Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
trafo66
 

pasat 2.0 tdi

Napisal/-a trafo66 Sr sep 03, 2008 10:23 pm

a mogoče kdo ve kaj je narobe na pasatu 2.0tdi . namreč med 3000 in 4000 obratov motor večkrat cuka in sicer ne glih malo. zadeva se kar občuti. drugače je avto skoraj nov .do 3000 obratov pa vleče zelo lepo
 
shilyeg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: So jun 07, 2008 9:16 pm
Kraj: sam hrvaška ne

Napisal/-a shilyeg Sr sep 03, 2008 11:59 pm

turbina mogoče?
si bil pri kakšnem mehaniku?
drift and die smoke and fly
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Če sep 04, 2008 12:14 am

nisem še bil . bom se odpravil te dni. mal me zanima sploh o čem se gre. ker nimam izkušenj z dizli. sicer je avto še v garanciji.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Če sep 04, 2008 3:30 pm

Turbo je fuč. Al pa elektronika ki ga poganja.
Glih pr 2500-3000 vrtljajev se turbo vklopi pr Tdi mašincah.
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Če sep 04, 2008 3:36 pm

valvoline je napisal/-a:Turbo je fuč. Al pa elektronika ki ga poganja.
Glih pr 2500-3000 vrtljajev se turbo vklopi pr Tdi mašincah.


Ja seveda :lol: :bonk
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Če sep 04, 2008 3:37 pm

jup na knof :lol: vrjetn je mislu, da šele takrt je izpušna vetrnica sposobna proizvest zadostno število obratov, da lahko sesalna vetrnica začne "napajati" sesalni del pod tlakom :P
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Če sep 04, 2008 3:43 pm

:D
Hotu sem povedat da do 2500 obratov turbo nima efekta čeprav se turbina suče.
Šele po 2500 obratih se čuti efekt turbine,pod 2500 dela kot navadni dizel.
:D
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če sep 04, 2008 3:48 pm

valvoline je napisal/-a::D
Hotu sem povedat da do 2500 obratov turbo nima efekta čeprav se turbina suče.
Šele po 2500 obratih se čuti efekt turbine,pod 2500 dela kot navadni dizel.
:D


mhhhh hahahah :lol:
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Če sep 04, 2008 3:50 pm

temu pravmo drugač turboluknja
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Če sep 04, 2008 3:52 pm

adis je napisal/-a:
valvoline je napisal/-a::D
Hotu sem povedat da do 2500 obratov turbo nima efekta čeprav se turbina suče.
Šele po 2500 obratih se čuti efekt turbine,pod 2500 dela kot navadni dizel.
:D


mhhhh hahahah :lol:


Kaj se ne strinjaš ????
Pr enih mogoče prej potegne turbo,recimo pr 1500 obratih, to pa je že čip tuning oz nastavljanje krivulje turbine. :shock:
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Če sep 04, 2008 3:53 pm

Žiiga je napisal/-a:temu pravmo drugač turboluknja

Yep,lepo in strokovno povedano.
 
avtotrend
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: So avg 16, 2008 8:27 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a avtotrend Če sep 04, 2008 3:59 pm

Če je v garanciji na servis zapelat pa nadomestnega zahtevat. ;)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če sep 04, 2008 4:05 pm

valvoline je napisal/-a:
adis je napisal/-a:
valvoline je napisal/-a::D
Hotu sem povedat da do 2500 obratov turbo nima efekta čeprav se turbina suče.
Šele po 2500 obratih se čuti efekt turbine,pod 2500 dela kot navadni dizel.
:D


mhhhh hahahah :lol:


Kaj se ne strinjaš ????
Pr enih mogoče prej potegne turbo,recimo pr 1500 obratih, to pa je že čip tuning oz nastavljanje krivulje turbine. :shock:


no no to je že bolje rečeno...pri meni dela že od 1800 naprej in tudi pri večini, ki jih jaz poznam se nekje pri 2000 prižge turbina
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Če sep 04, 2008 4:07 pm

Potem je verjetn kakšn hud TDI 130KM ali več. :D
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če sep 04, 2008 4:07 pm

valvoline je napisal/-a::D
Hotu sem povedat da do 2500 obratov turbo nima efekta čeprav se turbina suče.
Šele po 2500 obratih se čuti efekt turbine,pod 2500 dela kot navadni dizel.
:D


Seveda se ta mogočni :-P folcvagnovski navor, ki ga ima pri cca 2000 obratih (tudi manj), pridobiva brez turbine - po tvoje. Zakaj torej nimajo neturbinski dizli večjega (enakega) navora? Vsaj to bi ti moralo bit čudno, če že ne moreš poguglat in najti, kdaj prime turbina... :roll:

.......................

avtorju pa - turbina dela ali ne dela. Ne more kar cukat zaradi turbine. Verjetno kakšen senzor (LMM?) ali injektor oz elektronika
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Če sep 04, 2008 4:18 pm

No, mogoče sm res mahnu za 500 obratov navzgor .... :D
Pa da je meja tam nekje pr 2000 obratih.
Prodal svojega audi 80 1.9tdi z 90km pred 3ma letoma pa sm mogoče res mal pobrkal številke :lol:
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Če sep 04, 2008 4:55 pm

pri 1800 mam na svojmu TDI-ju največji navor 8)
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Če sep 04, 2008 5:13 pm

Turbina pri dizlih pošteno zagrabi že pri 1500 vrtljajih, avto gre pri 2500 obratih že najmanj 130 km/h ... Zgleda da nekateri tiščite dizle na obratih kot bi bili bencinarji in se sploh ne zavedate njihovih prednosti.
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Če sep 04, 2008 6:35 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Turbina pri dizlih pošteno zagrabi že pri 1500 vrtljajih, avto gre pri 2500 obratih že najmanj 130 km/h ... Zgleda da nekateri tiščite dizle na obratih kot bi bili bencinarji in se sploh ne zavedate njihovih prednosti.


Se podpišem.

valvoline je napisal/-a:Prodal svojega audi 80 1.9tdi z 90km pred 3ma letoma pa sm mogoče res mal pobrkal številke.


Ta ima maximalni navor pri 1900 rpm. Imam isti motor v A4 in nimam občutka da pri 1899 rpm turbina ne dela skoraj nič. Pri 1500 se že občuti na ni SDI in to gotovo tudi pri vsakem turbo dizlu.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če sep 04, 2008 6:43 pm

že slišal od kolega za podobne simptome, sicer na golfu, toda enakem motorju..
noben od naju se ne spozna preveč, vem pa, da je bila napaka rešena kar hitro, cca 2eh urcah in to pod garancijo seveda.

off: pri 1,9TDI s 165KM pri 1500 obratih gume že lepo zapojejo ob izklopljenem ESPju.. nad 2000 obratov ga pa sploh ne vozim odkar so tako lepe kazni
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov