Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 11:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a zlica22 Če jul 16, 2015 12:18 pm

zzitop je napisal/-a:To nima veze in ni nikakršen argument. Če bi se začel ukvarjati s tem, bi v pol ure vedel kako in kaj.
Zagotovo pa tisti, kateri delajo v razvoju avtomobilizma (o teh govorimo in teh pri nas skoraj ni), bo te stvari uredil miže tudi od 3h ponoči, ko se zbudi. ;)
Res je tudi, da imamo v Sloveniji slabe inženirje in zelo slabe mehanike.


Sicer se mi zdi vtikanje v take teme izguba časa, ampak ti si postal že precej žaljiv...
To je čisti butalizem. Očitno je, da nisi niti inženir niti avtomehanik.... Nisi ŠE pravi inženir, če dosežeš 7. stopnjo izobrazbe na Aškerčevi v Lj, ali pa kjerkoli drugje, znaš uporabljati pro engineer, catio in narediti statični izračun na stopnji srednješolca ipd. in niti nisi pravi avtomehanik, če si opravil poklicno ali srednjo šolo, pa čeprav znaš zamenjati zavorne ploščice in filter olja. In nevem od kje ti trditev da je kdorkoli napisal da sta mehanik in inženir ista stvar. To, da se inženir strojništva prelevi v mehanika v pol ure je kozlanje in nič drugega. Opravljam tako delo, in se vsakodnevno gledam z inženirsko avtomobilsko in avtomehanično dejavnostjo, zato vem kaj govorim.
Vsak po svoje je precej vreden. Četudi mehanik pozna sestavo materialov in delovanje sklopov površinsko, mora poznati skoraj vse kar se v avtu ali pa nenazadnje v avionu dobi (ja, tudi avione popravljajo serviserji s 5. stopnjo izobrazbe).
Inženir v avtomobilski industriji (ki jo je v sloveniji ogromno) pa mora dotično poznati samo svojo dejavnost. Recimo Pierburg proizvaja Maf senzorje, razne lopute in ventile, in jim ni treba poznati delovanja luči itd., medtem ko zaposlenim v Helli ni treba poznati zračnih loput, ker pač proizvajajo svetila. Porsche naroči take in take luči, po nekih zahtevah, Hella jih mora razviti v sodelovanju z njim, ampak v precejšni meri sama. Mehaniku ni treba poznati obdelave površin orodij za luči, ni mu treba poznati sestave stekla, mora pa vedeti kako je luč sestavljena in kako funkcionira. Inženirju pri Pierburg-u to ne briga. Njega do potankosti zanima le loputa. Tako kot tistega, ki se ukvarja z mastjo zanima le mast in njegov kolega kemik.
Poenostavljeno povedano, ampak bistvo je.

Amen.

lp ;)
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 906
Pridružen: Sr apr 01, 2009 12:46 pm

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a zzitop Če jul 16, 2015 12:34 pm

Glede maziv za vodila je prišel odgovor od ljudi, ki se ukvarjajo točno s tem.
Amen pa lahko poleg še "zbogom".
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 11:06 pm

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a TrijoAdijo Če jul 16, 2015 2:33 pm

zzitop je napisal/-a:To nima veze in ni nikakršen argument. Če bi se začel ukvarjati s tem, bi v pol ure vedel kako in kaj.
Zagotovo pa tisti, kateri delajo v razvoju avtomobilizma (o teh govorimo in teh pri nas skoraj ni), bo te stvari uredil miže tudi od 3h ponoči, ko se zbudi. ;)
Res je tudi, da imamo v Sloveniji slabe inženirje in zelo slabe mehanike.


Kaj pa je pol če ni argument? Če je človek že neki inžinir, bi potemtakem bil lahko tulk pameten, da bi vzel v roke bukvo, na kateri piše LASTNIKOV PRIROČNIK, NAVODILA ZA UPORABO,...ipd in bi si zadeve prebral.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 613
Pridružen: So maj 12, 2012 9:43 pm

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a Nikola_Tesla So avg 22, 2015 12:07 am

Maziva za servisiranje zavornega sistema v priponki.
Priponke
Set maziv za zavore.jpg
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7520
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a pskoda So avg 22, 2015 7:50 am

Pri VW grupi vem, da obstajajo dve različne tube za servisiranje zavor.
Obe tubi imata svojo kataloško številko in pod to kat. št. Google najde original tubi z oznako na njej vw, audi, škoda, seat

ps.: tudi druge znamke avtomobilov morajo imeti isto
Lp
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 906
Pridružen: Sr apr 01, 2009 12:46 pm

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a zzitop Sr sep 30, 2015 12:12 am

Drži, tudi Toyota ima vsaj dve različni masti za zavore.

Najdena še ena primerna silikonska mast za vodila pod tistimi mehovi:

http://www.bardahl.nl/en/product/73900- ... grease-en/


V trgovini Bandelli v Vipavi, 100g, cena cca 10€.
 
marmel
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne jun 03, 2012 9:06 am

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a marmel Sr okt 14, 2015 2:23 pm

Hm....po vsej prebrani debati sedaj nisem prav prepričan...imam kupljeni dve pasti pa očitno bom moral še eno, če se ne motim :)
Imam CRC bakreno mast (s katero imam namen namazat vodila po katerih tečejo zav. ploščice, pa mogoče zadnjo stran ploščic, pesto pred montažo diska...) in ATE Bremszylinder-Paste za katero sem mislil, da je silikonska in da bom namazal tiste dva batka/vodila z gumijastim mehom, po katerih se premika zav. čeljust. Če prav sedaj razumem je ta le za mazanje zavornega bata? Ali bom naredil škodo če bom z njo namazal tisti dve vodili, s protiprašnim gumijastim mehom?

Mogoče so vprašanja neumna, ker je toliko napisanega, ampak mi res ni čisto jasno. oops Raje pa še enkrat vprašam, kot da kaj narobe naredim. Hvala.
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 613
Pridružen: So maj 12, 2012 9:43 pm

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a Nikola_Tesla Če okt 15, 2015 10:38 am

Permatex s priponke sem letos prvič uporabil za zaščito vžigalnih kablov (da ne vpijajo zračne vlage) in za zavore.

Dobavitelj: http://www.kago-permatex.si/

ATE Bremszylinder Paste - ni primerna za mesta kjer lahko pride zraven voda. Pod mehovi naj nebi bilo vode... ?

Praksa pokaže, da se s časoma v deževnih (zimskih) dneh nekaj vode navleče pod zaščitne mehove in vodila začnejo korodirati --> blokiranje vodil.

Tako da je dobro da se redno vsako leto zadeva prečisti in nanovo namaže s temperaturno obstojno mastjo ki ni topna v vodi in da ne škodi mehovom.

S skupnimi močmi smo prišli do Permatex-a, ki izpolnjuje vse potrebne zahteve.

Lp.
Priponke
Permatex - Dielectric Tune-UP Grease.jpg
 
alessy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Po maj 09, 2005 8:42 am

Grease for brake caliper slider pins

Napisal/-a alessy Pe mar 16, 2018 11:07 am

Kako se reče "brake caliper slider pins" po naše?

Dejansko iščem mast v tubi za namazat te pine ob menjavi zavornih ploščic, ker bakrena mast za ploščice ni dobra za gumjaste dele na teh pinih.
Dejansko bi morala biti neka silikonska mast za to.


Hvala
 
vipe5s
Novinec
 
Prispevkov: 314
Pridružen: Pe avg 07, 2015 12:46 pm

Re: Grease for brake caliper slider pins

Napisal/-a vipe5s Pe mar 16, 2018 11:44 am

Mast za vodila (zavornih čeljusti).

Imaš pa nekje temo ravno za to stvar na tem forumu, na koncu so kot favorita našli eno od Permatex (je pa ziher še kaj drugega).

Evo, sem to vpisal v iskalnik in našel temo, branja imaš dosti:
https://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=53493&p=1701280&hilit=permatex#p1701280
Popravek, ni taprava tema, tale ima 6 strani:
https://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=65244&hilit=permatex&start=100
 
alessy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Po maj 09, 2005 8:42 am

Re: Grease for brake caliper slider pins

Napisal/-a alessy Pe mar 16, 2018 11:49 am

Vodila zavornih čeljusti torej.

Hvala.
 
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 2:45 pm

Re: Grease for brake caliper slider pins

Napisal/-a yashica Pe mar 16, 2018 1:30 pm

CERATEC ima mineralno osnovo in mast zagotovo ni primerna za podmazovanje pinov.

Mast, ki jo potrebuješ, je recimo TRW BRAKE GREASE PFG110 ( Euroton).
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 906
Pridružen: Sr apr 01, 2009 12:46 pm

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a zzitop So avg 06, 2022 9:56 am

@yashica, Euroton več ne drži TRW BRAKE GREASE PFG110.
A je kakšna primerna alternativa?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6153
Pridružen: So avg 16, 2008 10:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a Fan So avg 06, 2022 12:05 pm

Euroton zadnja leta prodaja: TEXTAR MONTAŽNA PASTA TEXTAR Cera Tec 75ml
6,25 €
81000400TEXTAR
Zaloga:Več kot 10 kosov
[b]To je samo za vodila[/b], lahko se namaže navoj na prezračevalnem vijaku, na samem zavornem cilindru jo pa ne uporabljati.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
marsus
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Po nov 29, 2004 10:33 pm

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a marsus So avg 06, 2022 3:38 pm

Zdravo.Ko ste pri zavorah......Rabim mehanika,dobrega.Rabim uštimat zavore.Na tehničnem je pri zadnjem paru zavor odstopanje od enega do drugega kolesa 20%.Je rekel mojster da ko bo doseglo 30% me ne bo spustil čez.Prav tako pri prvem zaviranju ko vžgem avto,se pri prvem zaviranju pedal zavore rahlo pogrezne,mogoče 3-4 centimetre.Avto ustavlja normalno.Zaenkrat.Zadaj so bobnaste zavore.Olje ne pušča,v posodici za zavorno olje je količina na max nivoju.Avto škoda fabia 2.
Zaželjeno okočica Ribnice na dolensjkem,mogoče tudi proti Lj.


Hvala za info.
 
Uporabniški avatar
DX5050
Novinec
 
Prispevkov: 435
Pridružen: Pe jun 24, 2011 12:09 pm

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a DX5050 So avg 06, 2022 5:37 pm

zzitop je napisal/-a:@yashica, Euroton več ne drži TRW BRAKE GREASE PFG110.
A je kakšna primerna alternativa?


https://www.silux.si/izdelki/dodatna-op ... l=%2Fdomov
Ne naredi vseh napak sam, daj priložnost za to tudi drugim.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6153
Pridružen: So avg 16, 2008 10:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a Fan So avg 06, 2022 9:12 pm

marsus je napisal/-a:Na tehničnem je pri zadnjem paru zavor odstopanje od enega do drugega kolesa 20%.Je rekel mojster da ko bo doseglo 30% me ne bo spustil čez.Avto ustavlja normalno.
Hvala za info.


Dokler deluje parkirna zavora in pri zaviranju zadaj ne ruži, se veselo vozite. Veliko dejavnikov vpliva, da lahko nastane razlika v sami zavorni moči. Vse kar je manj kot 30% je v mejah normale.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 29 gostov