Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
dragon22
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: So dec 15, 2007 6:00 pm

megane RS turbo problem

Napisal/-a dragon22 To okt 28, 2008 6:45 pm

Zdravo,
imam megana 2.0 turbo (165kW 225KM) l.2004 in že en teden opažam da ne potegne več tako kot prej. Ko pritisnem na plin skočijo obrati za okol 800 gor potem pa padejo nazaj (za trenutek izgubi moč) in nato počasi potegne, to se dogaja pri vseh prestavah tudi ko speljem iz prve ne potegne več tako hitro. Če pa pospešujem počasi je vse ok. Pa tud zvok motorja ko pritisnem na gas ni več tak kot prej. Lučka nobena ne sveti in nič ne opozarja na kakšno napako. Mal sem pogledal po mašini če je kaka cev okol turbine sneta pa je vse videt ok.
Mogoče kdo ve kaj bi bilo lahko narobe, je mogoče kaj narobe s sturbino???
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To okt 28, 2008 7:23 pm

lahka da jo bo treba spucat ja
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To okt 28, 2008 7:39 pm

da ni sklopka,ce ti obrati skocijo ko das gas po pa nazaj padejo pocas.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
bk206
Novinec
 
Prispevkov: 419
Pridružen: So mar 29, 2008 7:26 pm
Kraj: koroška

Napisal/-a bk206 To okt 28, 2008 7:50 pm

kot je že abbe reku sklopka drsi ,to je samo moje mnenje
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii To okt 28, 2008 8:22 pm

Al pa lambda sonda, katalizator zabasan....
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
GT500
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To feb 01, 2005 8:53 pm

Napisal/-a GT500 To okt 28, 2008 8:43 pm

men isto nardi pri meganu letnik 03 diesel, čipan na 150 KM, ampak samo če imam samo naslonjeno nogo na kuplungo in hočem prehitevat npr. v tretji četrti ali peti prestavi. nek mehanik mi je reku da je lahko samo sklopka zakurjena in da naj normalno vozim in speljujem pa se bo mogoče tista zakurjena plast (če je to to) sama pobrala dol. pol pa ne vem...imate vi kakšno idejo zakaj bi lahko blo to?
 
dragon22
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: So dec 15, 2007 6:00 pm

Napisal/-a dragon22 To okt 28, 2008 9:17 pm

Ja najbrž je res sklopka ker sem zdej najdu na meganesport forumu ene par lastnikov megana rs ki so imel podobne probleme in so jim menjal sklopko (ampak zanimivo da se je vsemj zgodil to pri 2-3 leta starih meganih in okol 10-20k prevoženih :? ). Menjava sklopke v angliji jih je koštala 800funtov to je pol pri nas okol 1k eur :( , to je pa kar dost, a se da sklopko če je zjebana tud kako popravit ali obnovit?
Drugač ga pa drug teden pelem na servis pa bom vidu pri čem sem.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To okt 28, 2008 9:22 pm

Sinter obnavlja oz ti lahko da močnejšo notr, mal se pozanimaj..

P. kolk km pa že maš prevoženih da te j..
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To okt 28, 2008 9:22 pm

am ce je avto u garanciji mogoce lahko kj zglumis,ceprav je sklopka zelo delikatna,ampak lahko da je kaksna seriska napaka.
drgac pa lahko ku pis mocnejso sklopko.tudi to se da obnoviti,pri sinterju v lj.
menja ti jo pa lahko nekdo drug ne ravno servis.aja pa se to na servisu te nebo prslo delo vec kot 300 eur.vsaj po moje
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To okt 28, 2008 9:54 pm

Po opisanem je res lahko sklopka, vseeno pa preden začneš razdirat oz. koga plačuješ, bi blo fajn da priklopiš avto na računalnik če bi vseeno kšno napako pokazal..
 
dragon22
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: So dec 15, 2007 6:00 pm

Napisal/-a dragon22 To okt 28, 2008 10:29 pm

Prevoženih ima 43000 km.
Če je res sklopka fuč bi blo najbrž res bolš zamenjat za športno ker mislim dat tud povečat moč motorja. Najdu sem te dve za megana http://reichhard-motorsport.com/catalog ... _5073_5074 Mi lahko kdo pove kašna je razlika med tema dvema, ker ne znam nemško, in če je potrebno še kaj drugega menjat če bi dal to športno sklopko?

vseeno pa preden začneš razdirat oz. koga plačuješ, bi blo fajn da priklopiš avto na računalnik če bi vseeno kšno napako pokazal..

ja sem že zmenjen na servisu drug teden da damo najprej na tester če bo kaj pokazal. Drugač pa nimajo pojma na servisu kaj bi blo, je ruku da je najbrž kaj s turbino in da na turbo meganu niso še nikol nič delal.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To okt 28, 2008 10:46 pm

Preveri da to ni kakšna serijska napaka :? Ker tolk pa spet ne more bit material zanič, da ti gre pr 43.000km sklopka u pm. Razn če je grdo voženo. Konji so serijski tako da res ne vem kako je to narjen :?
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK To okt 28, 2008 11:54 pm

O tem problemu vprasaj se na renault forumu. Tam sta vsaj dva uporabnika, ki imata renault sport avtomobile v malem prstu-se posebej megane Rs in vesta 100% veliko vec o teh avtih, kot domala vsak mehanik pri renault hisi.

Lp
:)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr okt 29, 2008 12:04 am

abbe je napisal/-a:da ni sklopka,ce ti obrati skocijo ko das gas po pa nazaj padejo pocas.



+1


verjetn si mal zlorabu sklopko pa ti vraca zdj.. zategn rocno pa poskus spelat.. ce ne crkne takoj, si farderbu sklopko.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr okt 29, 2008 12:21 am

Menjaj sklopko.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr okt 29, 2008 1:01 am

dragon22 je napisal/-a:Prevoženih ima 43000 km.
Če je res sklopka fuč bi blo najbrž res bolš zamenjat za športno ker mislim dat tud povečat moč motorja. Najdu sem te dve za megana http://reichhard-motorsport.com/catalog ... _5073_5074 Mi lahko kdo pove kašna je razlika med tema dvema, ker ne znam nemško, in če je potrebno še kaj drugega menjat če bi dal to športno sklopko?

vseeno pa preden začneš razdirat oz. koga plačuješ, bi blo fajn da priklopiš avto na računalnik če bi vseeno kšno napako pokazal..

ja sem že zmenjen na servisu drug teden da damo najprej na tester če bo kaj pokazal. Drugač pa nimajo pojma na servisu kaj bi blo, je ruku da je najbrž kaj s turbino in da na turbo meganu niso še nikol nič delal.


Pozdravljeni
Na prvi slike je normalna obloga sklopke, na drugi pa sintran material ( bolj trpežen ).
Kakor so vam že svetovali v zgornjih postih pojdite do firme Sinter, Cesta v Mestni log , Ljubljana in vam bo uredil športno lamelo za sprejemljivo ceno.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr okt 29, 2008 7:54 am

im nobody je napisal/-a:lahka da jo bo treba spucat ja


majster, prideš do celja pa mi spucaš turbino? dobro plačam !

:rofl :rofl
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr okt 29, 2008 9:24 am

Sklopka se najraje skuri pri pospeševanjih v četrti ali peti, še posebej v dolgih klancih, pri speljevanju je to težje, ker kolesa zavrti, pa še pri nizkih obratih ni takega silnega navora. Menjava lamele je jalov posel, menjati je treba tudi pripadajočo košaro. Tekmovalni materiali so ponavadi za par tisoč kilometrov, to upoštevaj pri nabavi. Poglej pri AC, ki je ponujal Sachs sklopke za ojačane motorje. Rešitve tipa športni filter, športna sklopka so kratke sape. Mogoče imaš pa avto samo za izživljanje in ne misliš na več kilometrov. Preveri tudi nastavitev sklopke o predpisih (višina pedala, mrtvi hod...). Če je hidravlična, kar je samoumevno pri močnih motorjih, preveri, ali je pomožni feder res dvigne pedal, da sprosti cilinder. Pri vsakem zdrsevanju sklopke se vedno preveri semering za vztrajnikom, če ni zdrsevanje posledica oljne megle v bližini sklopke.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr okt 29, 2008 9:30 am

joztom je napisal/-a:Sklopka se najraje skuri pri pospeševanjih v četrti ali peti, še posebej v dolgih klancih, pri speljevanju je to težje....


v breg in "rikverc" pa po možnosti poln avto....pa po "babje" celo pot vožnje(pa tud 1000km, če je treba) pedal za 1cm not met pritisnjen.........

Nogo čim dlje od sklopke, pospešuješ pa komot lahko v treji/četrti/peti.....samo kot pravim: nogo čim dlje - nobenga "božanja" pedala po nepotrebnem.........

Prikolice so tudi "smrt" za te zadeve.....
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 2:37 pm

Napisal/-a no_name Sr okt 29, 2008 10:21 am

sašo5 je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Sklopka se najraje skuri pri pospeševanjih v četrti ali peti, še posebej v dolgih klancih, pri speljevanju je to težje....


v breg in "rikverc" pa po možnosti poln avto....pa po "babje" celo pot vožnje(pa tud 1000km, če je treba) pedal za 1cm not met pritisnjen.........

Nogo čim dlje od sklopke, pospešuješ pa komot lahko v treji/četrti/peti.....samo kot pravim: nogo čim dlje - nobenga "božanja" pedala po nepotrebnem.........

Prikolice so tudi "smrt" za te zadeve.....


To je veljalo včasih pri jugotih in fičekih, pri novejših avtih je pedal sklopke nastavljen tako da ima na začetku malo mrtvega hoda zato na vseh treningih varne vožnje po Evropi učijo da moraš imeti nogo skoz narahlo na sklopki, da si pripravljen na zaviranje v sili.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov