Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Težavi pri vžigu toplega motorja

Napisal/-a Kael To nov 04, 2008 7:12 am

Pozdrav...

Preden nakurcam vse na servisu, me zanima, če se mogoče komu saja, kaj bi bil lahko problem pri Seat Leonu 1.9 TDI, letnik 2007 s 33.000 km prevoženih. Ko vžgem avto na mrzlem, toplem in je motor hladen vžge povsem brez težav - obrneš kluč pa začne traktor ropotat. Zgodba pa se spremeni če je motor topel: pa čeprav to ni norenje (npr: avtocesta Maribor Celje s 100 km po tempomatu na uro) pa ko vžgem avto, ta sicer vžge, vendar pa zgleda tako, kot da bi hotel zraven crknit, včasih tudi ko ga matra noter poči (poropota) - zvok je podoben, vendar je tako glasen, kot če v prvi spustiš sklopko pa ti avto crkne (k pa res tak vreže, da boh pomagaj).

Poudarjam, da je sklopka vedno porinjena do konca noter in da to al je avto v prostem teku, prestavi ne vpliva. Se komu sanja kaj je to?
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To nov 04, 2008 9:38 am

Golf5 ima dostikrat podobno težavo. Napaka se men zdi da je pr štarterju. Mal počasneje suče,avto vžiga normalno ampak računalnik dobi podatkov o premajhne obrate in temu primerno manj nafte drukne bosch pumpa.
Rešitev je da se da avto na VAG računalnik in da se programira tako da vedno k vžigaš avto prvih par sekund da pač pumpa druka več nafte,k da bi motor bil mrzel.
Najprej je treba mislim da štarter kompletno obnovit. Tile novi majhni štarterji za VW so res slabe kakovosti.
 
Uporabniški avatar
strmi
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe mar 18, 2005 2:36 pm

Napisal/-a strmi To nov 04, 2008 9:41 am

prečekiraj PM za odgovor
LP S.
www.spletnideli.si - avtodeli za vsa vozila
_______________________________________________________________
Ko smo se že vsi nehali smejati, se je vedno pojavil nekdo, ki nas je spravil v jok
 
damben
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To nov 04, 2008 9:02 am
Kraj: Zelezniki

Napisal/-a damben To nov 04, 2008 9:43 am

Sam sem mel podobne težave. Na servisu so mi rekli, da je šel senzor za temperaturo v motorji in pol zaganja motor kot hladen. Ko so zamenjali senzor je delalo normalno.
 
Uporabniški avatar
strmi
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe mar 18, 2005 2:36 pm

Napisal/-a strmi To nov 04, 2008 9:47 am

točno.
termo tipalo po vsej verjetnosti dvo ali štiri pinsko, zeleno
12 eurčkov, pa pot mehanika od delavnice pa do kafe avtomata, 30 centov za kafe pa spet pot nazaj..... približno 50 eur za delo :D
LP S.
www.spletnideli.si - avtodeli za vsa vozila
_______________________________________________________________
Ko smo se že vsi nehali smejati, se je vedno pojavil nekdo, ki nas je spravil v jok
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To nov 04, 2008 10:10 am

http://www.forum.hr/showthread.php?t=280606
Google je najdu.... neka hrvaška stran.
Težava enaka,avto golf5,okvara štarter ker se suče prepočasi.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan To nov 04, 2008 12:49 pm

Pozdravljeni
Lahko bi nagajal termo stikalo vendar dvomim v to. Pri nekaterih vagih je potrebno preprogramirati EDC ( Electronic Diesel Control ).
Priklučite ga na tester in če ne pokaže napake ( termostikalo tester odkrije ) potem vam pomaga samo preprogramiranje elektronike.
Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael To nov 04, 2008 3:15 pm

Mnja no, očitno v eno smer je tale okvara dobra, saj je avto začel žret nenavadno malo nafte. Prej sem z gromozanskim šparanjem prišel komaj komaj na 5.3 l / 100km, tokrat pa že drugič, odkar tole edla, bo poraba pod 5 L. S polnim tankom bom zdej že drugič naredil slabih 1000 km, kar je že skoraj absurd.

Zdej pa k problemu, gremo po vrsti:
- pred 14 dnevi sem klical na servis, kaj bi to bilo, pa so rekl, da je mogoče, da prehitro kluč obrnem (ko daš iz položaja ko se "prižgejo vse lučke pa ugasnejo" v zagon in spustim. Hmnja, zakaj zaboga mi potem zjuri nikol ne vžge, zakaj mi potem mamin Touran z istim motorjem vedno vžge in kako to, da je potem 1.5 leta in teh 31.500 km vžigal tako kot je treba. pišuka avto pa menda znam prižgat :P

- no danes peljem kanto na servis, da pokažem peku (serviserju) kaj nagaja. Avto je še v 100% garanciji in jasno tip prijavi, da nej se še mal furam, pa boma vidla če bo še nagajal, vendar sumi nekaj kar tu nite navedli - nek dvofazni / dvomehanski del pri zaganjaču, ki stane med 800 in 1000 € (tisti ki se spoznate na zagon motorja) boste tak pogruntal o čem govorim.

- zdej kar se tiče tistega za temparaturo motorja: no ko enkrat zleze igla na 90 stopinj je potem vedno tam in ne niha (mi je to crkal na ibizi in je recimo kljub teranju po avtocesti kazal 50 stpinj - ja pajade). Se mi je pa vseeno zdelu danes zjutraj čudno (blo je +8.5 stopinje) kako dolgo je trajalo, da je zlezla igla za temparaturo na 90 stopinj. Od doma do avtoceste imam dvopasvnico - vožnja s 60 km na uro, 4 km, dva semaforja stal. Nato pridem na avtocesto, vožnja z 100 na uro (2000 rpm da se je kanta zagrela) - a glej hudiča motor je bil "kao" topel šele pred dramljami (vožnja proti mariboru) in smeh, tudi pihal kej dost topl ni prej. Men so to vseeno zdi hudo dolgo, glede nato, da je bil ponavadi na vsaj 70 stopinjah ko sem se do avtoceste prpelu.

- btw: prašal sem še, ali to čudno zaganjanje škodi motorju. Baje da ne, je to res?

Sicer pa hvala za vaše napotke, bom zapelu do kolega avto pa boma dala na tester da vidimo če kak error ven vrže, da potem pošlem une na servisu v 3pm :P.

Mimogrede še to: avto ima glede na število kilometrov relativno malo zagonov, saj je 90% teh kilometrov narejenih na avtocestah in lokalnih cestah, z vožnjami od 50 do 150 km, pa tudi če grem npr na pumpo na coca colo pa vozim naprej, avta ne ugašam, zato mi je to še tuk bolj čudno.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To nov 04, 2008 3:28 pm

Če se pelješ 60 po magistralni in 100 na avtocesto je poraba 5l normalna,tu si zmagal. če bi tdi pr takšnih hitrosti žr več momeni da nekaj ni v redu.
Sem pa jaz že povedal da je štarter(oz zaganjač) hin. Tile novi imajo noter elektroniko ki šteje obrate in če se ne suče z določeno predpisano hitrost vroč motor ne vžiga v redu. Bojo mogl štarter obnovit,ni blema ker je garancija, pa bo mir.
Najboljše kar takoj sprogramirat elektroniko da pr zagonu drukne mal več nafte in nikol več ne boš mel težave z vžiganjem.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael To nov 04, 2008 3:46 pm

valvoline je napisal/-a:Če se pelješ 60 po magistralni in 100 na avtocesto je poraba 5l normalna,tu si zmagal. če bi tdi pr takšnih hitrosti žr več momeni da nekaj ni v redu.
Sem pa jaz že povedal da je štarter(oz zaganjač) hin. Tile novi imajo noter elektroniko ki šteje obrate in če se ne suče z določeno predpisano hitrost vroč motor ne vžiga v redu. Bojo mogl štarter obnovit,ni blema ker je garancija, pa bo mir.
Najboljše kar takoj sprogramirat elektroniko da pr zagonu drukne mal več nafte in nikol več ne boš mel težave z vžiganjem.

@valvoline: tistih je 60 dvopasovnica čez celje (mariborska - itak omejitev 50) pa 100 po avtocesti velja za zjutraj, ko je motor mrzel - ker mrzlega motorja ne smeš tišat do 2000 rpm bi nej vozil. Napisal sem pa te podatke zato, ker se mi zdi nenavadno dolgo, da se je motor ogrel (10 km), vendtem ko je bil lani prav na minusu, prav tako zunaj, pa je že pred avtocesto toplo pihal, motor pa na 90 stopinj po 2 km avtoceste. Zdej pa opažam, da se skoraj do Dramelj pripeljem, da je ogret na 90 :D.

Potem pa se peljem kakih 120 po števcu, po magistralnih pa slabih 100. Drugače pa je blo pri obeh tankih zdej mešan način vožnje (tudi mestna), pa res smešna poraba - medtem ko poleti, tudi brez uporabe klime in varčno vožnjo se nisem niti približal 5 L, bilo med 5.4 in 5.6 (z klimo ali brez).
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To nov 04, 2008 4:02 pm

...o tem problemu smo že debatirali(mogoče tudi na kterem drugem forumu) uglavnem pri čipanih avtih tega problema ni......je pa potrebno preprogramirat ECU kot je "fan" povedal in "problem" se odpravi, težava je znana že kar nekaj let, največji hec je pa ta, da se ne pojavlja na vseh avti......RSR to uspešno rešuje že dolgo časa....

Kael je napisal/-a:Mnja no, očitno v eno smer je tale okvara dobra, saj je avto začel žret nenavadno malo nafte. Prej sem z gromozanskim šparanjem prišel komaj komaj na 5.3 l / 100km, tokrat pa že drugič, odkar tole edla, bo poraba pod 5 L. S polnim tankom bom

...sedaj so idealni pogoji za delovanje motorja: ne premrzlo, ne prevroče idealna vlaga in gostota zraka(če si pa še zimske gume dal ožje) potem pa se ti itak "smeji" ko na potovalca gledaš.......
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To nov 04, 2008 4:09 pm

Mogoče da malenkost spušča mehanski termostat in se zato počas segreva.
Ponavad se gumica raztrga zarad previsokega pritiska. Lahka to ugotoviš k zjutraj zalaufaš avto. Tiste 2 gumi cevi skoz katere kroži tekočina v kiler,če se takoj začnejo obe segrevat je mehanski termostat hin,pravilno je da se segreva samo ena,ponavad zgornja ker termostat ne dovoli kroženje tekočine dokler ne doseže predpisano temperaturo tam enih 80-90 stopinj. Drgač pa se dizli nasploh počas segrevajo.
Kar se porabe tiče imam golfa3 1.9 navadni D poraba 5l včasih celo manj.
Imel sem tudi audi80 1.9tdi motor je žr 5.5l pr 350.000km prevoženih,ne morš verjet.
Z polnim keslom 85l sem štartal od doma in pršu v Grčijo na morje cca 1300km če se prav spomnim pa še neki nafte ostalo notr :lol: .
 
quattro_87
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Po sep 22, 2008 6:59 pm

Napisal/-a quattro_87 To nov 04, 2008 4:50 pm

Problem je v štarterju, motorni računalnik ima določeno koliko obratov mora imeti štarter, da odpre nafto, ker pa je štarter že malo oslabljen teh obratov ne doseže. Motorni računalnik se sporogramira tako, da že pri nižjih obratih štarterja odpre nafto.
Najboljaša rešitev je RSR motorsport, ki 100% odpravi napako.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To nov 04, 2008 5:19 pm

Na žalost ima tamali G prav, res je fora v štarterju.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 10 gostov