Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Kroky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če avg 30, 2007 7:39 pm

Golf 4-Pomožni program

Napisal/-a Kroky Če nov 06, 2008 8:27 pm

Spoštovani.
Imam problem, ker golf 4, 1.9 TDI (ALH), pri cca 140km/h preklopi v pomožni program.
Napaka: 17965-Charge Pressure Control Positive deviation
P1557-35-10--- Intermittend
Očistili smo loputo v turbini, Menjali el. magnetni ventil, Merilec pretoka zraka.
Pa, na žalost ni nič boljše.
Ima mogoče kdo kakšno izkušnjo glede tega.
Kaj bi še lahko povečalo tlak?
Če lahko kdo pomaga, prosim.
lp
 
aleshondas
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po nov 03, 2008 5:55 pm

Napisal/-a aleshondas Če nov 06, 2008 8:43 pm

ste dobro pregledali el. napeljavo pa res preverili vse ventile za pretok zraka??

smem vprašat koliko imaš prevoženih!?
7 gen honda civic sport
 
Kroky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če avg 30, 2007 7:39 pm

166000km

Napisal/-a Kroky Če nov 06, 2008 8:50 pm

Bi lahko bilo kaj narobe z elektriko?
 
Kroky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če avg 30, 2007 7:39 pm

Napisal/-a Kroky Če nov 06, 2008 8:51 pm

166.000km
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Pe nov 07, 2008 1:48 pm

ste pregledali delovanje teh N-ventilov ?
Slika
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Kroky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če avg 30, 2007 7:39 pm

Napisal/-a Kroky So nov 08, 2008 7:20 am

Simy,
Hvala za shemo.
Kot kaže, bomo morali zopet od začetka, do konca vse pregledat.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 So nov 08, 2008 7:47 am

mene to spominja na mojo težavo pri passatu z enakim motorjem, ko je šel senzor, ki meri tlak turbine - vse te fancy naprave na servisu so pravile, da je ok, saj je senzor nekaj meril, nihče pa ni pogledal vstopnih podatkov, ki so bili prenizki. na začetku so bile samo težave, ko so se spreminjali zgolj obrati, kasneje pa kar safe mode, tako da ni šel nikamor, ker ga je pri 3000 obratih odkloplo (verjetno pri 140 kmh v 5).
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr So nov 08, 2008 9:32 am

v večini primerov je napaka na LMMju in na EGR ventiku. pri meni je bila napaka na LMM pa jo tester nikakor ni zaznal, šele ob menjavi smo ugotovil napako. EGR ventil pa zna bit zapacan in je treba pogledat kaka je situacija
 
Kroky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če avg 30, 2007 7:39 pm

Napisal/-a Kroky So nov 08, 2008 2:04 pm

LMM smo zamenjali. EGR pa ne vem kako deluje. Ima kdo kakšna navodila (lahko svoja), kako ta ventil izgleda znotraj. Na kaj je potrebno paziti?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So nov 08, 2008 6:07 pm

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... c&start=80

Proti koncu strani imaš postopek....Čiščenje pa v nafti.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 10 gostov