joztom je napisal/-a:Nič posebnega ni menjava. Odviješ s ključem za svečo na podaljšku (Unior) po moje je na Xsari 16mm. Najprej preveriš režo na predpisanih 0,8 ali 0,9mm. Zaviješ najmanj en obrat z ROKO. Nato s ključem zategneš na 2,5kg pri svečah s podložkami in ravnim grlom, pri svečkah s koničnim vratom brez tesnila pa 1,5kg. Navoji naj se ne bi smeli mazati z oljem. PSA navodilo pa govori o tankem mazanju navojev z bakreno masto. V prilogi je navodilo za malo večji motor.
joztom je napisal/-a:Nič posebnega ni menjava. Odviješ s ključem za svečo na podaljšku (Unior) po moje je na Xsari 16mm. Najprej preveriš režo na predpisanih 0,8 ali 0,9mm. Zaviješ najmanj en obrat z ROKO. Nato s ključem zategneš na 2,5kg pri svečah s podložkami in ravnim grlom, pri svečkah s koničnim vratom brez tesnila pa 1,5kg. Navoji naj se ne bi smeli mazati z oljem. PSA navodilo pa govori o tankem mazanju navojev z bakreno masto. V prilogi je navodilo za malo večji motor.
Kmalu boste začeli še ventilčke zategovat z moment ključem... jao... Moment kjuč se uporablja za glave in podobne stvari ne pa za svečke.Mislim da tisti ki rabi za zamenjavo svečk moment ključ žal ni primren za take posege. Idea
Pavka je napisal/-a:Kmalu boste začeli še ventilčke zategovat z moment ključem... jao... Moment kjuč se uporablja za glave in podobne stvari ne pa za svečke.Mislim da tisti ki rabi za zamenjavo svečk moment ključ žal ni primren za take posege. Idea
Za glave in podobne svari![]()
Mogoče ti svečke zateguješ kar s kombinirkami
Če je v avtodata točno naveden moment zategovanja svečk, potem jih z vaservago najbrž ne boš zategoval
Kdor pa to počne vsak dan pa mu momenta skoraj res ni potrebno uporabljati.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 10 gostov