneje, pa samo sanja svinja kukuruz (drugo so deli ki jih dela ISTA tovarna, pa je na enem Seat znakec, na drugem pa Made in Taiwan). Največ se da dejansko prišparat pri generalnih servisih, ki so okol 1.000 €, pri nepooblaščencu pa prideš s po 500 € +/- 100 € skozi. Posebej navite cene so menjave zobatih jermenov, ipd.... Tako, da ja, če ti 6,7 let star avto furaš na uradni servis in plačuješ polno ceno vseh delov, to svinsko preplačaš.... se pa zato nekatere znamke poslužujejo principa zvestobe, vsak servis nekaj % popusta, in ko je avto star npr 8 let, maš 40% popusta, kar pa spet ni zanemarljivo.
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Ne avg 31, 2008 8:46 am

Je sploh možno servisiranje novejših vozil pri nepooblaščencu glede na to, da je pri nekaterih (laguna...) nemogoče izklopiti nadležno opozorilo za servisni interval.
LP
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Ne avg 31, 2008 9:10 am

Zdej servisni intervali skoraj zagotovo niso iz trte zviti in te skoraj moraš upoštvat, če želiš svojemu avtu dolgo življenje, sebi pa manj problemov. Tudi na nepooblaščenem servisu imajo testerje (priklop na računalnik) s katerim se mora dat, če drugega ne vsaj prestavit servisni interval za naslednjih 15 (20, 30) tisoč kilometrov. In noben me ne bo prepriču, da se na tem franconskem skropucalu ne da vsaj prestavit servisnega intervala. Na nepooblaščen servis, ki pa nima testerja za avto, pa osebno novejšega avtomobila nebi peljal, saj jih je pač potem preprosto povozil čas. Časi, ko si zamenjal dva kabla, tri matice pa je delal so mimo.
 
koki81
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: Ne apr 11, 2004 12:00 pm
Kraj: MB

Napisal/-a koki81 Ne avg 31, 2008 9:20 am

Za VW Golf V veliki servis preverjeno 750 EUR. Dokler je avto v garanciji je dobro na pooblaščenem servisu peljat čeprav te nategnejo za ceno. Drugač pa kak privat servis za pol manj cene. Pa se najdejo še kvalitetni razen za kakšna druga bolj občutljiva dela je pooblaščen serviser za peljat.
VW
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne avg 31, 2008 10:18 am

 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Ne avg 31, 2008 10:31 am

To je vse lepo in prav ampak zakaj ko se pojavi resen problem(ki ga popldanci in neki kvazi mehaniki)ne morejo odpraviti avto znajde na pooblaščenem servisu.Zgodi se slednje;zapravi že precej denarja pri fušarjih in zadeva še vedno ni urejena potem pa pripelje avto na pooblaščen servis in še tam plača popravilo.To velja za diagnostiko ne pa seveda za redne servise za katere se strinjam da so odločno precenjeni. :idea:
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne avg 31, 2008 11:20 am

jst ga vozim na pooblacenca menjat olje zarad garancije (mobilnosti,prerjavenja...) pa ce je kj takega kar nebi znau.ostalo kot so zavore,lezaji,koncniki,seleni,sklopka... pa menjam sam oz z sodelavcem.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Ne avg 31, 2008 12:07 pm

Kael je napisal/-a:Uradni servisi so vsi dragi kot pes, npr. prvi servis za Seat Leona pride med 120 in 150 € (odvisno od tega, če ti nalijejo tekočino za pranje stekel in menjajo filter kabine), za WV Tourana, ki ima isti motor kot Leon pa je mat dala z menjanim filtrom kabine 200 €. Skoraj neverjetno ane, da se je našlo za 70 € več "dela" na istem motorju, a deli so vsi isti. Za audije je servis še dražji in tako naprej... se pravi, da je cena servisa deloma odvisna od tega, kako visoko cenjeno znamko voziš, z izjemo renaulta, ki ima tako drage servise, da se sprašujem, če tam delajo tudi kakšne SPA tretmaje za konjičke in se z njimi pogovarjajo in jim dajejo protibolečinske injekcije pred servisom... ko sem kupoval avto, je bil eden izmed tekmecev tudi Megane (1.9 dCI, 120 KM, 6 prestav), za katerega prvi servis, so mi povedali, bi prišel 210 €. Če so zdej se cene spremenile, ok...

Drugače pa ni več važno samo to, da ti npr. avto servisiraš na uradnem servisu, ampak je precej važno tudi kje. Največja katastrofa od servisa v Celju je zagotovo A2S za Volkswagen, podobni nategatorji so pri Avto Jarc v Mariboru za Seate ter podobno so pravi genialci tudi v RSL Levec pri Celju. Raje kupim šajtrgo (samokolnico) kot avtomobil, servisiran pri kateremkoli izmed teh serviserjev. Servisi pa so seveda, napram kakšnem nepooblaščenem serviserju dragi... vendar pač je tako, da bebavi slovenčki vidijo samo začetno ceno avtomobila z 6.000 € popusta in tist mesečni obrok, pozabljajo, pa da so od značke zelo odvisni rezervni deli, cena servisev in še kaj drugega... pač, važno, da so štirje krogci na vtu, oziroma belo moder krogec, gor pa Sava Effecta pnevmatike katerim je že trikrat potekel rok uporabe,... Pošten uradni servis težko najdeš... sploh naprimer pa si lahko vesel, ko kupiš novega Audija in ob menjavi olja pozabijo nalit noter novega... tako so v celju letos pustili že kar nekaj novih audijev na cesti...

Zdej kar se tiče nepooblaščenih serviserjev je pa podobno kot z pooblaščenimi, spet težko najdeš takšnega, ki bo pošten in res ornk naredil servis. Za koncern Seat-Volkswagen-Škoda-Audi je dober servis v Laškem (Motor & Brance). Je pa pri teh privat serviserjih tako, da so dosti nižje cene servisov tudi na račun tega, da vgrajujejo neoriginalne dele, ki so seveda mnogo cenejši, oz. je material toliko ceneje, kakršno kvaliteto si zbereš,... Da boš pa na nepooblaščenem servisu dobil original dele za 80% ceneje, pa samo sanja svinja kukuruz (drugo so deli ki jih dela ISTA tovarna, pa je na enem Seat znakec, na drugem pa Made in Taiwan). Največ se da dejansko prišparat pri generalnih servisih, ki so okol 1.000 €, pri nepooblaščencu pa prideš s po 500 € +/- 100 € skozi. Posebej navite cene so menjave zobatih jermenov, ipd.... Tako, da ja, če ti 6,7 let star avto furaš na uradni servis in plačuješ polno ceno vseh delov, to svinsko preplačaš.... se pa zato nekatere znamke poslužujejo principa zvestobe, vsak servis nekaj % popusta, in ko je avto star npr 8 let, maš 40% popusta, kar pa spet ni zanemarljivo.



podpis...kar se tiče delov, vodno pumpo za G- IV proizvaja ista tovarna v Kanadi samo da na ene dajo štempelj na druge pa ne,tako da če ti vgradiš kao kopijo nisi na slabšem, za jermene garantira proizvajalec z deklaracijo ki je napisana na spremnem kartonu, se pravi če trdijo da zdrži toliko in toliko stojijo za tem, koncerni priozvodnjo prilagajajo, zato določeni deli pašejo v drug avto in če imaš poštenega mehanika ki to ve bo tudi od SEAT-a vgradil v Audija .

lp
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Ne avg 31, 2008 2:24 pm

JEREMIJA79 je napisal/-a:To je vse lepo in prav ampak zakaj ko se pojavi resen problem(ki ga popldanci in neki kvazi mehaniki)ne morejo odpraviti avto znajde na pooblaščenem servisu.Zgodi se slednje;zapravi že precej denarja pri fušarjih in zadeva še vedno ni urejena potem pa pripelje avto na pooblaščen servis in še tam plača popravilo.To velja za diagnostiko ne pa seveda za redne servise za katere se strinjam da so odločno precenjeni. :idea:
Večini ljudi se sanja ne o avtomobilih več kot o tem, da majo volan, kolese, servise, zimske gume in letne gume pa tistih 5 kratic znajo naštet. In če tak "veleznalec", posebej kakšna blonda, fura avto k nepooblaščencu in se potem tam kaj zalomi in avto pristane pri uradnih serviserjih, se ti kaj hitro zgodi, da takrat pomenjajo še polovico neorignalnih delov, češ "ne pašejo skupaj" in hitrost plačaš servise dvakrat, tako da je dejansko zabit previden, kako ravnaš s servisiranjem...
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po sep 01, 2008 8:39 am

VW golf V 1.6 bencinar, prvi servis na 15.000 km me je prišel pri pooblaščenem serviserju 95 € (menjava olja in oljnega filtra). Men se ni zdelo velik.
 
Uporabniški avatar
Psepi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Pe okt 12, 2007 7:31 am

Napisal/-a Psepi Po sep 01, 2008 10:20 am

Jaz svoj avto vozim 230km v eno smer na servis. Na pooblaščenega z normalnimi cenami in kvalitetno opravljenim delom. Prav tako sem lahko med servisom prisoten zraven avta, če hočem kar mi pomeni ogromno. Pa ne da ne bi zaupal, meni je to zanimivo 8) Zraven dobim še kavo, in pa nadomestni avto. Tko da kaj češ boljšega.

Je pa res, da ko sem imel še Audija so bili servisi x2 zdajšnjim, ker sem ga servisiral na pooblaščenem servisu za VAG. S tem, da v Audiju niso bile nič boljše mehanske komponente kot v Alfi, kvečjemu katera slabša ali pa isti falus od Boscha.

Drugače pa tako, avto se zelo splača recimo servisirati na hrvaškem če imate to možnost. Pooblaščen servis na gotovino, -davek in kakšen popust pa si na 130eur iz 220 ih 8)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po sep 01, 2008 12:44 pm

lenivec je napisal/-a:so tudi ljudje ki vozijo avto na pooblaščence ker samo tam delajo prav in samo tam vgrajujejo dobre originalne dele. ker nepooblaščenpa pa pol dajo ponaredke, ki niso pol tolko dobri kot original

nedajo si pa dopovedat da mu ga na pooblaščencu šraufa nek vajenec ki se mu j**e za tebe, pri privat servisu pa ded, ki od svojega uspešnega dela in slovesa živi.

Ja, ja, seveda. Na pooblaščenem servisu me je vprašal, ali kopijo ali original, parkrat pa tut ni vprašal, ampak je dal kopijo po ceni original dela (se je kasneje izkazalo, ko se mzačel sam šraufat).

ban je napisal/-a:VW golf V 1.6 bencinar, prvi servis na 15.000 km me je prišel pri pooblaščenem serviserju 95 € (menjava olja in oljnega filtra). Men se ni zdelo velik.


Drago in to zelo. 5 litrov olja je 25 evrov (če je iz soda še kr dost ceneje), oljni filter stane pa 3 do 5 evrov, torej je 65 evrov cena dela za tiste 3 minute kolikor rabiš za zamenjat olje.
Za mojega 1.6 bencinarja me pride brez dela (šraufam sam) nekako takole olje 25 evrov , oljni filter 3 evre , zračni filter 11 evrov , in svečke (bkr6e-11) 12 evrov, kar skupaj znese 55 evrov. Cena dela za menjavo vsega tega pri serviserju na črno pa je okoli 15 do 20 evrov, torej si ti dal mnogo preveč.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po sep 01, 2008 12:52 pm

nebivedu je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:so tudi ljudje ki vozijo avto na pooblaščence ker samo tam delajo prav in samo tam vgrajujejo dobre originalne dele. ker nepooblaščenpa pa pol dajo ponaredke, ki niso pol tolko dobri kot original

nedajo si pa dopovedat da mu ga na pooblaščencu šraufa nek vajenec ki se mu j**e za tebe, pri privat servisu pa ded, ki od svojega uspešnega dela in slovesa živi.

Ja, ja, seveda. Na pooblaščenem servisu me je vprašal, ali kopijo ali original, parkrat pa tut ni vprašal, ampak je dal kopijo po ceni original dela (se je kasneje izkazalo, ko se mzačel sam šraufat).

ban je napisal/-a:VW golf V 1.6 bencinar, prvi servis na 15.000 km me je prišel pri pooblaščenem serviserju 95 € (menjava olja in oljnega filtra). Men se ni zdelo velik.


Drago in to zelo. 5 litrov olja je 25 evrov (če je iz soda še kr dost ceneje), oljni filter stane pa 3 do 5 evrov, torej je 65 evrov cena dela za tiste 3 minute kolikor rabiš za zamenjat olje.
Za mojega 1.6 bencinarja me pride brez dela (šraufam sam) nekako takole olje 25 evrov , oljni filter 3 evre , zračni filter 11 evrov , in svečke (bkr6e-11) 12 evrov, kar skupaj znese 55 evrov. Cena dela za menjavo vsega tega pri serviserju na črno pa je okoli 15 do 20 evrov, torej si ti dal mnogo preveč.

Očitn ti že dolgo nisi olja kupoval al pa maš kje 50% popust. Liter olja je cca. 8-10 eur, torej je 5 litrov 40-50 eur. Ker pač eni ne znamo doma sami šraufat pa menjat olja damo to drugim da nardijo. Ampak kaj morem, avto je še v garanciji 3no leto tako da zaenkart vozm k pooblaščenmu, potem bom šel pa k enmu privat.
 
fiatpowered
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Pe mar 09, 2007 6:10 pm

Napisal/-a fiatpowered Po sep 01, 2008 1:09 pm

Js bom pa takole rekel, če mate po 10, 15, 20, 25..k€ za nove avtomobile potem imate tudi za redne servise. Vsak predno kupi nov avto se tega itak zaveda da bo moral 3 leta furat avto na servise in že vrabci na streheh že dolgo čivkajo da so ti uradni servisi zelo dragi. Tako da na tem mestu, zgovarjat se da kdo ni vedel je debilno sprenevedanje. Ampak dragi so vsi skoraj enako, zato ni izbire, ali ga pelješ na servis ali nimaš več garancije.
In ja, nov avto je zaenkrat v sloveniji še luksus. Dobro se ve da če kupiš 5 let starega z malo prevoženimi kilometri da dobiš glih ulaufanega. Samo jeba je k danes slovencio rabimo velike nove enoprostorce(ker ga ima sosed tudi in to VW taurana) da se potem 99,9% časa en človek vozi v njih, razen 2 krat na leto ko se gre na morje. Stvar je enostavna nihče te ne sili da rabiš kupit nov avto.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po sep 01, 2008 1:21 pm

ban, jaz kupujem olje v paketih 4x po 5 litrov 10W-40 grafitnega olja. Cena je 100 evrov za paket, kar znese 25 evrov na 5 litrsko kantico. Nazadnje sem ga kupil par tednov nazaj, da se je pa v tem času podražil za 50%, pa ne verjamem.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po sep 01, 2008 7:24 pm

Hehe,mi je kar malce smešno brati to temo,ko nekateri pravite,kako je drago, itd. To kar je plačal uporabnik Ban je pač čist spremenjliva cena za pooblaščeni servis.

Ja je logično če sam delaš da prideš zelo poceni skozi,ali če ti to naredi en fušar doma pod kozolcem...

Je pa razlika o kvaliteti zagotovo (že vidim nekatere,ko me boste napadli,da potem na pooblaščenem servisu avto dobi v roke vajenec,ampak morate vedeti da vsi pooblaščenci tud nimajo vajencev - torej smo spet tam,... da je zadeva različna od primera do primera.)

Spet drugi problem je glede starosti ter znamke avtomobila.


Naj mi pa nekdo pove,ko nekateri tako odrihate nad pooblaščenimi servisi,kateri mehanik (fuš mojster vam naredi naslednje) :

Na dobrem pooblaščenem servisu naredijo npr. (naštel bom samo najbolj glavne opazke)

- pred servisom naredijo aktiven sprejem --> test zavor ter ročne zavore na valjih,testiranje amortizerjev.

- pogledajo v servisno mrežo,ter preverijo če je na vozilu potrebno izvesti kakšno servisno akcijo (ker pri novejših avtomobilih je vedno kaj.... bodisi naložiti novo verzijo motornega programa,avtomatskega menjalnika itd.)

- dela se opravljajo po delovnem nalogu oz. check listi, torej tisto kar je določeno za tisti model vozila glede na starost vozila oz. kilometre ki jih ima.


Glede na to,da se jih izogibate,so pooblaščeni servisi še vedno zelo zasedeni...

Me pa čudi,zakaj pa plačujete vsak mesec zdravstveno zavarovanje,itak ni obvezno,pa se nihče ne pritožuje.


Razumem pa,da nekateri svojih gajbic,ki so vredne še par sto eur ne boste vozili na pooblaščeni servis.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po sep 01, 2008 7:44 pm

ban je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:so tudi ljudje ki vozijo avto na pooblaščence ker samo tam delajo prav in samo tam vgrajujejo dobre originalne dele. ker nepooblaščenpa pa pol dajo ponaredke, ki niso pol tolko dobri kot original

nedajo si pa dopovedat da mu ga na pooblaščencu šraufa nek vajenec ki se mu j**e za tebe, pri privat servisu pa ded, ki od svojega uspešnega dela in slovesa živi.

Ja, ja, seveda. Na pooblaščenem servisu me je vprašal, ali kopijo ali original, parkrat pa tut ni vprašal, ampak je dal kopijo po ceni original dela (se je kasneje izkazalo, ko se mzačel sam šraufat).

ban je napisal/-a:VW golf V 1.6 bencinar, prvi servis na 15.000 km me je prišel pri pooblaščenem serviserju 95 € (menjava olja in oljnega filtra). Men se ni zdelo velik.


Drago in to zelo. 5 litrov olja je 25 evrov (če je iz soda še kr dost ceneje), oljni filter stane pa 3 do 5 evrov, torej je 65 evrov cena dela za tiste 3 minute kolikor rabiš za zamenjat olje.
Za mojega 1.6 bencinarja me pride brez dela (šraufam sam) nekako takole olje 25 evrov , oljni filter 3 evre , zračni filter 11 evrov , in svečke (bkr6e-11) 12 evrov, kar skupaj znese 55 evrov. Cena dela za menjavo vsega tega pri serviserju na črno pa je okoli 15 do 20 evrov, torej si ti dal mnogo preveč.

Očitn ti že dolgo nisi olja kupoval al pa maš kje 50% popust. Liter olja je cca. 8-10 eur, torej je 5 litrov 40-50 eur. Ker pač eni ne znamo doma sami šraufat pa menjat olja damo to drugim da nardijo. Ampak kaj morem, avto je še v garanciji 3no leto tako da zaenkart vozm k pooblaščenmu, potem bom šel pa k enmu privat.
no tukaj je jasno zakaj ne na pooblaščen servis!Kje je zračni filter in kje je filter kabine??Dve osnovni in poceni stvari so ti prepihali ali pa sploh ne in tudi pogledali niso stanja le teh in to ni poceni in ja liter olja je od 8-10€ ampak ne ta ki so ga tebi not vlili,ker v bistvu sploh ne veš kaj maš not in kaj si plačal.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov