Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
strojnix
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Če jul 03, 2008 10:54 am

Citroen 2.0 HDI

Napisal/-a strojnix Če okt 23, 2008 10:02 pm

Pri Jumpyu 2.0 HDI (66 kW,l.2001, 170kkm) se zadnje čase dogaja tole:
-nenadoma se med vožnjo prižge oranžna luč-napaka motorja
-motor se prestavi v varnostni način-obrati do max 3000/min
-po prvem ugašanju in ponovnem prižiganju motor deluje normalno, lučka pa sveti še kak dan ali dva, nato po danem kontaktu ugasne in se ne prižge nazaj
-zadeva se pojavlja na nekaj dni do nekaj tednov, ne glede na prevožene km (zadnjo rundo cca 5000 km brez težav, enkrat prej v treh dneh in 50 km)
-pojavi se neodvisno od mrzlega-ogretega motorja
-pojavi se neodvisno od obratov motorja (zgodilo se je že pri vožnji po klancu navzdol brez plina, kot tudi na prehitevalnem pasu pri polnem plinu, voznik za mano je bil najprej :shock: , nato pa :evil: )
-na testerju kaže napako turbine
-enkrat v tem obdobju je za kratek čas (cca 20 sekund) zmanjkal servo ojačevalnik zavor-ali so zadeve preko podtlaka lahko v povezavi?
-še to: na motorju sta bila pred tremi meseci menjana merilec pretoka zraka in tlačno stikalo podtlaka

Naprošam vse, ki so imeli ali odpravljali podobne težave za kakršnokoli koristno informacijo!

Hvala in lep pozdrav!

Matjaž
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če okt 23, 2008 10:06 pm

EGR?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
strojnix
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Če jul 03, 2008 10:54 am

Napisal/-a strojnix Pe nov 07, 2008 12:59 pm

EGR-smo pregledali, ni....

Prosil bi, če ima še kdo kakšno idejo...

LP, Matjaž
 
Uporabniški avatar
Gotty
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Po avg 21, 2006 12:39 pm
Kraj: Tezno

Napisal/-a Gotty Pe nov 07, 2008 1:40 pm

mogoče kak senzor za pretok zraka? oz filter ki preprečuje vlago v cev ki je za pretok zraka.... sicer mam c5 ampak pri meni je bil uničen filter na cevi (mislim da je pod sprednjim levim blatnikom) in je vleko vlago not posledica je bila oksidiran senzor. in ko je senzor to zagnal je vrgo avto v varni zagon torej, omejitev hitrosti do 90 km/h oz 2000 obratov. večinoma je bil problem ob deževnih oz zelo vlažnih dnevih. lahko da imaš isto

s tem da sem prvo menjal senzor ker se ni vedlo za filter kot sem omeno in se mi je nadaljevalo....
 
strojnix
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Če jul 03, 2008 10:54 am

Napisal/-a strojnix So nov 08, 2008 7:46 pm

Senzor za pretok zraka je bil poleti menjan, se je pa kmalu po tem spet ponovilo. Pa hvala za namig, bom preveril tudi ta filter...
Pa še to: kako bi lahko preveril pravilno delovanje vakumske črpalke?

LP, Matjaž
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy So nov 08, 2008 7:51 pm

No nevem, če ti bo to pomagalo; nam je na Astri tudi tako bilo (lučka napaka motorja in ta varnostni način) bila je pa napaka na grelnih svečkah oz. potrebna menjava.
Praviš, da je napaka turbine :?: Morda je z njo kaj narobe.

LP
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan So nov 08, 2008 9:56 pm

strojnix je napisal/-a:Pa še to: kako bi lahko preveril pravilno delovanje vakumske črpalke?

LP, Matjaž


Pozdravljeni
za odkrivanje pravilnega delovanja vakumske črpalke potrebujete merilec ( nekaj podobnega kot merilec kompresije - samo v tem primeru kaže podtlak ) in izmerjene podatke primerjate z fabriškimi podatki. Meri se zmeraj v prostem teku motorja. takšen merilec imajo v vecini avtomehaničnih delavnicah - redki pa tudi doma.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov