Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
franz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če mar 27, 2008 5:12 pm

Golf 3, nekaj ga duši

Napisal/-a franz Če okt 30, 2008 9:23 pm

Podravljeni,
imam težavo, ki vedno bolj prihaja do izraza.

Vozim golfa 3 1.4 CL, letnik '97 ima ~ 110tkm. Tezava.

Preteklo zimo, ko je bilo vlazno, sem imel problem zjutraj, kot da bi avto nekaj dusilo. Bolj ko sem pritisnil plin, bolj ga je nekaj dusilo, vcasih se je kr ugasnil.
Okej, sem ga zapeljal k popoldanskemu mehaniku, je pogledal in zamenjal kable za elektriko (svecke). Stvar se je nekako obnesla, ce sem sel recimo v avtopralnico, ko sem prisel ven, je avto nekaj caso enako dusilo, ter bilo receno da je voda prisla do kontaktov ...
Se pa je sedaj zgodilo pred nekje 14 dnevi, ko sem zjutraj peljal v nalivu, da mi je avto sredi ceste se ustavil, kakor koli sem verglal, motor ni vzgal, vrtelo ga je, samo ni pa vzgal. Sedaj je ravno obdobje padavin in si nekako vec ne zelim da bi ostajal na cesti.

Imate kaksno idejo kaj je narobe, kaj bi bilo potrebno popravit? Ce ne drugace, bom sel na VW servis, pa da me mal pripravite kaj je lahko narobe in kaksna bi bila okvirna cena. Hvala za vsak namig oz. resitev.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če okt 30, 2008 10:08 pm

menjaj vžigalno tuljavo,ki je pod plastiko brisalcev na voznikovi strani (vsaj mislim,da je tam nekje no)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Če okt 30, 2008 10:31 pm

RedBull™ je napisal/-a:menjaj vžigalno tuljavo,ki je pod plastiko brisalcev na voznikovi strani (vsaj mislim,da je tam nekje no)


Tam pod plastiko je ponavadi kakšen motorni računalnik ali modul.Vžigalna tuljava pa je ponavadi na požarni steni... :idea:
 
franz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če mar 27, 2008 5:12 pm

Napisal/-a franz Če okt 30, 2008 10:40 pm

hvala za namig, kaj je lahko narobe, bom sel do mehanika pa naj to pogleda pa zamenja.
 
Uporabniški avatar
miko 55
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So sep 20, 2008 11:44 am

Napisal/-a miko 55 Če okt 30, 2008 11:18 pm

Kakšen priklop na pc ne škodi. V roku enega leta bi se morala zaznati napaka, kaj ga matra.
100 ljudi, 100 čudi
 
Uporabniški avatar
Boych
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To jun 04, 2002 9:44 am

Napisal/-a Boych Pe dec 12, 2008 11:24 am

Tudi jaz imam podobno težavo, če je imel že kdo kakšno podobno izkušnjo.

GOLF III 1.4 l.93

Med vožnjo (npr. ko zmanjšam hitrost pred križiščem) se mi na armaturki pojavita dve kontrolni lučki:
lučka za olje, lučka za akumulator. Avtomobil izgubi moč, obrate in kasneje tudi ugasne, po nekajkratnem
ponovnem poskusu vžiga se ugasnejo se lučke in kasneje vžge in deluje avtomobil potem zopet normalno...

Se komu sanja kaj bi to bilo lahko krivo?

Lp
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Pe dec 12, 2008 1:03 pm

izrabljen alternator verjetno.
 
danif
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po nov 10, 2008 3:25 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a danif Pe dec 12, 2008 3:17 pm

Boych
Kaksni pa so obrati motorja v prostem teku oziroma ko se ti to pojavi? Po vsej vrjetnosti je tu problem da avto izgubi obrate v prostem teku.
Fiat Bravo 1.9td
 
danif
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po nov 10, 2008 3:25 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a danif Pe dec 12, 2008 3:17 pm

Boych
Kaksni pa so obrati motorja v prostem teku oziroma ko se ti to pojavi? Po vsej vrjetnosti je tu problem da avto izgubi obrate v prostem teku.
Fiat Bravo 1.9td
 
Uporabniški avatar
Boych
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To jun 04, 2002 9:44 am

Napisal/-a Boych Pe dec 12, 2008 5:41 pm

danif je napisal/-a:Boych
Kaksni pa so obrati motorja v prostem teku oziroma ko se ti to pojavi? Po vsej vrjetnosti je tu problem da avto izgubi obrate v prostem teku.


Žal nebi vedel točno, ker avto nima obratometra, vendar se to dogaja pri nizkih obratih,
mi pa je že enkrat enkrat začel cukat pri višjih obratih (brez kakršnih opozorilnih lučk)
Sam sumim malo alternator, možno pa je tudi motorček prostega teka.
Morem preverit malo v prihodnjih dneh.
Črpalka za gorivo ni kriva, ker je že bila menjana.

Lp Boych
 
Uporabniški avatar
Boych
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To jun 04, 2002 9:44 am

Napisal/-a Boych Ne dec 14, 2008 5:29 pm

Mgajvr je napisal/-a:izrabljen alternator verjetno.


Alternator verjetno ni kriv, ker deluje avtomobil normalno brez akumulatorja.
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD Če dec 18, 2008 2:44 am

Boych je napisal/-a:Tudi jaz imam podobno težavo, če je imel že kdo kakšno podobno izkušnjo.

GOLF III 1.4 l.93

Med vožnjo (npr. ko zmanjšam hitrost pred križiščem) se mi na armaturki pojavita dve kontrolni lučki:
lučka za olje, lučka za akumulator. Avtomobil izgubi moč, obrate in kasneje tudi ugasne, po nekajkratnem
ponovnem poskusu vžiga se ugasnejo se lučke in kasneje vžge in deluje avtomobil potem zopet normalno...

Se komu sanja kaj bi to bilo lahko krivo?

Lp


Lučka za akumulator ponavadi pomeni da alternator ne polni. Lučka za olje pa ponavadi pomeni premali pritisk olja.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov