Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Chapyy-H
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: To feb 01, 2005 11:06 pm
Kraj: LJ

zavore PROBLEM

Napisal/-a Chapyy-H Ne avg 31, 2008 10:46 am

Vem da je bilo že veliko napisano okoli zavor/prezračevanja/menjave, sem vse preiskal pa nikjer podobnega primera. Včeraj sem menjal ploščice ucpredi/uzad in zamenjal zavorno tekočino... Ko sem staro zavorno pumpal ven ter hkrati novo vedno dolival, mislim da se mi je zgodilo da je v posodici za trenutek zmanjkalo zavorne zato mi je potegniol malo zraka, ok ni panike sistem zelo dobro prezračil celo z prozorno cevko če kdo pozna ta postopek... Rezultat zavore primejo pol manj kot prej, ročna pa ki ni na zajlo oziroma je do zavorne čeljusti tam deluje pa na hidravliko, prime skoraj čisto NIČ.. Nerazumem kako je to možno če sta zadnje dve čeljusti prezračena 100% in je olje v batku kar pomeni da bi morala ročna 100% prijet? Pedalo na mestu ob močenm pristiku počasi pride do dna... Pa prosim ne pisat da je kej fuč ker so zavore pred tem delovale normalno čeprav so bile pakne že skoraj čist pobrušene, tako da vsi valjčki/ventili/batki/abs/servo ojačevalci delajo, NAPAKA je definitivno v postopku, čeprav sem delal tako kot treba in tega nisem počel prvič, je pa res da prvič na tem avtu : Hyundai Coupe 2.0 letnik 2000... Je možno da je kje na kakšnem delu ostal zrak/mehurček kjer se ga ne da spraznit, mogoče v ABS kontrolerju..?. Če se kdo res spozna bi prosil za kak nasvet, hvala...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne avg 31, 2008 11:07 am

treba bo prezracit abs prek racunalnika.na pooblascenem servisu seveda
Ni vse res kar napišem
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a LinuxFuter Ne avg 31, 2008 11:22 am

In zakaj bi moral prezračit preko ABS-a z računalnikom?
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Ne avg 31, 2008 12:15 pm

Si pomislil na to da se morajo zavorne ploščice uležit na disk in da moraš prevozit najmanj 200km da boš dobil zaželjen učinek.

lp
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec Ne avg 31, 2008 12:19 pm

Prvič slišim za prezračevanje ABS-a.To je popolna dezinformacija.
 
Chapyy-H
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: To feb 01, 2005 11:06 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a Chapyy-H Ne avg 31, 2008 12:31 pm

Si pomislil na to da se morajo zavorne ploščice uležit na disk in da moraš prevozit najmanj 200km da boš dobil zaželjen učinek.
Seveda sem pomislil na to sam če pomislim da se mi je prej ročna zavora ustavila na polovici pa so bile pakne pri koncu, zdaj pa mi brez sile pade do vrha in da imam nove pakne kar pomeni da sem dobil skoraj 1cm in pol "mesa" ki ga prej ni bilo potem potemtakem bi se mogle ročna še pod polovico ustavt, ne pa še čez... Tud fizično ni mogoče, ker bati so sedaj v poziciji čisto v notranjosti skoraj, se pravi da ročna dela nakakšen prazen hod glede na to da ne prime in da ne porine bata naprej... Ravno iščem po netu kakšna je razlika med DOT 3 in DOT 4, kupil sem nampreč petrolovega DOT 4 in gor piše primerno za DOT 3 in 4 sisteme, mogoče je problem ker je ta DOT 4 preveč viskozen pa ne prenese tazga pritiska...
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Ne avg 31, 2008 12:40 pm

Odpri vse prezračevalne ventile na kolesih in pusti da zavorna tekočina nekaj časa prosto teče. Ti samo pazi, da ti jo v posodi ne zmanjka.
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne avg 31, 2008 12:40 pm

Pozdravljeni
Kadar je ročna zavora na istem cilindru kot nožna ( disk zavore ) je postopek menjave zavornih ploščic malo daljši in drugačen kot brez ročne zavore. Pri vas je povzročitelj nedelovanja zavor pomankanje znanja na tem področju.
Zadaj še enkrat snamite zavorne cilindre, na vijaku spustite ročno zavoro da se bo vzvod na cilindru vrnil v zadnji položaj, privijte batek ( v smeri urinega kazalca ) v cilindru do skrajne notranje točke in nato nazaj ( v levo ) tako da imate med batkom in zavornimi ploščicami približno 1 -2 mm prostora. Zareza na batku mora biti v vodoravnem položaju. Nato privijte nazaj zavorni cilinder, prezračite zavore ( ne predolgo, da se ne speni zavorna tekočina ) in nastavite hod ročne zavore.
V primeru, da boste sledili napotkom bo vozilo spet zaviralo kot mora, v koliko pa boste kaj prikrojili po svoje pa bo rezoltat enak sedanjemu.
Če naletite na težave me pokličite po tel. in vam bom dodal potrebne nasvete.

Razlika med zavornim oljem ki imajo oznako DOT3, DOT4, ali DOT5.1 je v višini vrelišča in zmogljivosti toplotnih obremenitev. DOT3 se skoraj ne uporablja več. Večina vozil uporablja DOT4, za športne namene in motorna kolesa se uporablja DOT5.1

V zadnjem zavornem cilindru je : zavorni valj, tesnila in 32 elementov za ročno zavoro, ki zahtevajo točen postopek menjave.

Kar se pa tiče zračenja ABS enote preko računalnika je za lase privlečeno in dotalna bedarija - to ne obstaja in v praksi se to ne da izvajati.
Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne avg 31, 2008 1:01 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Kadar je ročna zavora na istem cilindru kot nožna ( disk zavore ) je postopek menjave zavornih ploščic malo daljši in drugačen kot brez ročne zavore. Pri vas je povzročitelj nedelovanja zavor pomankanje znanja na tem področju.
Zadaj še enkrat snamite zavorne cilindre, na vijaku spustite ročno zavoro da se bo vzvod na cilindru vrnil v zadnji položaj, privijte batek ( v smeri urinega kazalca ) v cilindru do skrajne notranje točke in nato nazaj ( v levo ) tako da imate med batkom in zavornimi ploščicami približno 1 -2 mm prostora. Zareza na batku mora biti v vodoravnem položaju. Nato privijte nazaj zavorni cilinder, prezračite zavore ( ne predolgo, da se ne speni zavorna tekočina ) in nastavite hod ročne zavore.
V primeru, da boste sledili napotkom bo vozilo spet zaviralo kot mora, v koliko pa boste kaj prikrojili po svoje pa bo rezoltat enak sedanjemu.
Če naletite na težave me pokličite po tel. in vam bom dodal potrebne nasvete.

Razlika med zavornim oljem ki imajo oznako DOT3, DOT4, ali DOT5.1 je v višini vrelišča in zmogljivosti toplotnih obremenitev. DOT3 se skoraj ne uporablja več. Večina vozil uporablja DOT4, za športne namene in motorna kolesa se uporablja DOT5.1

V zadnjem zavornem cilindru je : zavorni valj, tesnila in 32 elementov za ročno zavoro, ki zahtevajo točen postopek menjave.

Kar se pa tiče zračenja ABS enote preko računalnika je za lase privlečeno in dotalna bedarija - to ne obstaja in v praksi se to ne da izvajati.
Lep pozdrav

cudno.ampak ce vi recete da ne obstaja potem pac ne obstaja to.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
sanni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Sr nov 14, 2007 10:11 pm
Kraj: celje

Napisal/-a sanni To dec 30, 2008 9:33 pm

imam problem na nissan primeri letnik 99 zadnje kolo šteka na bateku ima eno luknjico pod zasčitno manšeto mogoče kdo ve v kakšnem položaju mora biti

l.p.

Stane
čuvaj bele denarce za črne dni
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan To dec 30, 2008 9:55 pm

sanni je napisal/-a:imam problem na nissan primeri letnik 99 zadnje kolo šteka na bateku ima eno luknjico pod zasčitno manšeto mogoče kdo ve v kakšnem položaju mora biti

l.p.

Stane


Pozdravljeni

Tista "luknjica" je odvod zavorne tekočine v koliko bi prišlo do prevelikih obremenitev v zavornem batku in se bi lahko poškodoval samonastavitveni elementi ročne zavore, ki so nameščeni v zavornem batku ( to uporabljajo sistemi LUCAS ) in je vseeno v kakšnem položaju je. Kar se pa tiče blokiranja, ščistite zavorni batek in zunanji rob zavornega cilindra ( cilinder je potrebno podreti ) s finim smirkovim papirjem ( 320 ), namažite z ATE zavorno pasto in sestavite ( priporočeno je da ob tem zamenjate tesnila ).

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
sanni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Sr nov 14, 2007 10:11 pm
Kraj: celje

Napisal/-a sanni Sr dec 31, 2008 7:48 am

ja saj to sem naredil uzel dol zavorni cilinder ga fino očistil batek in cilinder po robu ker notri je bil okej tudi gumico sem uzel dol pred brušenjem da je nebi poškodoval in sedaj ko je očiščeno pa blokira bolj ko prej (mi je pa malo sumljiva gumica batek gre skoz njo zelo natrdo)

l.p.

stane
čuvaj bele denarce za črne dni
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr dec 31, 2008 1:49 pm

Pozdravljeni
Kot sem napisal cilinder je potrebno podreti in ščistiti zunanji rob ( torej zavorni batek ven ), čiščenje in mazanje samo pod protiprašno gumico ne obrodi efekta.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Pe jan 02, 2009 5:21 pm

Pozdravljeni!
Sem gledal nekaj po forumu, pa kaj konkretnega nisem našel. Iščem pa postopek zamenjave zavorne tekočine. Če bi mi nekdo lahko napisal ali pomagal poiskati.
In če obstaja kak "kiks" na katerega moram biti pozoren. Vem samo približni postopek, ampak bi bil hvaležen za obnovo znanja! :)

Bom pa menjal diske, ploščice in tekočino. Mogoče bom tudi zadnje ploščice v bobnih in prebarval čeljusti in bobne.

Pa prosim brez neumesnih komentarjev: pelji na servis itd.
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Pe jan 02, 2009 8:43 pm

Pozdravljeni

Pri menjavi zavorne tekočine nimate kaj faliti. Najbolj enostavno je da pazljivo snamete lonček ga pod tekočo vodo operete do čistega in ga posušite. Nato ležišče lončka namažete z ATE mastjo ( da se lepo vsede nazaj - v koliko jo nimate se oglasite pri meni in jo vam bom dal ) nalijete novo zavorno tekočino in na kolesnih cilindrih prezračujete zavorni sistem toliko časa da vam priteče ven sveža in nova zavorna tekočina ( bodite pozorni, da vam v lončku ne zmanjka zavorne tekočine - stalno dolivajte ), tako ste zamenjali zavorno tekočino in isprali komplet napeljavo. V servisih je postopek malo drugačen - zaradi potlačnega aparata, vendar tudi sosedova/ženina noga dobro opravi funkcijo pumpanja.

Ker nisem vedel za katero vozilo gre, sem napisal splošni postopek.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Pe jan 02, 2009 8:58 pm

Potem moram pri izlivanju stare tekočine odpret vse cevke in pritiskat na stopalko, da vse ven steče? In med dolivanjem tudi?

Gre pa za Felicio 1.6 l.96. Spredaj čeljusti, zadaj bobni. Brez ABSa
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Pe jan 02, 2009 9:07 pm

yugo_tuning je napisal/-a:Potem moram pri izlivanju stare tekočine odpret vse cevke in pritiskat na stopalko, da vse ven steče? In med dolivanjem tudi?

podrobno preberi še enkrat kaj ti je jani napisal!
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Pe jan 02, 2009 9:13 pm

Potem staro tekočino pustim notri, očistim posodico, nalijem notri novo in prezračujem te ventile, dokler ne priteče nova tekočina ven?

Na katerem koncu avtomobila, pa je najbolje začeti? Ali je vseeno?
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Pe jan 02, 2009 9:20 pm

Z eno orenk injekcijo sprazni staro tekočino ven, ker drugače boste pol ure praznili posodco ;)
Najboljše je začeti pri najdaljši cevi - se pravi zadnji desni. Nekdo naj ti pritiska pedal in ti takrat odvij prezračevalni vijak. Ko vidiš, da priteče sveže olje (bolj svetlo od starega) pa naj ''tisti'' pritisne pedal do konca in ti zategneš vijak.
Na enemu forumu sem zasledil, da se razlikuje postopek menjave pri avtih z ABS in brez - v čem je razlika :?:

LP
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Pe jan 02, 2009 10:01 pm

chevy je napisal/-a:Z eno orenk injekcijo sprazni staro tekočino ven, ker drugače boste pol ure praznili posodco ;) Najboljše je začeti pri najdaljši cevi - se pravi zadnji desni. Nekdo naj ti pritiska pedal in ti takrat odvij prezračevalni vijak. Ko vidiš, da priteče sveže olje (bolj svetlo od starega) pa naj ''tisti'' pritisne pedal do konca in ti zategneš vijak.
Na enemu forumu sem zasledil, da se razlikuje postopek menjave pri avtih z ABS in brez - v čem je razlika :?:
LP


Posodica se ščisti zaradi usedlin ( črne svinarije - vlage ) ki se nabere na dnu - torej z injekcijo se ne ščisti usedlin.

Neglede ali ima vozilo ABS ali ne je postopek prezračevanja enak.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov