Kael je napisal/-a:Uradni servisi so vsi dragi kot pes, npr. prvi servis za Seat Leona pride med 120 in 150 € (odvisno od tega, če ti nalijejo tekočino za pranje stekel in menjajo filter kabine), za WV Tourana, ki ima isti motor kot Leon pa je mat dala z menjanim filtrom kabine 200 €. Skoraj neverjetno ane, da se je našlo za 70 € več "dela" na istem motorju, a deli so vsi isti. Za audije je servis še dražji in tako naprej... se pravi, da je cena servisa deloma odvisna od tega, kako visoko cenjeno znamko voziš, z izjemo renaulta, ki ima tako drage servise, da se sprašujem, če tam delajo tudi kakšne SPA tretmaje za konjičke in se z njimi pogovarjajo in jim dajejo protibolečinske injekcije pred servisom... ko sem kupoval avto, je bil eden izmed tekmecev tudi Megane (1.9 dCI, 120 KM, 6 prestav), za katerega prvi servis, so mi povedali, bi prišel 210 €. Če so zdej se cene spremenile, ok...
Drugače pa ni več važno samo to, da ti npr. avto servisiraš na uradnem servisu, ampak je precej važno tudi kje. Največja katastrofa od servisa v Celju je zagotovo A2S za Volkswagen, podobni nategatorji so pri Avto Jarc v Mariboru za Seate ter podobno so pravi genialci tudi v RSL Levec pri Celju. Raje kupim šajtrgo (samokolnico) kot avtomobil, servisiran pri kateremkoli izmed teh serviserjev. Servisi pa so seveda, napram kakšnem nepooblaščenem serviserju dragi... vendar pač je tako, da bebavi slovenčki vidijo samo začetno ceno avtomobila z 6.000 € popusta in tist mesečni obrok, pozabljajo, pa da so od značke zelo odvisni rezervni deli, cena servisev in še kaj drugega... pač, važno, da so štirje krogci na vtu, oziroma belo moder krogec, gor pa Sava Effecta pnevmatike katerim je že trikrat potekel rok uporabe,... Pošten uradni servis težko najdeš... sploh naprimer pa si lahko vesel, ko kupiš novega Audija in ob menjavi olja pozabijo nalit noter novega... tako so v celju letos pustili že kar nekaj novih audijev na cesti...
Zdej kar se tiče nepooblaščenih serviserjev je pa podobno kot z pooblaščenimi, spet težko najdeš takšnega, ki bo pošten in res ornk naredil servis. Za koncern Seat-Volkswagen-Škoda-Audi je dober servis v Laškem (Motor & Brance). Je pa pri teh privat serviserjih tako, da so dosti nižje cene servisov tudi na račun tega, da vgrajujejo neoriginalne dele, ki so seveda mnogo cenejši, oz. je material toliko ceneje, kakršno kvaliteto si zbereš,... Da boš pa na nepooblaščenem servisu dobil original dele za 80% ceneje, pa samo sanja svinja kukuruz (drugo so deli ki jih dela ISTA tovarna, pa je na enem Seat znakec, na drugem pa Made in Taiwan). Največ se da dejansko prišparat pri generalnih servisih, ki so okol 1.000 €, pri nepooblaščencu pa prideš s po 500 € +/- 100 € skozi. Posebej navite cene so menjave zobatih jermenov, ipd.... Tako, da ja, če ti 6,7 let star avto furaš na uradni servis in plačuješ polno ceno vseh delov, to svinsko preplačaš.... se pa zato nekatere znamke poslužujejo principa zvestobe, vsak servis nekaj % popusta, in ko je avto star npr 8 let, maš 40% popusta, kar pa spet ni zanemarljivo.
podpis...kar se tiče delov, vodno pumpo za G- IV proizvaja ista tovarna v Kanadi samo da na ene dajo štempelj na druge pa ne,tako da če ti vgradiš kao kopijo nisi na slabšem, za jermene garantira proizvajalec z deklaracijo ki je napisana na spremnem kartonu, se pravi če trdijo da zdrži toliko in toliko stojijo za tem, koncerni priozvodnjo prilagajajo, zato določeni deli pašejo v drug avto in če imaš poštenega mehanika ki to ve bo tudi od SEAT-a vgradil v Audija .
lp