Pozdravljeni mene zanima kaj je to krivo da ko bremzam mi bremze cvilijo a je to res da so zavorne ploščice krive če so katere naj kupim.
Ko sem se peljam po avtocesti 190 mi je se na enkrat vzgala servis lucka ter mi napisalo check injection ter avto sploh ni imel vec moci sel se je samo 170 samo ko sem ga malo do blokade spustil je s5 delovalo normalno.... to se mi vcasih pojavi ko ga malo tiram za trnutek potem pa ko ga s5 malo do blokade spustim pa je s5 vse uredu pac ko mi tole napise motor nima moci... a ve kdo kaj je tole narobe ???
Pozdravljeni
Cviljenje zavor povzroča rob na zavornem disku, torej ko stisnete zavoro se zavorna ploščica najprej nasloni na rob in sprošča se rezonanca - cviljenje, ko pa malo bolj pritisnete na zavoro pa zvok utihne saj takrat leži cela ploščica na zavornem disku. V koliko ima vozilo preveč zračnosti v kolesnih ležajih se lahko ta zvok pojavi pri zavijanju saj je disk na ležaju in zaradi zračnosti se dotika ploščice. V primeru da vozilu blokirajo zavorni cilindri pa je ta zvok stalno prisoten.
Tako sedaj pa veselo na delo - kolesa dol pregledati kakšni so diski in ploščice po potrebi zamenjati in spet tiho bo vse bilo.
Lep pozdrav
peli na uradni pa nej na testr prklopjo če si kje bliz lj pa slučajn h nm zavijš... To je pač doba računalnikov, in tukaj lahko samo ugibaš, računalnik je tist "tabrihtn". Vse najrejeno po sistemu "ne popravljaj sam"
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system