Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
xsara14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Po jul 07, 2008 9:47 am

Xsara - olje pod avtom, masten karter

Napisal/-a xsara14 To sep 09, 2008 7:51 pm

Sem voznik Xsare 1.4, l. 1999. Avto je bil servisiran na pooblascenem servisu, zadnji servis je bil pred 7000 km.

Danes sem opazil masten flek pod avtom. Takoj sem preveril se olje in v 7000 km ga je "porabilo" okoli 2 deci.
In ker slike povedo vec kot 1000 besed, sem avto tudi poslikal. Izgleda kar grdo.

A lahko da kdo diagnozo glede na tele slike? Moram cimprej na servis?
Priponke
DSC04226.JPG
DSC04220.JPG
DSC04217.JPG
DSC04208.JPG
DSC04215.JPG
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh To sep 09, 2008 9:16 pm

Tisti štrleči vijak mi malo hecno deluje :? Je original sploh?

Sicer pa če je blok motorja razmeroma čist in suh, potem bo treba menjati le tesnilo karterja.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1328
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Napisal/-a mevden To sep 09, 2008 9:18 pm

na serviš boš mogu prej ali slej. sem imel podoben primer pozimi, ko sem v garaži opazil masten madež. v roku 5 dneh je to že začel tečt po curkih. sem moral večkrat gledat nivo olje na dan in dolivat. meni je začelo puščati nekje na semeringu, in je tekl dol prek karterja. sem mislil da je dihtunga na karterju, ampak je bilo več. kokr vidm tudi pri tebi je zelo masno, mislim da ti ne pušča na karterju ampak višje na motorju kot pri meni. preveri če kej pušča na tla ko je motor vroč, z vžganim motorjem na mestu.
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 To sep 09, 2008 10:33 pm

Tole meni bolj zgleda semering,tisti stojni vijak na karterju pa mora biti tak...
 
Uporabniški avatar
zx14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Po mar 17, 2003 1:51 pm

Napisal/-a zx14 Sr sep 10, 2008 8:11 am

Ne bom trdil da je to, ampak pri moji bivši Xsari je puščalo tesnilo glave, kar je standardna napaka tega 1.4 motorja. Pušča (če gledaš od spredaj) v levem spodnjem kotu in sicer tako, da olje teče iz motorja in se ne meša s hladilno tekočino. Tudi pri meni je bilo vse mastno spodaj in šele po dolgih mukah smo ugotovili od kje pušča. Olje je bilo namreč menjano pred kratkim, zato je bila sled, kjer je teklo po mašini, praktično nevidna.
 
xsara14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Po jul 07, 2008 9:47 am

Napisal/-a xsara14 Sr sep 10, 2008 9:20 am

A lahko morda se kdo pove, kaksne stroske lahko pricakujem? A semering in tesnilo glave je isto? Se opravicujem za mojo nevednost...

Najbolj me pa jezi to, ker je bil pred 7000 km na pooblascenem servisu menjan zobati jermen. Me cudi, da se takrat ta napaka ni opazila. :-(
 
Uporabniški avatar
zx14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Po mar 17, 2003 1:51 pm

Napisal/-a zx14 Sr sep 10, 2008 9:28 am

Ni isto. Semering je tesnilo okrog neke vrteče osi (npr. polosovine), tesnilo glave je pa tesnilo med blokom in glavo motorja.
Strošek? Jaz sem pred kakšnim letom in pol pri popoldancu za menjavo tesnila plačal nekje 200 EUR. Vsekakor pa najprej preveri kaj je narobe, da ne boste brezveze menjali.
 
xsara14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Po jul 07, 2008 9:47 am

Napisal/-a xsara14 Sr sep 10, 2008 9:39 am

Ok, hvala, toliko da vem.

Aja, pa se to... Na pokrovcku za olje ni videti kaksnih sledi hladilne tekocine. Pa ko odprem pokrov motorja izgleda motor suh. Mastno je samo spodaj.
 
Uporabniški avatar
zx14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Po mar 17, 2003 1:51 pm

Napisal/-a zx14 Sr sep 10, 2008 9:50 am

Ja, enako kot pri meni. Zgoraj je motor suh, antifriz in olje se ne mešata, spodaj pa vse mastno. Sem pripel sliko enega motorja in označil kje pušča in sliko mojega avta od spodaj, ko se je to zgodilo.
Priponke
_485e31f977d38.jpg
Tukajle ponavadi pušča
17022007067.jpg
Moja Xsara
 
xsara14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Po jul 07, 2008 9:47 am

Napisal/-a xsara14 Sr sep 10, 2008 10:02 am

Aha. Bo izgleda potem res tesnilo motorja. Hvala za pomoc.
 
xsara14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Po jul 07, 2008 9:47 am

Napisal/-a xsara14 Sr sep 10, 2008 4:05 pm

Sem danes sel do mehanika, ki sraufa vecinoma le Citroene in je rekel, da je tesnilo glave treba menjati. Strosek: 400 EUR. Pri tem mi ne bi menjal pumpe in sponarja, le zobati jermen. Je pa dela baje kar precej, brez avta bi bil 2-3 dni.

Ce pozna kdo dobrega mehanika, ki bi morda ceneje zrihtal, se priporocam - bi prosil za kontakt preko zasebnih sporocil.
 
xsara14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Po jul 07, 2008 9:47 am

Napisal/-a xsara14 To sep 23, 2008 10:03 am

Mehanik mi je menjal tesnilo glave. Vceraj in danes zjutraj sem se z avtom cisto lepo vozil. Od servisa cca. 50 km po AC brez problemov. Danes zjutraj malo pred sluzbo, pa mi je zacel cudno trokirati. Avto kot da bi mu manjkalo moci in smrdi po bencinu. Res je tudi, da naj bi bil potisni lezaj ze slab, ampak ne vem, ce ima to veze z mojim problemom. Bom sicer se po sluzbi kontaktiral mehanika.

A morda kdo ve, ce ima to veze z menjavo tesnila ali je lahko kaj cisto drugega?

A se je pametno voziti s taksnim avtom? Iz sluzbe do doma ima cca. 20 km.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov