Fan je napisal/-a:Niso silikonska tesnila in predhodnik ima prav, vse skupaj bo prej zoglenelo .................... skratka ko prebiram temo ........... vidim, kako se odkriva topla voda.
zzitop je napisal/-a: Če tako rečejo inženirji s Forda in Toyote, očitno tudi z Volva, pa še uradna tehnična podpora ATE, me bo težko nek mehanik ali pa celo samouk prepričal, da je komplikacija nepotrebna. Vsaj če se želi namazati za daljše obdobje.
zzitop je napisal/-a:Smo se že pri žarnicah prepričali, da je tvoje znanje enako odvodu konstante.
primozek68 je napisal/-a:No, ne bom izgubljal časa s tabo.
zzitop je napisal/-a:@Fan, se strinjam, da ima lahko inženir dve levi roki in je neroden. Takrat je težko mehanik.
Pa vendar, ko govorimo o konkretni debati, bo mehanik zelo težko predvidel maksimalno temperaturo na tistih vodilih pri maksimalni obremenitvi, faktorju varnosti in maksimalni predvideni zunanji temperaturi.
Pravi univerzitetni diplomirani inženir (ne govorim o tistih z višjo šolo), kateri dela v razvoju avtomobilov in zavor, pa to MORA znati predvideti, če se poglobi. Matematično osnovo ima (tukaj mehaniki zelo pešajo), fizikalno poznavanje tudi ima, simulacije zna narediti in nismo več daleč..
Glede poznavanja materialov tudi že v osnovi inženir ve veliko več, da se lepše izrazim.
Nikola_Tesla je napisal/-a:Sem bil v GMT - Maribor ... pravijo da še nikoli niso imeli silikonske masti v prodaji.
V priponki je primer silikonske masti ... cene so zlatarske... zato jih tudi ni na zalogi po trgovnah.
Kot kaže bo najbolj primerna volvotova-mast, ki je cenovno dostopnejša zaradi dodatka teflona ki je cenejši ... ampak je trenutno v SLO ni na zalogi.
Lp.
zzitop je napisal/-a:.....
Glede trolanja (mehanik = inženir)... ..... Se bom pa raje vzdržal komentarja.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 89 gostov